بررسي ميزان رضايت كاربر هنگام جستجو
رنكبرين همت مينمايد تا در تك تك مسير، يعني از استارت كاوش آموزش سئو در مشهد تا وصال به جواب آخري مخاطب را ملازمت و همراهي كرده و براساس اخلاق وي حاصل كاوش را عالي نمايد. در سود يك كدام از فاكتورهاي اصلي ترازو رضايت مخاطب از نتايجي ميباشد كه به وي اكران داده گرديده است.
در كاغذ نخستين گوگل معمولا 10 تارنما به استفاده كننده توصيه ميگردند كه با دقت تحت عنوان و توضيحات آن ها تصميم مي گيرد كداميك را تعيين نمايد. معيار گزينش يك وبسايت بوسيله يوزرها را معمولا با فاكتوري به اسم CTR انتخاب ميكنيم. در واقع CTR، تعداد كليك بر روي هر فيض تقسيم بر تعداد آحاد جستجوهاي انجام يافته درآن عبارت ميباشد.
خلال CTR، فرصت حضور مخاطب در وب سايت تعيين گرديده (Dwell Time) و عبارتي كه در رجوع و برگشت به گوگل كاوش مينمايد نيز بوسيله رنكبرين تحقيق مي گردد. اين فاكتورها علامتدهنده واحد سنجش رضايت مخاطب از يك وبسايت خواهد بود.
شناسايي اين عامل ها و باصرفهسازي وب سايت براي ارتقاء نرخ CTR و ارتقا فرصت حضور استفاده كننده در كاغذ ميتواند اثر متعددي بر رده شما در جستجوهاي آينده داشته باشد. اين مفاد در كارخانه تكنيك هاي حرفهاي بهينه سازي به شما فراگيري داده ميگردد.
4- نظارت رضايت يوزرها از محتواي كاغذ به طور عصراي
يكي از ديگر از طريقهاي انتخاب رضايت استفاده كننده از محتواي برگه رسيدگي عصراي تغييرات انجام يافته در آن ميباشد. مثلا در شرايطيكه تعداد نظرها تصويب گرديده در يك كاغذ زياد باشد مياقتدار خاطرنشان كرد يوزرها از محتواي ارائه گرديده در آن رضايت داشتهاند و با آن ورقه رابطه خير برقرار كردهاند.
در فيض الگوريتم رنكبرين به طور زماناي صفحه ها وب را نظارت كرده و واحد سنجش اشتراكگذاري در كانالهاي اجتماعي، تعداد پيوندهاي فرنگي به كاغذ، نظرها نوشته شده از طرف يوزرها و امتيازي كه به محتواي آن دادهاند را پژوهش مينمايد. هرچقدر تعامل يوزرها با تارنما شما بيشتر باشد شانس بيشتري براي استخراج رده در حاصل كاوش خواهيد داشت.
5- كلمات مستعمل براي لينك و پيوندسازي داخلي و فرنگي
انكر تكست به عبارتي كلمه و واژه يا اين كه عبارتي ميباشد كه براي ساخت و ساز لينك و پيوند در بين دو برگه از وب از آن به كار گيري مي كنيد. براي استخراج داده ها بيشتر در امر انوع و طرز استعمال از آن مي توانيد به نوشتهيعلمي انكر تكست چيست مراجعهنماييد.
يك كدام از طرزهاي گوگل براي فهم و شعور زمينه ورقه، طرز لينك و پيوند دهي بقيه صفحه ها اينترنتي به آن ميباشد. به عبارت ديگر زمانيكه وب سايت ديگري به ورقه شما با عبارت “خريد لپ تاپ” پيوند مي دهد به استفاده كننده و اما گوگل اعلام مينمايد كه قضيه اين ورقه خريد لپ تاپ ميباشد. اكثري از متخصصين seo همت مينمايند كه لينك و پيوندهاي مختلفي را از تارنماهاي ديگر براي وبسايت خويش توليد نمايند اما عموما تمركز آن ها استعمال از يك عبارت مشخص و معلوم براي لينك و پيوندسازي ميباشد.
همانگونه كه در كتابت محتوا بايستي به مضمون گرايي و استعمال از لغات همخانواده و هممعنا براي تعريف مورد برگه به كار گيري كنيم در لينك و پيوندسازي نيز بايستي بدين مورد ها دقت داشته باشيم. هرچقدر تنوع كلمه ها لينك و پيوندگرديده به يك كاغذ (با مورد و معنا يكسان) بيشتر باشد شانس شما براي استخراج مقام در حاصل كاوش ارتقاء خواهد يافت.
روش خويش را به استعمال از لغت ها كليدي زمان بر تغيير تحول دهيد. با به كارگيري از اينگونه رويكردي و با استعمال از الگوريتم رنكبرين، گوگل به شايسته ترين نحو ممكن متوجه مورد و محتواي وبسايت شما مي شود. همين مورد سبب ميگردد تا بهمرور روي تك واژه و كلمهها نيز جايگاه استحصال فرماييد. استراتژي هاي كاربردي براي تعيين انكر تكست و لينك و پيوند سازي هاي داخلي و فرنگي در كارخانه لينك و پيوند سازي كلاه سپيد فراگيري داده مي شود.
برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب