آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

باز کردن قفل حجم‌های جستجو با همان مقدار

مقاومت گوگل در علامت دادن به عبارتی وسعت‌های کاوش یکی‌از ناامید کننده‌ترین مواقعی میباشد که در کیورد پلنر وجود داراست. به همین استدلال میباشد که بیشتر سئوها دیگر به تمام از این ابزار به کار گیری نمیکنند. آموزش سئو در مشهد به عنوان مثال، بدین دو کلمه و واژه کلیدی نگاه فرمائید، هردوی آنها دارنده محدوده وسعت جستجوی 10 کا تا 100 کا می‌باشند. البته درصورتی که ما این دو کلمه و واژه کلیدی را در Ahrefs Keywords Explorer ارزیابی کنیم میبینیم که در واقع یک کدام از کلمه ها کلیدی نسبت به دیگری بیشتر گزینه سرچ قرار گرفته میباشد.

لذا دو روش وجود داراست تا بتوانید مجانی داده های عددی ظریف آن را دستیابی نمایید.

شیوه اولیه: به ایمپرشن‌های تقریبی برای بیشترین مقدار CPC نگاهی بیاندازید. استارت به افزودن عبارات کلیدی به طرحتان فرمائید. می توانید به طور دستی یک لیست از عبارات کلیدی را وارد ابزار ” Get search volumes and metrics ” (اخذ وسعت‌های کاوش معیارها) فرمائید. آن گاه لغات کلیدی را در کلیپ ایده‌های لغات کلیدی گزینه تحقیق قرار دهید و همانطوری آنها‌را به طرح خودتان اضافه فرمایید. باور نتیجه ها نمائید که مورد “exact match” (انطباق ظریف) به هنگام فعال بودنتان تعیین گردیده باشد. به ویوی عبارات کلیدی بروید، باکس‌ای را در صدر می بینید، منوی کشویی را گشوده فرمائید و باور نتیجه ها فرمایید که بیشترین CPC تا مکان ممکن روی بیشترین مقدارش تهیه و تنظیم گردیده باشد. رایا پارس میتوانید با کلیک روی سمت راست گراف این عمل را ایفا دهید. اینک به ردیف “Impressions” (ایمپرشن‌ها) اعتنا فرمائید. در حالتی که بخواهید تبلیغاتتان را نیز ماه آن‌گاه با به عبارتی عبارات کلیدی خاص پیش ببرید این آیتم به شما چند تقریبی از ایمپرشن‌های تبلیغاتتان را در زمان ماه آن گاه میدهد. چرا که شما حداکثر CPC را روی بیشترین مقدارش تهیه کرده‌اید، این ایمپرشن‌ها می بایست به وسعت سرچ ماهانه حقیقی و واقعی‌تان برای آن واژه کلیدی مجاورت باشد. در حال حاضر از Ahrefs Keywords Explorer به‌مراد نظارت ظریف این داده های عددی و ارقام استعمال فرمایید.

نکته قابل توجه: اندازه‌گیری وسعت کاوش what is seo یک رویکرد خیلی طاقت فرسا میباشد ولی با یقین روشی قطعی هست.

طریق دوم: Keywords Everywhere را نصب فرمائید. Keywords Everywhere یک پلاگین کروم میباشد که وسعت کاوش و CPC را به اینترنت‌تارنما‌هایی که درحال حاضر از آنان استعمال می کنید اضافه می‌نماید: گوگل، یوتیوب، آمازون و غیره. در اینجا این عملیات گفته شده میباشد:

نکته: این ابزار برای فایرفاکس نیز در دسترس میباشد.

ولی آیتم اصلی این میباشد که اشخاص متعددی از آن اگاهی ندارند: این سبب میشود که وسعت سرچ‌ها نیز درGoogle Keyword Planner قابل دسترس باشد. حرفم را اطمینان نمیکنید؟ نگاهی بیاندازید.

باحال میباشد خیر؟ خلل این میباشد که برای دستیابی این داده‌ها هیچ راه و روش سادگی نیست. البته با یه خرده کد XPath و پلاگین Scraper Chrome اینگونه کاری قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. از هر حقه‌ای که به کارگیری نمایید توصیه اینجانب این میباشد که یه خرده نمک این اعداد و ارقام را زیاد فرمایید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۸:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)