آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

ویژگی‌های غنی یا Rich Features

گوگل چندین خصوصیت بصری هم دارااست که یاری می‌نماید آموزش سئو در مشهد تا استفاده کننده تجربیات کاربری بهتری داشته باشید. این قسمت مرتبط با نتیجه ها ارگانیک میباشد و فقط در حالتی که درین بخش‌ها چشم می شوید که محتواهای خویش را ساختارمند کرده باشید.

خبرها: مقاله‌ها و داستان‌های تازه
معمولاً خبر ها و رویدادهای نو در‌این قسمت مکان می گیرند. رایا پارس این بخش به وبسایت‌هایی وابستگی دارا هستند که محتواهای نفیس، باکیفیت و آپ تو دیت ساخت می‌نمایند. بخشی از این خبر ها یا این که ویدیوهای رفیعتر به طور Carousel یا این که اکران گردان چشم می شوند.

Featured Snippets
این نوع محتواها مدام در بالای نتیجه ها جستجوی شیت SERP چشم می گردند. what is seo یکسری نوع از این محتواها وجود دارا‌هستند که در تصویر ذیل مثال لیست‌های آرم دار یا این که شمارشی و یا این که یادگرفتن‌های گام به گام را می بینیم.

نتیجه ها ویدئو و تصویر
تصاویر و ویدیوها که در کاغذ SERP رده ویژه ای برای خویش دارا هستند. خلال یک تب جدا از هم که به‌این دو نوع محتوا تخصیص داده شد‌ه‌است، در به عبارتی شیت اولیه نیز قسمت‌هایی مختص تصاویر یا این که ویدیوها چشم میشوند. برای چشم شدن در‌این نصیب‌ها خوب میباشد از متن جایگزین‌های توضیحی و بدون نقص به کار گیری فرمایید.

داده‌های استحصال و شغل های محلی
در‌حالتی که در گوگل درپی یک بیزنس محلی بگردید، خصوصاً در صورتی‌که بنویسید “مجاورت اینجانب”، گوگل نقشه یا این که لیستی از داده ها استحصال و شغل های در حدود شما در بخشی مستقل اکران میدهد. برای اینکه تجارت شما درین قسمت چشم گردد بایستی در Google My Business داده ها خویش را تصویب نمایید. همینطور در شرایطی‌که می خواهید مانند بقیه دستیابی و امور در نقشه حالت خویش را معین فرمائید بایستی از Maps Booking API به کار گیری نمائید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۵۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)