ایمیل های تبلیغاتی مهم را در کمپین لینک سازی محتوا پیگیری کنید
صنعتگران اکثر وقت ها پیشنهاد میکنند که، آموزش سئو در مشهد در مواردی که از ارسال آدرس اینترنتی های تبلیغاتی، هیچ جواب یا این که گزارشی اخذ نکردید، می بایست آنها را پیگیری کرد.
همان طور که تا قبل از این بیان شد، خبرنامه نگاران اشخاص مالامال مشغله ای میباشند و غیر معمولی وجود ندارد که اخذ پیوند را از دست بدهند.
در صورتیکه در حالا ردیابی کردن open ها و click ها میباشید (پیشنهادهای ما BuzzStream ، Mixmax و Yesware میباشند)، در همین لحظه که در هم اکنون قرائت این نوشتهعلمی میباشید، احتمالا به بینش بهتری درباره ی عملکردها دست خواهید یافت.
با این درحال حاضر، این پیگیریها فرصتی برای شماست که بتوانید دربارهی اخذ پیوند یک یاد آوری زود گذر ارائه دهید، دور اندیشی بیشتری به شغل برید یا این که به هر سیرتکامل پرسش جواب دهید (این زمان، فرصت قابل قبولی برای ارسال منابع مازاد به عنوان مثال نقل قولها و موردها شبیه میباشد که در صدر بیان شد.)
برچسب: آموزش سئو در مشهد،