آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

اپارات چطور پول میدهد؟

این که چقدر از اپارات درآمد داشته باشید به آموزش سئو در مشهد دست اندرکاران زیادی بستگی داراست. یکی این کارداران واحد سنجش بازدید میباشد. هرچه اشخاص بیشتری ویدئو شمارا مشاهده نمایند در آمدتان فراتر میرود. بازه زمانی فرصت ویدئو نیز عنایت داراست، هرچه دوران فرصت ویدیوی منتشر گردیده از جانب شما زمان بر خیس باشد درآمدتان فراتر خواهد بود.

اما این که مخاطب یکسری دقیقه از کلیپ را مشاهده نموده است نیز می تواند روی درآمد شما اثر مثبت یا این که منفی داشته باشد. یک کدام از دیگر از کارداران تاثیرگذار برروی معیار درآمد شما این میباشد که چه تعداد دنبال کننده دارید. هرچه تعداد دنبال کننده ها بیشتر باشد اپارات وجه بیشتری را به شما می پردازد.

در صورتیکه ویدیوی منتشر گردیده بوسیله شما بتواند 1000 بازدید اخذ کند اپارات پولی متساوی 7 تا 15 هزارتومان را به شما تخصیص می‌دهد. در واقعیت به ازای هر 1000 بازدید می توانید این مبلغ را اخذ فرمایید. با استعمال از این فرمول و با یک اکانت سرانگشتی خواهید دانست که در صورتی ویدیوهای منتشر گردیده به وسیله شما بازدید بالایی اخذ نماید، می‌توانید درآمد میلیونی از اپارات به دست آورید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۱:۵۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)