آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

چرا وب‌سایت شما در نتایج گوگل قرار نمی‌گیرد؟


در صورتی‌که نقص‌ شما هم نبودن وب سایت در حاصل گوگل میباشد، این نوشته‌ی آموزش سئو در مشهد علمی قادر است راهگشای شما باشد. ممکن میباشد بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که محتوایی در اینترنت‌وب سایت خویش منتشر فرمایید البته در نتیجه ها گوگل قرار نگیرد یا این که در صفحه ها ۶ ، ۷ و حتی گذشته‌خیس باشد. امروز قصد داریم به علل نبودن اینترنت‌تارنما در حاصل گوگل بپردازیم، یار ما باشید.

صفحه ها چه طور در نتیجه ها گوگل قرار میگیرند؟
پیش از پرداختن به قضیه‌ی اساسی، بایستی بدانید ابدا صفحه های چه‌طور در نتیجه ها گوگل سکو‌بندی می گردند. خیلی خلاصه بخواهیم توضیح دهیم ماجرا براین اساس میباشد که ربات‌های گوگل به یاری پیوند‌های متعدد در سطح اینترنت از کاغذ‌ای به کاغذ‌ی دیگر رفته و مطالب را رسیدگی می‌نمایند. الگوریتم‌هایی وجود دارا‌هستند که‌این مطالب رو مجموعه‌بندی و در دیتابیس‌های خویش ذخیره می‌نمایند. درین مرحله از نگاه کیفی امتیاز‌هایی به مطالب داده می گردد.

هنگامی که مخاطب عبارتی را کاوش می‌نماید، اطلاعاتی که تا قبل از این تحقیق و پردازش گردیده‌اند مطابق امتیاز کیفی در سطرهایی به اکران در می آیند.

پس برای اینکه مطالب شما در نتیجه ها قرار بگیرد، ۲ نکته می بایست رعایت گردد:

اولیه اینکه ربات‌های گوگل به اینترنت‌وب سایت شما دسترسی داشته باشند.
دوم اینکه محتوا از دید چگونگی و seo اوضاع و احوال خیر و خوبی داشته باشد.
خب با این نگرش به سراغ یافتن جواب پرسش مهم خویش می رویم.


مهم‌ترین علل نبودن اینترنت‌وبسایت در نتیجه ها گوگل
۱- گوگل اینترنت‌وبسایت شمارا نمی‌شناسد!
در صورتی‌که یک اینترنت‌تارنما جدید احداث دارید ممکن میباشد هنوز ربات‌های گوگل اینترنت‌وبسایت شما رو پیدا نکرده باشند. برای آزمایش کردن این مورد پیش از نشانی اینترنت‌وبسایت خویش عبارت site: را درج فرمائید و آن را در گوگل سرچ فرمایید.


در‌این کاوش حتی چنانچه یک فیض هم پیدا خواهد شد بدین مفهوم میباشد که گوگل اینترنت‌وب سایت شمارا میشناسد البته در صورتی سود‌ای پیدا نشد می بایست به ابزار سرچ کنسول رجوع‌کنید و وب سایت خویش را در آنجا تصویب نمایید.


۲- خزنده‌های گوگل اذن دسترسی به صفحه ها وب سایت شمارا ندارند!
به امداد قطعه کدهایی به اسم متاتگ یا این که به یاری فولدر robots.txt در وب سایت می‌قدرت از ورود ربات‌های گوگل به تارنما پرهیز کرد. در‌این حالت اینترنت‌وبسایت شما بوسیله این ربات‌ها تصویب نمیشوند و در نتیجه ها گوگل قرار نمی‌گیرند.

خوب میباشد اینترنت‌تارنما خویش را در سرچ کنسول گوگل تصویب فرمائید تا در‌صورتی‌که این مفاد در وب سایت شما وجود داشت از آن آگاه گردید. چرا‌که گوگل دسترسی نداشتن به صفحه ها اینترنت را از روش ارورهایی در ابزار سرچ کنسول استحضار می دهد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۱۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)