آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

باورهای نادرست در مورد بهترین فرمت اجرای Data structured


او‌لین کلام هایی که درین رای زنی ایفا شد از مهم ترین موضوعاتی میباشد که راجع‌به استراکچر دیتا مطرح میباشد. آموزش سئو در مشهد سوز هینتون حرف های خویش را با اولی تجربیات های استعمال از Structured data استارت کرد. هینتون بدین زمینه اشاره نمود که اکران ستاره ها و ریویو در خصوص یک جنس زمان ارزشمندی میباشد که هر وب سایت خرده فروشی میتواند از آن به کارگیری نماید.

در نصیب دیگری از این کلیپ وی بدین قضیه اشاره می نماید که در حالتی‌که قرار باشد سئوی یک وبسایت خرده فروشی والا را به دست بگیرد مطلقا از این قابلیت و امکان استعمال می نماید. جذاب اینجاست که در‌این نصیب از سخن های هینتون، وی هنوز در امر امکان های در اکنون گسترش استراکچر دیتا اطلاعاتی ندارد.

به صورت کلی برای تصویب Structured data می‌توانید از 3 فرمت متعدد استعمال نمائید.

JSON-LD
Microdata
RDFa
ظاهرا گوگل آیتم اولیه را به آیتم های دیگر ترجیح می‌دهد. کولر قبل از هر چیز توضیح اعطا کرد که در استراکچر دیتا از JSON-LD استعمال می‌گردد.

بعداز این پاراگراف سوز هینتون به‌این موضوع اشاره نمود که JSON-LD برای وی تازه میباشد و پیش خیس در به کار گیری از استراکچرد دیتا اسمی از آن نشنیده. کولر نیز با پیش گویی اینکه هینتون تجربیات استعمال از Microdata را داشته، به وی سفارش کرد که به کار گیری از JSON-LD به طریق های دیگر ارجحیت داراست.


قابلیت و امکان های رو به ارتقاء استراکچر دیتا مشتمل بر چه مواقعی میباشد؟
صحیح پس از اینکه شایسته ترین فرمت معرفی Structured data بوسیله کولر معرفی شد، وی به خزانه اطلاعاتی Schema.org اشاره نمود.

“Schema.org یک خزانه اطلاعاتی سازماندهی گردیده و متن گشوده میباشد که کلیه میتوانند داده ها معنایی (Semantic data) را در آن تصویب نمایند، در خصوص آنها حرف نمایند و آنان‌را تغییر‌و تحول دهند.”

کولر در پی توضیح اعطا کرد که داده ها معنایی بخش اعظمی وجود داراست که اینک در استراکچرد دیتا استعمال میگردد و تمامی تارنما ها می‌توانند از آنان در صفحه های خویش به کارگیری نمایند تا این داده ها معنایی به صورت Rich result در نتیجه ها کاوش ظواهر شوند.

وی به یک سری گزینه از معمول ترین Rich result ها اشاره نمود، بد وجود ندارد ما نیز یک‌سری مثال از دیدنی ترین و دارای هیجان Rich result ها را معرفی کنیم.

حوادث: در‌صورتی‌که Structured data به صحت ایفا گردد میتوانید اطلاعاتی مثل محل برگزاری روی داد، اجرا کننده اتفاق افتاد، فرصت برگزاری و حتی خرید بلیط را در نصیب Rich result در دست یوزرها قرار دهید.
فرمان پخت: وبسایت هایی که در موضوع ارائه فرمان پخت شغل می نمایند میتوانند اطلاعاتی مثل تصویر، فرآیند پخت، نظرها یوزرها و مجال مهیا شدن را در نصیب حاصل به اکران بگذارند.
کتاب: به عنوان مثال، عبارت کتاب seo را کاوش فرمائید در صورتی سایتی از استراکچر دیتا به کار گیری کرد‌ه باشد کتاب هایی که به وسیله یک تارنما در ارتباط با قضیه متبوع منتشر گردیده باشند به طور اسلایدر به همدم تصاویر به استفاده کننده نشان داده می شود.
نکته حائض اهمیت در ارتباط به کار گیری از استراکچر دیتا این میباشد که متاسفانه بعضی از Rich result ها به جهت تحریم ها در سرزمین دفاع و اکران داده نمی‌شود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)