آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

هدینگ ها را برای فیچر اسنیپت ها بهینه سازی کنید


یکی‌از جاهایی که تگ های هدر در آن قرار می‌گیرند، فیچر اسنیپت ها (Featured Snippet) می‌باشند. آموزش سئو در مشهد این عمل به دو طرز شکل میگیرد:

او‌لین شیوه seo تگ هدر برای واژه و کلمه کلیدی بلندیست که در جستجوهای صوتی گزینه به کارگیری قرار میگیرد. بعد از آن می‌توانید جواب پرسش را صحیح تحت آن و در تگ های جمله قرار دهید.
طرز دوم استعمال از تگ های هدینگ برای لیست کردن گزینه هاست. گوگل از این هدرها برای ایجاد کرد لیست های گلوله ای و اکران آن ها در فیچر اسنیپت به کار گیری می نماید.
متاسفانه تا به امروز مثال فارسی برای فیچر اسنیپت مشاهده نشده میباشد. براین اساس مثالی در لهجه انگلسیس برایتان می‌زنیم. با جستجوی what is h1 tag به فیچر اسنیپت تحت میرسیم. گوگل از جمله ذیل تگ H1 برای اکران فیچر اسنیپت به کارگیری نموده است.

 

 

نمونه دوم موقعیت لیست دارااست. عبارت best essential oil for first aid را کاوش می‌کنیم و به فیچر اسنیپت ذیل می رسیم. گوگل لیستی از جواب ها را که با تگ H3 ساخت و ساز گردیده اند را اکران خواهد اعطا کرد.

 

 

5. صرفا از یک H1 به کار گیری فرمائید
در اینجا به توضیح یک کدام از مسائل مرموز seo میپردازیم. گوگل ذکر نموده است که هیچ مشکلی با استعمال از یک سری H1 ندارد.

 

با این حالا به کارگیری از چندین تگ H1 در یک شیت طریق نیکی در seo محسوب نمی‌شود. البته چرا؟

تگ های H1 به مانند تیتر ورقه برای یوزرها می باشند. به کارگیری از یک‌سری H1 در یک برگه موجب بیرون شدن در اختیار گرفتن از دستانمان میشود. در‌حالتی که می‌خواهید بدانید که آیا اینگونه مشکلی در صفحه ها سایتتان وجود داراست یا این که خیر میتوانید از ابزارهایی مانند Screaming Frog به کارگیری نمایید.

دامین خویش را در‌این وب سایت محاسبه کرده و پس از اتمام رسیدگی به تب H1 بروید. در اینجا صفحه های دارنده چندین H1 به شما گزارش می‌شوند.

5. از تگ های هدر به طور اصولی استعمال نمایید
یک کدام از راه حل های افزایش تجارب کاربری ارائه یک شماتیک اثبات در ارائه صفحه ها به یوزرها میباشد. این موضوع راجع‌به تگ های هدر نیز وجود داراست و خوب میباشد در به کار گیری از آن ها ثبات گام داشته باشید.

در شرایطی که از استایل مشخصی برای این تگ ها استعمال می‌کنید، عالی میباشد که‌این استایل در تک تک صفحه ها رعایت گردیده باشد. همینطور رعایت ارتفاع آن نیز فرمان مهمیست. خوب میباشد ارتفاع هدینگ ها نیز شبیه تیتر کاغذ نهایتا 70 کاراکتر باشد.

6. آن‌ها را جذابتر نمائید
این ضابطه برای کلیت محتوای تارنما برقرار بوده و مختص هدرها وجود ندارد. همواره بعداز تایپ کردن یک محتوا به پژوهش دوباره هدرهای آن بپردازید، به نحوی که برای یوزرها دیدنی باشد.

تگ های هدر او‌لین چیزهایی میباشند که بوسیله یوزرها چشم میگردند و از این رو بایستی آنان را متقاعد به قرائت محتوا نماید. مخصوصا در تایپ کردن تگ H1 توجه متعددی نمایید. یوزرها به آن دقت متعددی می نمایند. در وضعیت کلی H1 ممکن میباشد باعث به اسکرول کردن یک مخاطب و قرائت مقاله یا این که عدم اعمال این فعالیت به وسیله وی گردد.

غایت سعی خویش را برای تایپ کردن یک تگ H1 فوق العاده دیدنی فرمایید، به نحوی که استفاده کننده را متقاعد نماید که‌این محتوا به پرسش آن ها جواب خواهد بخشید.

تگ های H را به صورت با صرفه به شغل ببرید
چنانچه می‌خواهید به یک سئوکار ماهر تبدیل گردید، حتی کوچکترین مورد ها را از حافظه نبرید. اصلی وجود ندارد که آنان چقدر خرد می باشند. به تگ های هدر اعتنا ویژه ای کرده تا زحمات شما به هدر نرود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۰۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)