آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

کلمات کلیدی هدف گیری شده خود را بر اساس هدفشان دسته‌بندی کنید

هر موقع که لیستی از لغت ها کلیدی را از روش پژوهش ها آموزش سئو در مشهد به دست آوردید، وقت آن میباشد که بروید رمز وقتشان و مبتنی بر هدفشان آنان را آراسته فرمائید.

در صورتی از یک spreadsheet پژوهش ها لغت ها کلیدی استعمال نمایید، عمل ریلکس‌خیس هم می شود؛ فقط یک ردیف دیگر به نام «نوع غرض» اضافه نمائید. آنگاه لغات کلیدی‌تان را مدل و سنگین فرمایید و آن ها را در تیم‌های متعدد قرار دهید.

خواهید فهمید که مدام شناسایی غرض یک کلمه و واژه کلیدی ریلکس و فارغ از دردسر وجود ندارد.

در‌این مفاد، خودتان را مکان مخاطب بگذارید.

به عنوان مثال، «چرا کسی می بایست این عبارت را کاوش نماید؟» را در لحاظ بگیرید. «چه هنگام به این شکل اطلاعاتی کارآمد خواهد بود؟»

حتی می توانید آن عبارت را در گوگل سرچ نمائید و مشاهده کنید که چه نوع نتایجی ظواهر می شود. چگونگی جواب گوگل به یک جستار قادر است به راحتی غرض مخاطب را پر‌نور سازد؛ یا این که دست کم هدفی که گوگل می پندارد را پر‌نور سازد.

پاره ای عقب‌خیس، ما تفاوت در بین عبارات کلیدی با ارزش و نادر‌بها را گفت و گو کردیم. اولین، که معمولا غرض تجاری یا این که تبادلاتی دارااست، بیشترین پتانسیل را در تبدیل یوزرها دارااست.

«گرچه، این به این مفهوم وجود ندارد که از لغات کلیدی با غرض معدود‌قیمت دیده پوشی نمائید.»

به عکس، ساخت‌و‌ساز محتوایی که برای لغات کلیدی با غرض نادر‌قیمت مرتبه بیاورد، برای توسعه داده ها در رابطه مارک، نفیس میباشد.

همان گونه که پیش‌خیس اشاره شد، لغات کلیدی نادر‌بها معمولا مقصود اطلاعاتی یا این که ناوبری دارا‌هستند. مانند این مثال‌ها:

• آیا اسب‌ها هم سردشان میشود؟

• برای حیوان خانگی جدیدم چه چیزهایی نیاز دارم؟

• آیا گیاهان پشه‌ها را به دور نگه می‌دارا‌هستند؟

در نگاه نخستین، این لغت ها خیلی به درد تبدیل نمی خورند—و احتمالا هم همچنین میباشد. البته، محتوایی که‌این عبارات را مقصود بگیرد، پتانسیل این را داراست که مخاطب را در هجرت خریدار هدایت نماید.

از جمله، یک مغازه اثاثیه اسب‌سواری ممکن میباشد پستی وبلاگی با مضمون اینکه آیا اسب‌ها سردشان میگردد یا این که خیر منتشر نماید، و سفارش نماید که از پتوهای منحصر آن ها استعمال نمائید.

«برای این مغازه بسیار بجا میباشد که پیشنهاداتی را از محصول ها دارای ارتباط خودشان در پست قرار دهد.»

به صورت شبیه، ساخت‌و‌ساز محتوای آموزشی که دربرگیرنده پیشنهادات خرید و یا این که حتی فراخوان به کار(call to action) میباشد، برای دو مثال دیگر نیز مطلوب میباشد.

ایده پایانی این میباشد که استراتژی محتوای شما بتواند عبارات کلیدی با غرض اطلاعاتی را غرض بگیرد، چرا‌که این‌ها مجال‌هایی می‌باشند برای علامت دادن برندتان و تبدیل کردن یوزرها به مشتری‌های احتمالی.

فیض‌گیری
پژوهش ها عبارات کلیدی بسیار حیاتی میباشد، و قسمت بزرگی از آن مرتبط با هدف ها عبارات کلیدی میباشد. متاسفانه، بخش اعظمی از بازاریابان اهمیت هدف ها عبارات کلیدی را ندید می گیرند.

«با ردیابی و به کارگیری از کلمه ها کلیدی با ارزش تجاری و تبادلاتی، می توانید کسب و کارتان را بیشتر از معرض مشاهده کرد مشتری‌های به یادماندنی بگذارید.»

قرار دریافت کردن راز رویکرد اشخاص مطلوب به وسیله محتوای مقصود گیری گردیده، کسب و کارتان را به سمت تبدیلات بیشتر سوق میدهد.

می توانید با مطالعه هدف ها لغت ها کلیدی آغاز فرمائید تا شایسته ترین عبارت کلیدی را بشناسید و ترافیک ارزشمند به سمت وبسایتتان روانه فرمایید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۵۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)