آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

انواع ریدایرکت ها


سه نوع اساسی ریدایرکت وجود داراست که آموزش سئو در مشهد مشتمل بر 301، 302 و Meta Refresh می‌باشند. 301 نوعی ریدایرکت میباشد که برای seo و جابجایی اعتبار پیشنهاد میشود. ریدایرکت 301 علامت میدهد که URL به صورت همیشگی جابجا گردیده است. ریدایرکت 302 به معنای جابجایی موقت URL میباشد.Meta Refresh هم درپی توضیح داده گردد. نتایجی که از این سه نوع ریدایرکت به دست میاید، با یکدیگر بسیار متعدد میباشند. در راستای seo و نگهداری جایگاه وب سایت، گزینش نوع درست ریدایرکت، دارای اهمیت میباشد.

ریدایرکت 301
ریدایرکت 301 یک ریدایرکت از نوع همیشگی میباشد. ریدایرکت 301 به طبعً شایسته ترین طریق برای به کارگیری در شرایطیست که نیاز به تغیر مسیر نشانی های وب سایت دارید. ریدایرکت 301 به معنای یک تغییر تحول کلی در صفحه های میباشد، بدین مفهوم که برگه نو، فعلا ورقه اساسی میباشد. ورقه کهن دیگر در نتیجه ها جستجوی گوگل اکران داده نشده و برگه تازه، جایگزین آن می‌گردد. ریدایرکت 301 طرز واضحی برای تغییر و تحول مسیر در شکل قابلیت و امکان میباشد. اعمال ریدایرکت 301 سریع و سهل و آسان بوده و به هیچ عنوان به بهینه سازی سایت شما زخم نمی رساند. چه کسی می داند؟! شاید همین برگه‌ای که شما در اکنون تلاوت می باشید، ممکن میباشد سوای اینکه شما متوجه گردیده باشید از مکان دیگری ریدایرکت گردیده باشد!

ریدایرکت 302
ریدایرکت 302 یک تغییر‌و تحول مسیر موقت میباشد که برای هدایت بازدیدکنندگان وبسایت شما به کاغذ دیگر به کار گیری میگردد، ولی تاکید می‌کنیم تنها به صورت موقت، چون قصد دارید بعداً ورقه اساسی را بازگردانید. دهانزد گردیده است که ریدایرکت های 301 و 302 ممکن میباشد به صورت شبیه خوی نمایند، البته شما هیچ گاه نمی توانید نسبت به‌این خبرپراکنی خیلی مطمئن باشید. فعال‌ساز‌ی و محافظت ریدایرکت های 302 بسیار بغرنج‌خیس از ریدایرکت های 301 می باشند، براین اساس لطفاً از آنان معدود به کارگیری نمائید و مجال بگذارید تا مطمئن گردید که در شکل گزینش این نوع ریدایرکت، میدانید چه فعالیت می کنید. در شکل قابلیت، کوشش نمائید از ریدایرکت 301 به کارگیری نمایید. یک ریدایرکت 302 با تنظیمات ضعیف قادر است از نظر موتورهای کاوش مبادرت بدی تلقی خواهد شد.

ریداریکت 307
ریدایرکت 307 بعداز ریدایرکت 302 بوجود آمد. ریدایرکت 307 صرفا بایستی هنگامی استعمال شود که نیاز به تغییر و تحول مسیر موقت داشته باشید و سازش سرور با HTTP 1.1 نیز پذیرش گردیده باشد. مثالی از فرصت استعمال از ریدایرکت 307، به کارگیری از آن در زمان تعمیر وب سایت میباشد. اعتقاد و باور از اینکه آیا موتورهای کاوش برگه ای را سازگار تشخیص داده اند یا این که نه تماماً غیر ممکن میباشد، بدین ترتیب خوب میباشد تنها از ریدایرکت 302 در وضعیت تغییر تحول موقت نشانی به کار گیری فرمائید.

ریدایرکت Meta Refresh
Meta Refresh نوعی ریدایرکت در سطح ورقه میباشد خیر در سطح سرور. این نوع ریدایرکت ها از نظر بهینه سازی نماید می‌باشند. درین نوع ریدایرکت یک برگه تازه گشوده گردیده و از جمله در آن مندرج که «تا چندین ثانیه دیگر به برگه تازه هدایت میشوید». هیچ کس این شمارش معکوس ها را را دوست ندارد. لطفا در شکل قابلیت و امکان اجتناب فرمایید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۸:۱۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)