آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

گوگل محتواهای تکراری را پنالتی نمی‌کند

قرار وجود ندارد ده‌ها محتوای تکراری و شبیه هم در تارنما‌تان منتشر نمایید. آموزش سئو در مشهد زیرا تجارب کاربری نیکی ساخت نخواهد کرد. ولی بدانید که گوگل مشکلی با این مورد ندارد و شمارا پنالتی نخواهد کرد.

ولی ممکن میباشد محتواهای تکراری درجه نیکی هم دستیابی نکنند. پس درصورتی که وقت میگذارید و محتوایی ساخت می کنید، چه خوب که اولیه روی تارنما خویش آن را منتشر فرمائید و آن گاه به سراغ پلتفرم‌های دیگر مانند فیسبوک یا این که لینکدین بروید.

هیچ مشکلی ندارد که آحاد مطلبی که روی وب سایت منتشر کرده‌اید را عیناً در شبکه‌های سوشال خویش هم اسکن نمائید. این فعالیت سبب ساز رویش برندینگ شما می شود. ضمن این، محتوایتان پیش از اینً روی تارنما شما ایندکس گردیده‌است. پس گوگل اولیه به سراغ تارنما شما می آید.

پس نگران مجدد-صادر کردن محتواهایتان در تارنما‌های دیگر نباشید. رایا پارس هرچه محتوایتان بیشتر چشم خواهد شد، برای برندینگ شما خوب میباشد.

درس بیست و سوم: مجدد چرخ را خلاقیت نکنید!

اینجانب تا قبل از اینً سا‌عتها وقت می‌گذاشتم تا عبارات کلیدی مطلوب را لیست کنم و استارت کنم به seo کردن و درجه تصاحب کردن در ورقه حاصل جستجوی آن ها. ولی بعداً متوجه شدم رویه بسیار شل‌تری هم می‌باشد.

کافیست به وب سایت Ubersuggest بروید، نشانی اینترنت‌وبسایت حریف خویش را وارد فرمائید و لیستی از عبارات کلیدی‌هایی را بیابید که میتوانند نقطه آغاز خیر و خوبی برای شما باشند.

درس بیست و چهارم: برای دامنه وبسایت خویش یک نام همگانی تعیین نکنید

یادتان است در درس یازدهم چه نکته‌ای را درباره برندینگ و اثر آن روی seo گفتیم؟ پس از کشف این نکته تصمیم گرفتم دامنه‌هایی را بخرم که دقیقاً دربرگیرنده کلمه و واژه کلیدی گزینه نظرم میباشند. با این‌عمل سوای هیچ زحمتی، تارنما در اکثری از کلمه ها کلیدی و جستجوهای مرتبط چشم شود.

اما یک مشکلی هم می باشد. ممکن میباشد با وجود درجه بالا، what is seo تعداد کلیک پایینی داشته باشید. در حالتی‌که نرخ کلیک وبسایت تحت باشد، گوگل این برداشت را می‌نماید که مارک شما چندان قادر وجود ندارد و اتکا یوزرها را جلب نمی‌نماید. و به گذر زمان این مورد سبب می گردد درجه‌ای که دارید را هم از دست بدهید.

پس در‌صورتی‌که میتوانید از پس هزینه‌های مارک کردن تارنما‌تان بر بیایید، مانند تارنما hotels.com، به سراغ دامنه‌هایی بروید که دقیقاً روی واژه کلیدی تمرکز کرد‌ه باشد. دامنه‌ای گزینش نمایید که منحصر باشد، دیکته معمولی‌ای داشته باشد و به راحتی به خیال و خاطر بماند.

درس بیست و پنجم: از تکنیک‌های seo کلاه سیاه خاطر بگیرید، البته سراغش نروید

بعضی وقتها بهینه سازی کلاه سیاه داده ها جالبی به شما میدهد. اکثری از تکنیک‌های آن برای زمان زمان بر پاسخ نمی‌دهند البته بد وجود ندارد از آن ها با خبر باشید. برای تفحص بیشتر دراین باره مقاله راهنمای بی نقص شناخت بهینه سازی کلاه سیاه را به طبعً بخوانید.

ولی اینجانب توصیه نمی کنم که از این تکنیک‌ها استعمال نمائید، البته تعقیب کردن و شناختن آن‌ها سبب می شود که بها تکنیک‌های کلاه سپید را بدانید و در سود کوشش بهتری داشته باشید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۹:۳۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)