آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

سایت مپ چیست؟


تارنما مپ چیست؟ site map
sitemap فولدر متنی میباشد که در وبسایت شما نشانی تک تک صفحه های تارنما را در آموزش سئو در مشهد بر داراست. وبسایت مپ داده ها هر ورقه از وب سایت را در خویش حفظ می نماید، این پوشه بروزرسانی و مداقه و طریق رابطه با صفحه ها دیگر را نیز در برمیگیرد.

نقشه تارنما یک پوشه XML میباشد که URL های یک تارنما را لیست می نماید.
اعتنا فرمائید: وبسایت مپ را با نقشه وبسایت هایی که در قبل در تارنما ها برای یوزرها پیاده سازی می کردند نادرست نگیرید. آن‌ها صفحه ها تارنما را به کابران اکران می بخشید ولی در اینجا حرف از برگه و یا این که آدرسی میباشد که نشانی تک تک صفحه ها وب سایت را به موتور های کاوش میدهد تا در شرایطی‌که به هر برهان حتی کاغذ ای یتیم بود از جمله گوگل بتواند آنرا پیدا نماید… توصیه ما این میباشد که Orphaned content چیست را تحقیق فرمائید.

sitemap به موتورهای کاوش مانند گوگل یاری می نماید صفحه های تارنما ما‌را عالی پیدا نمایند و از به وجود وارد شدن ورقه نو و تغییرات در صفحه های کهن شما و موتورهای کاوش را باخبر می سازد. همینطور شانس شمارا برای ایندکس شدن بیشتر خواهد کرد البته تضمینی برای اینکه صفحه های عالی ایندکس شوند نیست، البته بودن sitemap در صورتی قرار باشد یک ورقه از وبسایت ایندکس خواهد شد، به‌این فعالیت سرعت خواهد اعطا کرد.


Sitemap

Sitemap چه فولدر‌هایی را هواخواهی میکند
گوگل توانگری این را دارااست که پسوندهای گوناگون را در Sitemap شناسایی نماید. و این دستور به محتویات وبسایت متعلق میباشد و شما می‌توانید با Sitemap این فعالیت را برای موتورهای کاوش و گوگل آسوده فرمایید.
نقشه وبسایت یا این که به عبارتی Sitemap می‌تواند پسوندهایی مانند HTML، Video، Image، Mobile و News را جانبداری نماید.

برای ادراک بی نقص تری از تارنما مپ می بایست این را اظهار‌کرد که اساسا با ساخت‌و‌ساز وب سایت مپ، یک generator در تارنما ساخت و ساز می‌گردد و این generator بایستی با گویش تارنما شما و قسمت های گوناگون آن سازش داشته باشد، مثلا در‌صورتی‌که وب سایت شما با asp.net ساخت گردیده باید این generator هم مطابقت با لهجه asp.net باشد. این زمینه برای cms ها بی آلایش خیس میباشد، به این دلیل که برای هر یک تیمی در قبل ماژول مایحتاج برای ساخت‌و‌ساز وب سایت مپ را ساخته و صرفا کافی میباشد شما آنرا در تارنما خویش نصب کنید.

وب سایت مپ ها در کل سبک های طراحی وب سایت وجود دارا‌هستند و به نوعی راهنمای وب سایت ها برای موتور های کاوش می‌باشند. برای وردپرس، وبسایت سازها، cms هایی مانند لاراول و بقیه قاب ورک های طراحی وب، وب سایت مپ هایی وجود دارااست که می‌توانید آنان را برای وب سایت خویش به کارگیری نمائید. اثر وب سایت مپ بر روی بهینه سازی وب سایت حقیقتا چشمگیر میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۸:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)