آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

چگونه كلمات كليدي را در محتوا توزيع كنيم؟


درخصوص كيفيت توزيع لغات كليدي در محتوا نيز مانند واحد سنجش چگالي كلمه ها آموزش سئو در مشهد كليدي حيث واحدي نيست. از جمله در همين مسئله گوگل در عصر‌هاي آموزشي خويش ميگويد: «عبارات كليدي شما بايستي تنها يك توشه و در جاي ‌هاي پايين در هر كاغذ در اينترنت‌وبسايت شما به كار گيري شوند: تيتر اساسي ورقه، تيتر فرعي، گزاره اوليه و فيض گيري»

پس عالي ميباشد در آحاد قسمت‌هاي متن خويش از لغت ها كليدي استعمال نماييد و آن را تنها به متن مهم و يا اين كه فيض‌گيري محصور نكنيد.
همينطور عالي ميباشد براي خودداري از راز رفتن طاقت كاربر و آزرده نشدن يوزرها، پراكندگي لغت ها كليدي در محتوا را به‌خير رعايت فرمائيد. هيچ كاربري دلش نميخواهد در يك گزاره 5بار با يك واژه روبرو گردد.

اعتنا به تنوع در كلمه ها كليدي و به كار گيري از لغات كليدي فرعي نيز به خوش‌خوان شدن محتوا و ماهر شدن متن شما امداد خواهد كرد.

معرفي ابزارهاي بدون پول به حساب آوردن چگالي لغت ها كليدي
شما ميتوانيد با به حساب آوردن تعداد تك تك عبارات و كلمه ها كليدي در هر ورقه در اينترنت‌تارنما خويش، چگالي عبارات كليدي را به‌راحتي اندازه بگيريد. ولي وقتي كه اينترنت‌وبسايت شما پيشرفت پيدا كرده‌با‌شد و وسعت صفحه ها ارتقاء يافته باشد، به فرصت و منابع متعددي نياز داراست. اين‌جا ديگر وقت ماهر شدن ميباشد.
ابزارهاي به حساب آوردن چگالي كلمه ها كليدي به معمولي‌سازي اين مراحل ياري مي‌نمايند. به‌دنبال بعضا از اين ابزارهاي بدون پول را با هم مرور ميكنيم:

1. سئو Review Tools Keyword Density Checker

Keyword Density Checker يك ابزار بدون پول زير اينترنت ميباشد. براي استعمال از آن ميتوانيد به آساني نشاني وب سايت يا اين كه متن ورقه خويش را وارد فرمائيد، بعد از آن قسمت «اينجانب ربات نيستم» را كامل شدن فرماييد تا چگالي واژه و كلمه كليدي را تحقيق نمائيد. استعمال از اين ابزار تجزيه و ارزيابي عميق روشي فوق العاده براي به‌دست آوردن يك نماي كلي از چگالي كلمه و واژه كليدي ميباشد.

Keyword Density Checker براي عبارات كليدي كه به‌طور غير معمولي و به واحد سنجش خيلي متعددي در متن گزينه استعمال قرار گرفته‌اند، يك رنگ هشداري دارااست. براين اساس ميتوانيد به راحتي مشاهده كنيد كدام يك از عبارات كليدي را بايستي حذف نماييد. همينطور لغات كليدي را مطابق تعداد كلمه و واژه تفكيك مي‌نمايد و به شما قابليت و امكان مي دهد لغات خاصي را حذف نمائيد.

2. SEOBook Keyword Density Analyzer

شبيه ابزار بالا، SEOBook Keyword Density Analyzer نيز بدون پول ميباشد. ولي براي استعمال از آن نياز به يك اكانت كاربري دارااست. در كنار گزارش‌ تراكم كليدواژه مهم، اين ابزار همينطور به شما قابليت مي دهد واژه و كلمه كليدي متبوع خويش را در گوگل كاوش فرمائيد، داده‌ها را براي پنج ورقه با مرتبه رفيعتر با به كار گيري از به عبارتي واژه و كلمه كليدي عده‌آوري نمائيد و آن‌گاه آن ها را تجزيه و بررسي نماييد. درين‌شكل شما ميتوانيد مشاهده كنيد در كجاي متن واژه‌هاي كليدي شما روي هم جمع شده ميباشد.

3. Copywritely Keyword Density Checker

Copywritely، كليدواژه‌هاي بلندتر شما‌را بر پايه ي چگالي علامت ميدهد. اين ابزار يه خرده محدودتر از ساير ميباشد، البته براي استارت يك ابزار بهتر ميباشد.
آساني و كاربرپسند بودن Copywritely آن را به آيتم خير تبديل مي‌نمايد. در‌صورتي‌كه در پي نظارت سريع چگالي لغات كليدي در يك نگاه مي باشيد اين ابزار را به شما سفارش مي كنيم. براي به كارگيري از اين ابزار و نظارت و تصحيح خطاهاي محتواي خويش مي توانيد يك اكانت كاربري Copywritely گشوده نمائيد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۰۸ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

استفاده از عكس هاي آماده


شما براي طراحي وب خويش دو راه و روش داريد. يك كدام از اينكه از يك عكاس آموزش سئو در مشهد بخواهيد به توصيه شما براي وبسايت تان عكس تهيه و تنظيم نمايد. رويكرد ديگر اين ميباشد كه از تارنما هاي آماده كننده عكس استعمال نماييد. هر كدام از اين طريق هاي فوايد خويش را دارا هستند. البته ما به شما توصيه ميكنيم كه از براي سايت خويش عكس هاي اورجينال و سفارشي تنظيم نمائيد.

در طول به كار گيري از عكس هاي به اصطلاح Stock اين خطر وجود داراست كه‌اين عكس در سايت ديگري مستعمل باشد. اين اورجينال نبودن به راحتي به ديده يوزرها خواهد آمد. و ميتواند به پشت گرمي يوزرها به سايت زخم بزند. مثلا اين حادثه در وبسايت ها در نصيب تماس با ما حادثه مي افتد. اكثر وبسايت هايي كه از اين نوع تصاوير به كارگيري مي نمايند در‌اين نصيب اورجينال نبودن تصوير بخاطر استعمال هاي مكرر از يك نوع تصوير به راحتي ديده مي‌خورد.

قضيه ديگري كه احتمالا شما در به كارگيري از تصاوير Stock خواهيد داشت حق نسخه برداري آن ميباشد. شما هرگز در‌اين نوع عكس ها از جانب دستمزد تاليف كننده يقين نخواهيد داشت. با اين حالا اين تصاوير ارزان بوده ولي در بلند برهه زماني بخاطر به كارگيري هاي گوناگون اثر خويش را از دست مي‌دهند.

به كار گيري از تصاوير اورجينال مي‌تواند به شما در ايجاد كرد يك مارك و گوناگون بودن بسيار ياري دهد. در‌اين شيوه شما هزينه بيشتري را متحمل خواهيد شد. البته فيض شغل يك تاثير رشته ايي و منحصربه‌فرد خواهد بود. مطمئن باشيد كه يوزرها اين تفاوت را در به عبارتي نگاه نخستين حس خواهند كرد. بخصوص در مملكت ما كه تفاوت هاي هنري و فرهنگي در عكس ها و تصاوير هاي مستعمل به نيكي مشخص و معلوم ميباشد و در صورتي تصاوير Stock از تارنما هاي فرنگي تنظيم گرديده‌است.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۱۷ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سايت مپ چيست؟


تارنما مپ چيست؟ site map
sitemap فولدر متني ميباشد كه در وبسايت شما نشاني تك تك صفحه هاي تارنما را در آموزش سئو در مشهد بر داراست. وبسايت مپ داده ها هر ورقه از وب سايت را در خويش حفظ مي نمايد، اين پوشه بروزرساني و مداقه و طريق رابطه با صفحه ها ديگر را نيز در برميگيرد.

نقشه تارنما يك پوشه XML ميباشد كه URL هاي يك تارنما را ليست مي نمايد.
اعتنا فرمائيد: وبسايت مپ را با نقشه وبسايت هايي كه در قبل در تارنما ها براي يوزرها پياده سازي مي كردند نادرست نگيريد. آن‌ها صفحه ها تارنما را به كابران اكران مي بخشيد ولي در اينجا حرف از برگه و يا اين كه آدرسي ميباشد كه نشاني تك تك صفحه ها وب سايت را به موتور هاي كاوش ميدهد تا در شرايطي‌كه به هر برهان حتي كاغذ اي يتيم بود از جمله گوگل بتواند آنرا پيدا نمايد… توصيه ما اين ميباشد كه Orphaned content چيست را تحقيق فرمائيد.

sitemap به موتورهاي كاوش مانند گوگل ياري مي نمايد صفحه هاي تارنما ما‌را عالي پيدا نمايند و از به وجود وارد شدن ورقه نو و تغييرات در صفحه هاي كهن شما و موتورهاي كاوش را باخبر مي سازد. همينطور شانس شمارا براي ايندكس شدن بيشتر خواهد كرد البته تضميني براي اينكه صفحه هاي عالي ايندكس شوند نيست، البته بودن sitemap در صورتي قرار باشد يك ورقه از وبسايت ايندكس خواهد شد، به‌اين فعاليت سرعت خواهد اعطا كرد.


Sitemap

Sitemap چه فولدر‌هايي را هواخواهي ميكند
گوگل توانگري اين را دارااست كه پسوندهاي گوناگون را در Sitemap شناسايي نمايد. و اين دستور به محتويات وبسايت متعلق ميباشد و شما مي‌توانيد با Sitemap اين فعاليت را براي موتورهاي كاوش و گوگل آسوده فرماييد.
نقشه وبسايت يا اين كه به عبارتي Sitemap مي‌تواند پسوندهايي مانند HTML، Video، Image، Mobile و News را جانبداري نمايد.

براي ادراك بي نقص تري از تارنما مپ مي بايست اين را اظهار‌كرد كه اساسا با ساخت‌و‌ساز وب سايت مپ، يك generator در تارنما ساخت و ساز مي‌گردد و اين generator بايستي با گويش تارنما شما و قسمت هاي گوناگون آن سازش داشته باشد، مثلا در‌صورتي‌كه وب سايت شما با asp.net ساخت گرديده بايد اين generator هم مطابقت با لهجه asp.net باشد. اين زمينه براي cms ها بي آلايش خيس ميباشد، به اين دليل كه براي هر يك تيمي در قبل ماژول مايحتاج براي ساخت‌و‌ساز وب سايت مپ را ساخته و صرفا كافي ميباشد شما آنرا در تارنما خويش نصب كنيد.

وب سايت مپ ها در كل سبك هاي طراحي وب سايت وجود دارا‌هستند و به نوعي راهنماي وب سايت ها براي موتور هاي كاوش مي‌باشند. براي وردپرس، وبسايت سازها، cms هايي مانند لاراول و بقيه قاب ورك هاي طراحي وب، وب سايت مپ هايي وجود دارااست كه مي‌توانيد آنان را براي وب سايت خويش به كارگيري نمائيد. اثر وب سايت مپ بر روي بهينه سازي وب سايت حقيقتا چشمگير ميباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۸:۴۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

سايت واكنش گرا چيست؟


اين روز ها يك كدام از مزيت‌هايي كه براي پوسته‌هاي وردپرسي در حيث گرفته ميگردد برخورد‌گرايي آموزش سئو در مشهد يا اين كه به اصطلاح رسپانسيو ميباشد. اساسي ميباشد كه بتوان وبسايت‌هاي متفاوت را با اعتنا به گجت‌هاي متعدد و صفحه هاي اكران آنان سازگار نمود تا بتوان رضايت همه يوزرها را به هنگام عمل با وبسايت جلب نمود. اصلي ميباشد كه به واسطه پياده سازي ريسپانسيو و طرح بندي‌هاي مختلف و جدا از هم، محتواي خويش را متناسب با برگه اكران دستگاه‌هاي متفاوت اكران دهيد. دقت داشته باشيد كه ساخت سايت شما مي بايست با برگه اكران تلفن همراه‌هاي هوشمند، تبلت‌ها و كامپيوترها سازش بي نقص داشته باشد.

تمامي ما حدودا مي دانيم برخورد‌گرايي يعني چه البته داده ها جامعي از آن نداريم. امروز ميخواهيم در زمينه‌ي تارنما عكس العمل گرا و فوايد آن به طور بي نقص توضيح دهيم و با آن آشنا شويم.

وبسايت عكس العمل گرا
وب سايت برخورد‌گرا نخستين دفعه در سال 2010 ميلادي بوسيله Ethan Marcotte پياده سازي شد. اين پياده سازي به خواسته اكران تارنما در همه دستگاه‌هاي گوناگون مانند كامپيوتر، لپ تاپ، موبايل‌هاي گوشي و تبلت‌ها اجرا شد تا يوزرها با هر امكاناتي كه دارا‌هستند به راحتي بتوانند سايت‌ها را مشاهده كرده و از سرويس ها آن سود‌مند شوند. نكات جالبي را درباره‌ي اصول وب سايت عكس العمل گرا در ذيل آورده‌ايم و سفارش مي كنيم آن‌ها‌را تفحص فرمائيد.

1- اكران كانال‌اي
عنصرها را به نوعي در صفحه ها جالب كنار هم مي‌چيند و يك طرز بصري ديدني اخلاق مي‌نمايد. اكران كانال‌اي تصاوير، محتوا و… به سيرتكامل‌اي پياده سازي گرديده كه با هر شيت نمايشي خرد و گرانقدر مي گردد و در گير بهم ريختگي نميشود.

 

 

2- كوئري‌هاي رسانه‌
اين خصوصيت به ظواهر فعاليت جذابيت ويژه‌اي مي بخشد و در پياده سازي برخورد گرا به ياري شما ميايد. كوئري‌هاي رسانه بخشي از پياده سازي ميباشد كه در سي اس اس ظواهر مي گردد.

3- رسانه‌هاي برخورد گرا


سومي هسته در يك تارنما برخورد گرا ، برخورد‌گرايي رسانه‌هاست. در سايت‌هاي تازه و مدرن تعداد متعددي تصوير، كليپ و بقيه پوشه‌هاي رسانه جانور ميباشد. قطعا اين قسمت نيز مي بايست دارنده خواص عكس العمل‌گرايي باشد تا در هر دستگاهي مشاهده خواهد شد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۴۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

هدينگ ها را براي فيچر اسنيپت ها بهينه سازي كنيد


يكي‌از جاهايي كه تگ هاي هدر در آن قرار مي‌گيرند، فيچر اسنيپت ها (Featured Snippet) مي‌باشند. آموزش سئو در مشهد اين عمل به دو طرز شكل ميگيرد:

او‌لين شيوه seo تگ هدر براي واژه و كلمه كليدي بلنديست كه در جستجوهاي صوتي گزينه به كارگيري قرار ميگيرد. بعد از آن مي‌توانيد جواب پرسش را صحيح تحت آن و در تگ هاي جمله قرار دهيد.
طرز دوم استعمال از تگ هاي هدينگ براي ليست كردن گزينه هاست. گوگل از اين هدرها براي ايجاد كرد ليست هاي گلوله اي و اكران آن ها در فيچر اسنيپت به كار گيري مي نمايد.
متاسفانه تا به امروز مثال فارسي براي فيچر اسنيپت مشاهده نشده ميباشد. براين اساس مثالي در لهجه انگلسيس برايتان مي‌زنيم. با جستجوي what is h1 tag به فيچر اسنيپت تحت ميرسيم. گوگل از جمله ذيل تگ H1 براي اكران فيچر اسنيپت به كارگيري نموده است.

 

 

نمونه دوم موقعيت ليست دارااست. عبارت best essential oil for first aid را كاوش مي‌كنيم و به فيچر اسنيپت ذيل مي رسيم. گوگل ليستي از جواب ها را كه با تگ H3 ساخت و ساز گرديده اند را اكران خواهد اعطا كرد.

 

 

5. صرفا از يك H1 به كار گيري فرمائيد
در اينجا به توضيح يك كدام از مسائل مرموز seo ميپردازيم. گوگل ذكر نموده است كه هيچ مشكلي با استعمال از يك سري H1 ندارد.

 

با اين حالا به كارگيري از چندين تگ H1 در يك شيت طريق نيكي در seo محسوب نمي‌شود. البته چرا؟

تگ هاي H1 به مانند تيتر ورقه براي يوزرها مي باشند. به كارگيري از يك‌سري H1 در يك برگه موجب بيرون شدن در اختيار گرفتن از دستانمان ميشود. در‌حالتي كه مي‌خواهيد بدانيد كه آيا اينگونه مشكلي در صفحه ها سايتتان وجود داراست يا اين كه خير ميتوانيد از ابزارهايي مانند Screaming Frog به كارگيري نماييد.

دامين خويش را در‌اين وب سايت محاسبه كرده و پس از اتمام رسيدگي به تب H1 برويد. در اينجا صفحه هاي دارنده چندين H1 به شما گزارش مي‌شوند.

5. از تگ هاي هدر به طور اصولي استعمال نماييد
يك كدام از راه حل هاي افزايش تجارب كاربري ارائه يك شماتيك اثبات در ارائه صفحه ها به يوزرها ميباشد. اين موضوع راجع‌به تگ هاي هدر نيز وجود داراست و خوب ميباشد در به كار گيري از آن ها ثبات گام داشته باشيد.

در شرايطي كه از استايل مشخصي براي اين تگ ها استعمال مي‌كنيد، عالي ميباشد كه‌اين استايل در تك تك صفحه ها رعايت گرديده باشد. همينطور رعايت ارتفاع آن نيز فرمان مهميست. خوب ميباشد ارتفاع هدينگ ها نيز شبيه تيتر كاغذ نهايتا 70 كاراكتر باشد.

6. آن‌ها را جذابتر نمائيد
اين ضابطه براي كليت محتواي تارنما برقرار بوده و مختص هدرها وجود ندارد. همواره بعداز تايپ كردن يك محتوا به پژوهش دوباره هدرهاي آن بپردازيد، به نحوي كه براي يوزرها ديدني باشد.

تگ هاي هدر او‌لين چيزهايي ميباشند كه بوسيله يوزرها چشم ميگردند و از اين رو بايستي آنان را متقاعد به قرائت محتوا نمايد. مخصوصا در تايپ كردن تگ H1 توجه متعددي نماييد. يوزرها به آن دقت متعددي مي نمايند. در وضعيت كلي H1 ممكن ميباشد باعث به اسكرول كردن يك مخاطب و قرائت مقاله يا اين كه عدم اعمال اين فعاليت به وسيله وي گردد.

غايت سعي خويش را براي تايپ كردن يك تگ H1 فوق العاده ديدني فرماييد، به نحوي كه استفاده كننده را متقاعد نمايد كه‌اين محتوا به پرسش آن ها جواب خواهد بخشيد.

تگ هاي H را به صورت با صرفه به شغل ببريد
چنانچه مي‌خواهيد به يك سئوكار ماهر تبديل گرديد، حتي كوچكترين مورد ها را از حافظه نبريد. اصلي وجود ندارد كه آنان چقدر خرد مي باشند. به تگ هاي هدر اعتنا ويژه اي كرده تا زحمات شما به هدر نرود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۰۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

كلمات كليدي و اهميت آن در سئو سايت


لغت ها كليدي بهينه سازي، كليدواژه‌ها و عبارت‌هايي در محتواي وب سايت شما آموزش سئو در مشهد مي باشند كه اشخاص با جستجوي آنها در موتور كاوش، وب سايت شمارا پيدا مي‌نمايند. به عبارت ديگر به عبارت ديگر، شما اوليه پژوهش ميكنيد كه اشخاص با چه كلماتي توليدات، سرويس ها يا اين كه داده ها متبوع خويش را در موتورهاي جستجو گر، كاوش مي‌نمايند؛ آن‌گاه لغت ها اساسي و پرسرچ را در محتواي آنلاين خويش قرار مي‌دهيد؛ زماني مخاطب اين كلمه ها را در گوگل كاوش مي‌نمايد، گوگل آنها‌را به محتواي يا اين كه شيت شما (كه روي اين لغت ها باصرفه گرديده‌اند) مرتبط مي‌نمايد و در حاصل به استفاده كننده آرم مي دهد.

شما با عبارات كليدي بهينه سازي ميتوانيد، وب سايت خويش را به سيرتكامل‌اي باصرفه‌سازي نماييد كه يافتن آن از روش موتورهاي كاوش گر شل‌خيس باشد. در صورتي‌كه صحيح اين عمل را اجرا ندهيد، يوزرها با هزاران نتيجۀ مو جود ديگر در موتورهاي جستجو گر روبرو ميشوند؛ بدين ترتيب هيچ‌استخراج وبسايت شمارا نمي‌بيند.

به همين خيال ساخت‌و‌ساز كردن فهرستي از عبارات كليدي مرتبط، مهم ترين كاري ميباشد كه براي seo تارنما بايستي صورت بپذيرد تا با به كارگيري از آنها جايگاه بهتري از رقبايتان داشته باشيد.

وقتي كه سخن از توفيق يك كمپين بازاريابي به دربين ميايد، لغات كليدي و seo دو موردي ميباشد كه به صورت بدون واسطه به هم گره خورده‌اند. از آنجايي كه seo مبني بر لغات كليدي پيش مي‌رود، سرمايه‌گذاري و صرف طولاني روي كلمه ها كليدي و رابطه آن با مخاطبان امري بسيار اصلي ميباشد.

در‌اين نوشته‌ي علمي قصد داريم در باب روش جستجوي مشتريان راجع‌به توليدات، سرويس ها يا اين كه داده ها شما، كشف كلمه ها كليدي مرتبط با آن و به كارگيري از اين كليد كلمه و واژه‌ها براي محتواي آنلاين حرف كنيم.

به چه شكل لغت ها كليدي مطلوب را پيدا كنيم؟
بيشتر بازاريابان مبتدي در حوزه seo، غلط متداول و يكساني را در ارتباط تفحص و مطالعه بر روي كلمه ها كليدي مطلوب ايفا مي دهند. اين خطاها عبارتند از:

فقط يكبار استيناف لغت ها كليدي جاري ساختن ميدهند.
به خويش زحمت نمي‌دهند كلمه ها كليدي خويش را به روزرساني نمايند و ليست كليدواژه‌هاي خويش را گسترش دهند.
لغات كليدي را مقصود قرار مي دهند كه بسيار دوستداشتني و رايج مي‌باشند. اين مورد به اين معنا ميباشد كه وارد روش رقابتي ميشوند كه خريداري كردن مرتبه‌بندي در آن بسياردشوار ميباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۱۶ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

لوكال سئو چيست؟روش ها و تكنيك هاي local seo


هركسب و كاري كه از وب و تارنما استعمال مي كند، براي توفيق خويش آموزش سئو در مشهد مي بايست اپليكيشن‌ريزي داشته باشد. يك كدام از او‌لين شغل‌هايي كه درين نرم‌افزار‌ريزي بايستي اعمال دهيد، آشنايي و كشف كردن مشتري ميباشد. حتماً بيشتر حصول‌ وكارها نمي‌توانند آحاد جامعه آماري يك مرز و بوم را به‌خير پايين پوشش قرار دارا‌هستند و ازاين‌ رو تلاش مي‌نمايند تا با توكل‌ بر تكنيك‌هايي مانند لوكال seo و تبليغات محلي يا اين كه تبليغات در جامعه آماري موردنظر، دستيابي‌وكار خويش را قدرتمندتر آغاز كنند. ما درين نوشته‌علمي قصد داريم تا در امر لوكال بهينه سازي و تكنيك‌هاي آن سخن كنيم.

لوكال seo چيست؟
لوكال seo امروزه به‌تيتر يك شيوه مؤثر و كارآمد براي رويش استحصال‌ وكارهاي كه به‌شكل محلي شغل مي‌نمايند يا اين كه جامعه آماري خاصي را مدنظر دارا هستند، مورداستفاده آن ها قرار مي گيرد. درواقع با به كارگيري از تكنيك‌هاي لوكال بهينه سازي شما مي توانيد توليدها و سرويس ها استخراج‌وكار را به‌شكل محلي يا اين كه در جامعه آماري كه در حيث داريد، تبليغ فرماييد و به‌عبارتي‌ديگر هدفمندتر عمل خويش را ادامه دهيد.

به عنوان مثال فرض نمائيد كه شما دارنده يك سالن عروسي گرانقدر در طهران ميباشيد. پس جامعه آماري يا اين كه مشتريان موردنظر شما عموم شهر طهران ميباشند و ازاين‌رو قصد داريد تا زماني كسي در وب كاوش كرد:" سالن عروسي در طهران" وب سايت شما در كاغذ اوليه گوگل اكران داده گردد. در اينجا شما ميتوانيد به‌راحتي و با به كار گيري از تكنيك‌هاي لوكال seo نيز وب سايت خويش را بالا بياوريد و شانس چشم شدن و كليك تناول كردن آن را ارتقا دهيد.

مي بايست اذعان كرد كه امروزه بيشتر يوزرها از جستجوهاي محلي براي جستن توليدات و سرويس ها موردنظر خودشان استعمال مي‌نمايند و كوشش مي‌نمايند كه عبارت‌هاي كاوش خويش را محدودتر نمايند، پس خيلي اصلي ميباشد كه وب سايت شما در برگه نخستين اين نوع كاوش قرار بگيريد.

چرا بايستي يك استراتژي لوكال seo داشته باشيم؟
في مابين 40 تا 64 درصد مشتريان و يوزرها جستجوي لوكال را در گوگل و دستگاه‌هاي خويش براي جستن نياز خويش به فعاليت ميبرند.
لوكال بهينه سازي بازار غرض بيشتر و بهتري را ميتواند ذيل پوشش قرار دهد.
نرخ تبديل استفاده كننده به مشتري در لوكال seo و همان رجوع سرمايه بيشتر و سريع‌خيس ميباشد.
بخش اعظمي از خدماتي كه براي لوكال seo در گوگل در حيث گرفته‌گرديده است، بدون پول ميباشد.
تكنيك‌هاي لوكال بهينه سازي ريلكس ميباشد و بيشتر بر روي بازاريابي تأكيد داراست.
امروزه كليه امور در بستر وب مي گردد و كمتر كسي براي كشف كردن سرويس ها يا اين كه محصول ها در حوالي محل خويش به ليست اطلاع رساني‌هاي كاغذي دقت مي‌نمايد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۱:۵۴ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

كاربرد الگوريتم FRESHNESS گوگل در مسائل روز خبري دنيا


فرصت انتخابات را در لحاظ بگيريد. همگان خواهان با خبر شدن از جديدترين خبر‌ها، آموزش سئو در مشهد حواشي و داده هاي عددي آراء ميباشند. به اين ترتيب زمانيكه واپسين حاصل شمارش آراء در گوگل سرچ مي شه گوگل جديدترين خبر‌ها مرتبط با داده هاي عددي را به استفاده كننده نشون مي ده. فيض اينكه وب سايت هايي كه با مسافت هنگامي بسيار اندكي نسبت به رقبا حاصل را بروز رساني مي كنن شانس بيشتري دارن كه سايتشون در جايگاه فراتر از وبسايت رقبا در معرض مشاهده كرد يوزرها بهنگام كاوش قرار بگيره.

كاربرد ديگر اين نمونه رو مي شه در مورد اعلام برندگان يك مسابقه مثل فوتبال دونست.

حقيقتاً الگوريتم Freshness گوگل يكي شايسته ترين الگوريتم هاي درحال حاضر حاضر گوگله كه مديران تارنما ها رو به ساخت و ساز و بازاريابي محتوا واداشته، و همچنين مشاغل بخش اعظمي در مورد ساخت‌و‌ساز محتوا بوجود آمده ميباشد.

الگوريتم FRESHNESS بر روي حاصل كاوش گوگل اثر ميزاره.

الگوريتم Freshness سبب مي شه كه نتيجه ها جستجوهاي گوگل دقيقتر، عالي و منطقي خيس بشن. در نقطه پايان كليه اينها در حالتي‌كه مبني بر با مقررات الگوريتم Freshness گوگل جلو رفتن كنين به طبعً شاهد پرورش بسزايي در seo تارنما خودتون خواهيد بود.

چه بسا كه دسته كليد توفيق در كليه پروژه هاي seo وب سايت خويش از اين مقررات تبعيت مي كنه، مثال شغل هاي seo و قراردادهاي seo تارنما ما مدرك اين فرمان ميباشد.

در الگوريتم Freshness گوگل، به سازنده هاي محتواي تازه و يونيك و همينطور مهيا كننده هاي خبر ها نو و مربوط به مورد تارنما، مشوق داده ميشد. پس تا مي تونين خيلي سبز و آپ ديت باشين.

۱۰٫ الگوريتم گورخر گوگل
الگوريتم گورخر جهت چگونگي سنجي دكان هاي اينترنتي پياده سازي و انجام گرديده؛ و زين پس مغازه هاي اينترنتي بي چگونگي و تقلبي از به دور سكو بندي در سرچ نتيجه ها كاوش گوگل بيرون مي شن.

كارداران اثر گذار در الگوريتم گورخر گوگل
طراحي وب سايت ريسپانسيو (عكس العمل گرا)
امكان وجود باركد براي كليه كالاهاي دكان
وجود كوپن تخفيف جهت تشويق براي خريد بيشتر
قابليت و امكان مقايسه فرآورده با يكديگر و حتي‌د‌ر سايتهاي ديگر
سهل بودن پروسه و مشي خريد
وجود بها روي كالاها
درج نشاني داراي اعتبار مغازه
غرض اساسي الگوريتم گورخر گوگل
حذف سايتهاي بيزنس الكترونيك و دكان هاي اينترنتي بي چگونگي از فضاي اينترنت ميباشد.

با كليه تفاصيري كه تا بدينجا درباره ي اين الگوريتم پهنا شد، وظيفش پايين لحاظ به دست آوردن مغازه هاي اينترنتي و صاحبان استخراج و شغل هاي اينترنتي ميباشد. هنوز معلوم وجود ندارد كه الگوريتم گورخر گوگل چه‌گونه صاحبان دكان هاي اينترنتي را شناسايي مي نمايد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۲:۱۳ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

بهترين روش‌ها و اصطلاحات سئو


تگ كنونيكال
يكي از ديگر از اصطلاحات بهينه سازي، تگ كنونيكال ميباشد. اين يك تگ html ميباشد. آموزش سئو در مشهد شما با استعمال از اين تگ در صفحه هاي شبيه تارنما خودتان مي‌توانيد به گوگل نماد دهيد كه محتواي اين صفحه ها نسبت به هم تكراري نيستند و اصولا بايستي يك كدام از آن ها را تحت عنوان ورقه مهم ايندكس نمايد. در نوشته‌علمي تگ كنونيكال به خير و خوبي و هم پا با نمونه كاربرد اين قضيه را يادگرفتن دادم.

Call To Action
كال تو اكشن يا اين كه مبادرت به شغل (CTA) يك معنا بازاريابي ميباشد. درين نوشته‌علمي بارها مشاهده كرديد كه اينجانب به طور بدون واسطه از شما براي ايفا يك فعاليت درخواست كردم. براي مثال گفتم:((در صورتيكه به تفحص بيشتر درباره‌ي فلان زمينه عشق داريد، به نوشته ي علمي آن رجوع‌كنيد)) اين درخواست بي واسطه اينجانب از شما يك CTA يا اين كه مبادرت به فعاليت ميباشد.

CTA ها به صورت هاي مختلفي وجود دارا‌هستند. از متن گرفته تا دكمه و… وجود اين معنا مخصوصا در صفحه ها لندينگ پيج الزامي ميباشد.

Co-Citation
Co-Citation قابليت و امكان شعور محتواي گوشه و كنار لينك و پيوند به وسيله گوگل ميباشد. در پيشين سئوكارها براي اينكه به تارنما خودشان پيوند بدهند، از انكرتكست هاي بي واسطه به كارگيري ميكردند. براي مثال در شرايطي كه قرار بود براي ورقه يادگرفتن بهينه سازي پيوند سازي فرنگي نمايند، به طور بي واسطه و با همين انكرتكست به آن پيوند ميدادند.

البته يكسري سالي ميباشد كه گوگل بدين قضيه حساس گرديده و ارتقا انكرتكست هاي بدون واسطه را نشان اسپم بودن پيوند ها مي‌داند. در‌اين‌حالت‌ راه حل ديگري پديدآمد كه به ياري آن بتوانند از انكرتكست هاي بي واسطه كمتري به كارگيري نمايند.

در تكنيك كوسايتيشن، سئوكار لينك و پيوند متبوع را با يك انكرتكست نامربوط مثل “لطفا كليك فرماييد” يا اين كه “منبع” و… ساخت‌و‌ساز ميكند. در پي در كنار اين پيوند، عبارات كليدي مرتبط را به به طور متن معمولي به عمل مي برد. به‌اين شكل موتور كاوش به طور خود كار متوجه رابطه اين لينك و پيوند و عبارات گرديده و توان آنها‌را به برگه مقصد منتقل ميكند. اما به كار گيري كوسايتيشن تكنيك هاي ديگري هم داراست كه عملكرد مي كنم در بعدي و در يك نوشته‌ي‌علمي آنان را به شما يادگرفتن دهم.

Domain Authority و page Authority


اعتبار دامنه يا اين كه دامين آتوريتي امتيازي ميباشد كه گوگل براي سكو دادن به تك تك سايت شما در لحاظ مي گيرد. اين امتياز نسبت به سوابق عمل تان، چگونگي محتوا و ديگر نكات تاثيرگذار در بهينه سازي انتخاب ميگردد.

در پي اعتبار پيج يا اين كه page authority هم امتيازي ميباشد كه‌اين موتور كاوش براي هر ورقه از وبسايت شما در لحاظ خواهد گرفت. توجه نماييد كه هيچ ابزاري به طور ظريف نميتواند به شما اكران دهد كه اعتبار صفحه ها يا اين كه آحاد دامنه وبسايت شما نزد گوگل چقدر ميباشد. ولي سايت moz به امداد ابزارش، به طور نسبي اعتبارتان نزد گوگل را اندازه گيري كرده و به شما استحضار مي‌دهد.

Spam Score
يكي از ديگر از امتيازهايي كه گوگل براي هر تارنما در حيث مي‌گيرد، نرخ اسپم آن ميباشد. اين امتياز به ترازو عمل هاي نامناسب و مشكوك تارنما در بهينه سازي اشاره دارااست. يعني هر چه امتياز اسپم اسكور دامنه شما فراتر باشد، اعتبارتان نزد گوگل كمتر ميباشد. براي احتساب اين امتياز هم ابزار دقيقي در دست وبمستران نيست البته وبسايت moz به طور نسبي آن را براي شما اندازه گيري ميكند.

گوگل دنس
اين نام يكي الگوريتم هاي گوگل ميباشد. الگوريتم گوگل دنس يك سري سال پيش معرفي شد و كاربرد آن، تغييرات مقطعي مرتبه وبسايت هاست. بوسيله اين الگوريتم كه ممكن ميباشد سكو تارنما شما از ورقه 5 گوگل براي چندين روز به كاغذ 2 يا اين كه 1 رسد. ادله اعمال اين شغل، اين ميباشد كه گوگل مي خواهد برخورد يوزرها نسبت به سايت هاي متعدد را مشاهده نمايد. در صورتيكه كه برخورد يوزرها مثبت باشد، (نرخ پريدن، كليك و ماندگاري) ممكن ميباشد جايگاه شما در صفحه ها نخستين ثبت خواهد شد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۲۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)

ساختن بك لينك براي سايت چگونه است؟


ما در‌اين نوشته‌ي علمي بهينه سازي تارنما مي‌خواهيم در مورد لينك و پيوند سازي آموزش سئو در مشهد و تكنيك هاي آن حرف كنيم. پيوند ها اساسا تحت عنوان يك پذيرش براي وب سايت تلقي ميشوند. هنگامي كه شما از روش بك پيوند وارد يك سايت ميشويد، گوگل متوجه ميشود كه شما بدين وبسايت عشق مند هستيد و براي شما قيمت و اعتبار دارااست.

معمولي ترين رويكرد براي اخذ سكو در موتورهاي كاوش، بك پيوند ميباشد كه قادر است در هر نقطه اي شكل بگيرد اما در حالتي كه به صحت و اصولي صورت پذيرد. شما هنگامي كه روي يك لينكي كليك ميكنيد، اين مساله را ذكر نموده ايد كه به محتواي ارائه گرديده بوسيله اين وب سايت عشق مند ميباشد كه‌اين مي تواند يك امتياز مثبت براي آن سايت باشد.

در يك سري سال اخير، اعتنا بخش اعظمي بدين مساله لينك و پيوند سازي و بك پيوند انجام يافته ميباشد. پيش از اين شما مي توانستيد يك‌سري وبسايت ساخت‌و‌ساز كرده و آنان را به وبسايت اساسي خويش بك پيوند بدهيد. اين مساله سبب دورزدن الگوريتم گوگل مي‌گرديد كه به وسيله الگوريتم پنگوئن به طور كامل اين نوع كلاه برداي و سواستفاده نابود شد در فيض همه تارنما هايي كه از اين نوع كلك استعمال مي كردند، جريمه شدند.

امروزه شما مي بايست بتوانيد بك لينك و پيوند هاي با گونه هاي مختلفي را به سوي سايت خويش جذب فرمائيد. طرز هاي پيوند سازي و بك لينك و پيوند براساس كارداران مختلفي كه داراست، دارنده ارزشهاي متفاوتي است.

در اينجا سه ادله اصلي اثر گذار در بهينه سازي را در اين مورد مطرح ميكنيم:

• بك لينك و پيوند به دست آوردن از سايت هايي با جايگاه بالا دارنده بها بخش اعظمي ميباشد. اينكه شما چطوري بتوانيد بك لينك و پيوند بگيريد به استراتژي شما بستگي دارااست ولي شايسته ترين و راحت ترين روش ساخت محتواي خوب در وبسايتتان ميباشد.

• كارايي نمائيد كه از تارنما هايي كه مربوط به دستيابي و كارتان است بك پيوند بگيريد. زيرا يوزرها شما يكسان مي باشند، آنان مسلما به تارنما شما نيز آيتم پژوهش قرار ميدهند.

• از تامل خريد بك لينك و پيوند بياد خارج، زيرا در صورتيكه گوگل متوجه گردد علاوه براينكه شما‌را جريمه مي نمايد، جايگاه وبسايت شما‌را به پيشين گشوده ميگرداند.

همان طور كه گفتيم يك كدام از عواملي كه در بهينه سازي امروزي به آن دقت اكثري مي‌شود، پيوند سازي يا اين كه بك لينك و پيوند ميباشد..به‌دنبال ما مي‌خواهيم 15 تكنيك بك پيوند سازي را ذكر نماييم.

1.ساخت پست مهمان
امروزه برخي از متخصصان بهينه سازي معتقد مي باشند كه پست مهمان هيچ ارزشي ندارد و به نوعي سبب جريمه وبسايت شما مي شود. ولي در واقع يك كدام از شايسته ترين جاي ها براي بك پيوند، پست مهمان ميباشد. شما بايستي بتوانيد كه با به كارگيري از استراتژي خاص، مالكان سايت هاي ديگر را كه مربوط به بيزنس شما ميباشند را قانع فرمائيد كه بتوانيد دستكم يك پست در وب سايت آن‌ها قرار دهيد آن گاه درون آن آغاز پيوند سازي و تصاحب كردن بك لينك و پيوند فرمائيد. صرفا حواستان باشد كه صاحب و مالك تارنما، لينك و پيوند هايي را كه شما قرار ميدهيد را nofollow نكند زيرا ديگر هيچ سيرتكامل ارزشي ندارد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۴۹ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)