آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

بک لینک‌ها از کجا‌ می‌آیند؟

پیوند‌های کیفیت خوب، وقتی تولید‌ می شوند آموزش سئو در مشهد که ایجادکنندگان پیوند – اشخاصی در صنعت شما که توان پیوند دادن به محتوای شمارا دارا هستند – محتوای شما (یا این که بخشی از آن) را برای مخاطبان خویش باارزش بدانند و به آن لینک و پیوند دهند.

واژه و کلمه کلیدی در اینجا، «بها» میباشد. محتوای کوتاه و محصور اکثر اوقات از بها و چگونگی کافی برای جلب اعتنا پیوند‌سازان منتفع وجود ندارد.

صحیح به عبارتی‌طور که ایجاد محتوا گران بها به مخاطبان شما امداد‌ می‌نماید، لینک و پیوند‌سازان نیز‌ می خواهند به محتوایی لینک و پیوند دهند که برای مخاطبان‌شان اثر گذار باشد و به آنان علم جامع یا این که داده ها تکمیلی بدهد.

لینک و پیوند دادن به شایسته ترین و جامع‌ترین نصیب محتوا راجع به یک مسئله، به عایدی تولید کننده لینک و پیوند میباشد.

محتوای وقتگیر‌خیس بیش از دیگر محتواها در کانال‌های اجتماعی به اشتراک نهاده می گردد
مواجع شدن با اعداد و ارقام، بسیار سرسام‌آور میباشد.

نیل پاتل از Quicksprout تفحص‌‎ای در باب ترازو اشتراک اجتماعی سایتش با محتوای بیشتراز ۱۵۰۰ واژه و کلمه در مقابل محتوای کوتاه‌خیس از ۱۵۰۰ واژه اجرا بخشید.

وی اخذ که پست‌های زمانبر‌خیس وی به صورت میانگین ​​۶۸.۱ درصد بیشتر در توییتر و ۲۲.۶ درصد بیشتر در فیسبوک شرکت کردن داشته میباشد.

رابطه در میان اشتراک‌گذاری رایا پارس اجتماعی و ارتفاع محتوا بسیار مشابه ارتباط میان ارتفاع محتوا و بک پیوند میباشد.

این مورد علامت‌ می دهد که اکثر زمان ها ​​یوزرها رسانه‌های اجتماعی به عبارتی بها‌هایی را دارا‌هستند که برای لینک و پیوند‌سازان هم اساسی میباشند:

آنها‌ می خواهند مطالبی را که اثر گذار و جامع می باشند، پژوهش نمایند و به اشتراک بگذارند.

هر دوی این دست اندرکاران تعداد کلمه ها بیشتری را مشتمل بر‌ میشوند.

الگوریتم رنک برین گوگل به محتواهای زمانبر اعتنا ویژه‌ای آرم داده و به آن ها جایزه میدهد.

به غیر از بک لینک و پیوند‌ها و اشتراک‌‎گذاری در کانال‌های اجتماعی، طریق‌های مختلفی برای درک کردن اینکه چرا گوگل دوست داراست به محتوای وقتگیر و گران بها جایزه دهد، وجود داراست.

مبتنی بر الگوریتم رنک برین گوگل – یک الگوریتم یادگیری ماشینی که برای تر و تمیز‏‌سازی نتیجه ها کاوش و ادراک خوب کوئری‌های کاوش به کار گیری‌ می گردد – ما‌ قادر خواهیم بود بعضی از طریق‌های شایان توجه را انتخاب کنیم که در آن‎ها، محتواهای وقتگیر برتری بیشتری نسبت به محتوای کوتاه‌خیس دارا‌هستند.

رنک برین، سومی استدلال اساسی جایگاه‌بندی گوگل میباشد، what is seo به این ترتیب اثر متعددی بر بخش اعظمی از جنبه‌های کاوش داراست.

در حالی که تلاش اساسی رنک برین به کار گیری از هوش تصنعی و مصنوعی میباشد تا به ‌گوگل یاری دهد و وی بفهماند خواسته اشخاص در جستجوهای خاص چیست، ‌گوگل نیز از آن برای اندازه‌گیری یک استدلال بسیار اصلی به کار گیری‌ می‌نماید:

رضایت استفاده کننده

به عبارت دیگر، گوگل تنها سوال های را تعبیر‌ نمی‌نماید و اشخاص را به SERP (برگه نتیجه ها موتورهای کاوش)‌ می‌فرستد، بلکه انتخاب‌ می‌نماید که آیا یوزرها هنگامی محتوایی را پیدا می‌نمایند، به اندازه کافی روی آن محتوا توقف می‌نمایند یا این که نه. گوگل با این نحوه، رضایت مخاطب را تقریب میزند.

چنانچه یک محتوای ۲۰۰۰ واژه و کلمه‌ای و بسیار با ارزش دارید که خواندش ۸ دقیقه ارتفاع می‎کشد و از هر ۵۰ نفری که روی آن کلیک می‌نمایند، ۳۰ نفر آحاد ۸ دقیقه را صرف بازرسی آن می‌نمایند، گوگل به راحتی میفهمد که اینگونه محتوایی می تواند رضایت مخاطب را جلب نماید. براین اساس درجه بهتری به آن می‎دهد.

گوگل از معیارهای مختلفی برای تجزیه و آنالیز این گزینه به کار گیری‌ می‌نماید و همگی آ‌ن‌ها به صورت تصادفی با ارتفاع محتوا رابطه دارا هستند


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۵:۴۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)