آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

بهترین روش‌ها و اصطلاحات سئو


تگ کنونیکال
یکی از دیگر از اصطلاحات بهینه سازی، تگ کنونیکال میباشد. این یک تگ html میباشد. آموزش سئو در مشهد شما با استعمال از این تگ در صفحه های شبیه تارنما خودتان می‌توانید به گوگل نماد دهید که محتوای این صفحه ها نسبت به هم تکراری نیستند و اصولا بایستی یک کدام از آن ها را تحت عنوان ورقه مهم ایندکس نماید. در نوشته‌علمی تگ کنونیکال به خیر و خوبی و هم پا با نمونه کاربرد این قضیه را یادگرفتن دادم.

Call To Action
کال تو اکشن یا این که مبادرت به شغل (CTA) یک معنا بازاریابی میباشد. درین نوشته‌علمی بارها مشاهده کردید که اینجانب به طور بدون واسطه از شما برای ایفا یک فعالیت درخواست کردم. برای مثال گفتم:((در صورتیکه به تفحص بیشتر درباره‌ی فلان زمینه عشق دارید، به نوشته ی علمی آن رجوع‌کنید)) این درخواست بی واسطه اینجانب از شما یک CTA یا این که مبادرت به فعالیت میباشد.

CTA ها به صورت های مختلفی وجود دارا‌هستند. از متن گرفته تا دکمه و… وجود این معنا مخصوصا در صفحه ها لندینگ پیج الزامی میباشد.

Co-Citation
Co-Citation قابلیت و امکان شعور محتوای گوشه و کنار لینک و پیوند به وسیله گوگل میباشد. در پیشین سئوکارها برای اینکه به تارنما خودشان پیوند بدهند، از انکرتکست های بی واسطه به کارگیری میکردند. برای مثال در شرایطی که قرار بود برای ورقه یادگرفتن بهینه سازی پیوند سازی فرنگی نمایند، به طور بی واسطه و با همین انکرتکست به آن پیوند میدادند.

البته یکسری سالی میباشد که گوگل بدین قضیه حساس گردیده و ارتقا انکرتکست های بدون واسطه را نشان اسپم بودن پیوند ها می‌داند. در‌این‌حالت‌ راه حل دیگری پدیدآمد که به یاری آن بتوانند از انکرتکست های بی واسطه کمتری به کارگیری نمایند.

در تکنیک کوسایتیشن، سئوکار لینک و پیوند متبوع را با یک انکرتکست نامربوط مثل “لطفا کلیک فرمایید” یا این که “منبع” و… ساخت‌و‌ساز میکند. در پی در کنار این پیوند، عبارات کلیدی مرتبط را به به طور متن معمولی به عمل می برد. به‌این شکل موتور کاوش به طور خود کار متوجه رابطه این لینک و پیوند و عبارات گردیده و توان آنها‌را به برگه مقصد منتقل میکند. اما به کار گیری کوسایتیشن تکنیک های دیگری هم داراست که عملکرد می کنم در بعدی و در یک نوشته‌ی‌علمی آنان را به شما یادگرفتن دهم.

Domain Authority و page Authority


اعتبار دامنه یا این که دامین آتوریتی امتیازی میباشد که گوگل برای سکو دادن به تک تک سایت شما در لحاظ می گیرد. این امتیاز نسبت به سوابق عمل تان، چگونگی محتوا و دیگر نکات تاثیرگذار در بهینه سازی انتخاب میگردد.

در پی اعتبار پیج یا این که page authority هم امتیازی میباشد که‌این موتور کاوش برای هر ورقه از وبسایت شما در لحاظ خواهد گرفت. توجه نمایید که هیچ ابزاری به طور ظریف نمیتواند به شما اکران دهد که اعتبار صفحه ها یا این که آحاد دامنه وبسایت شما نزد گوگل چقدر میباشد. ولی سایت moz به امداد ابزارش، به طور نسبی اعتبارتان نزد گوگل را اندازه گیری کرده و به شما استحضار می‌دهد.

Spam Score
یکی از دیگر از امتیازهایی که گوگل برای هر تارنما در حیث می‌گیرد، نرخ اسپم آن میباشد. این امتیاز به ترازو عمل های نامناسب و مشکوک تارنما در بهینه سازی اشاره دارااست. یعنی هر چه امتیاز اسپم اسکور دامنه شما فراتر باشد، اعتبارتان نزد گوگل کمتر میباشد. برای احتساب این امتیاز هم ابزار دقیقی در دست وبمستران نیست البته وبسایت moz به طور نسبی آن را برای شما اندازه گیری میکند.

گوگل دنس
این نام یکی الگوریتم های گوگل میباشد. الگوریتم گوگل دنس یک سری سال پیش معرفی شد و کاربرد آن، تغییرات مقطعی مرتبه وبسایت هاست. بوسیله این الگوریتم که ممکن میباشد سکو تارنما شما از ورقه 5 گوگل برای چندین روز به کاغذ 2 یا این که 1 رسد. ادله اعمال این شغل، این میباشد که گوگل می خواهد برخورد یوزرها نسبت به سایت های متعدد را مشاهده نماید. در صورتیکه که برخورد یوزرها مثبت باشد، (نرخ پریدن، کلیک و ماندگاری) ممکن میباشد جایگاه شما در صفحه ها نخستین ثبت خواهد شد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۲۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)