آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

درج پویا (داینامیک) کلمه کلیدی

آیا میخواهید لغت ها کلیدی متعددی در یک دسته تبلیغات وجود داشته باشد؟ آموزش سئو در مشهد ابزار درج پویای واژه کلیدی (Dynamic Keyword Insertion) را آزمون فرمایید. این ابزار لغت ها کلیدی را به صورت پویا به ورژن تبلیغتان اضافه می‌نماید (تا زمانیکه با واحد کاراکتر تطابق پیدا نماید). می توانید داده ها بیشتر را دراین باره از گوگل تحقیق فرمایید.

اینک، هزینه ی bid را ارتقاء دهید تا مرتبه تبلیغتان را بالا ببرید و آن‌گاه نرخ کلیک نسبت به جایگاه را ارتقا دهید که‌این عمل به دفعه امتیاز چگونگی را بالا میبرد.

پرسش :آیا این گزینه استوار میباشد؟ در واقع نه، چون هزینه بیشتری را به ازای هر کلیک پرداخت میکنید.

۲- تاریخچه نرخ کلیک


چه عادلانه باشد یا این که خیر، گوگل از پیشنهادات رقبای شما در به عبارتی کلمه ها کلیدی برای انتخاب نمره کیفیتی که اخذ می کنید ، به کارگیری می‌نماید. همینطور تاریخچه آن کلمه و واژه کلیدی را از سایر اکانت ها (other accounts) و تاریخچه کلی آن واژه کلیدی تماما تحقیق می نماید. در صورتی تاریخچه CTR رقبایتان نسبت به CTR شما کار کشته‌خیس باشد، سپس بایستی شغل های دیگری در این باره اعمال دهید.

۳- رابطه
امتیاز چگونگی(QS) و نمره تبلیغات(ad rank) از نگاه رابطه با یکدیگر احتساب میگردند. همان طور که در شماره ۱ بیان شد، رابطه در طریق قرارگیری و ترازو پرداخت هر کلیک نقش بسیار مهمی در جای تبلیغ شما و معیار هزینه پرداختی به ازای هر کلیک دارااست.

به این ترتیب ، درصورتی که تیم تبلیغاتی شما با این کلمه ها کلیدی مالامال گردیده باشد ، هیچ معنایی برای شما، گوگل و فرد کاوشگر نخواهد داشت:

اجاره خانه
خانه برای فروش
خانه‌ها برای اجاره
دوستان منزل
وزنده منزل
پایکوبی میلاد منزل
حصول‌وکار منزل
کمپانی منزل
خرید منزل
نرم افزار حصول‌وکار منزل
ولادت منزل
پرسش :چه طور می توانید اعتقاد نتیجه ها فرمائید که هر اکران تبلیغ براساس واژه کلیدیِ تایپ گردیده صراحت دارد؟ نمی‌توانید!

اعتقاد نتیجه ها نمائید که لغات کلیدی شما در مجموعه تبلیغاتی خویش با تبلیغات خاص خویش قرار دارا‌هستند. آن‌گاه، یک گام به جلو بروید و شیت فرود را به واژه کلیدی و تبلیغ رابطه دهید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۷:۴۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)