آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

چرا به استراتژی محتوا نیاز داریم؟


بخش اعظمی از مدیران مارکتینگ به تجارب دریافته‌اند که داشتن یک استراتژی محتوای مطلوب آموزش سئو در مشهد قادر است حاصل بازاریابی سازمان‌شان را بهبود دهد، ولی ممکن میباشد دلایل این رخداد را ندانند. چهار گزینه ذیل بیان‌کننده این میباشد که چرا استراتژی محتوا برای ساخت و ساز محتوا کیفیت بالا در بازاریابی مدرن اصلی میباشد:

۱- محتوای کیفیت عالی مشتریان را جذب و مشغول کرده و ساخت و ساز پشت گرمی می‌نماید.

۲- محتوای کیفیت خوب به شما قابلیت میدهد سوای بلاک شدن بتوانید به مشتریان متبوع خویش دسترسی پیدا فرمایید. حدود ۳۰ درصد یوزرها وب از قابل انعطاف‌افزارهای بلاک‌کننده تبلیغات به کارگیری می‌‌نمایند؛ که ترجمه بی آلایش آن یعنی حدودا یک سوم پیام‌های تبلیغاتی مبلغی هیچوقت به مخاطبان خویش نخواهند رسید.

۳- محتوای کیفیت بالا به مصرف‌کنندگان یاری می‌نماید تا یک اسم تجاری را به خیال بسپارند و آن ها را تشویق می‌نماید تا بیشتر با آن مارک تعامل داشته باشند.

۴- محتوای کیفیت خوب، ترازو ترافیک و اعتبار جستجوی وب سایت شمارا ارتقاء میدهد.

اثر استراتژی محتوا بر بهینه سازی وب سایت
در سال‌های قبلی گوگل با به روز‌های مکرری که داده، تلاش کرده خویش را به آدم و عشق و علاقه وی مجاورت نماید. درحال حاضر عشق و علاقه گوگل به عشق و علاقه یوزرها خیلی متعلق میباشد و در‌حالتی که مخاطبان یک مقاله را دوست داشته باشند و به آن واکنشی آرم دهند، گوگل هم آن محتوا را می‌پسندد.
به این ترتیب اصلی میباشد که روی محتوای استحصال‌وکار خودکار کنیم و با تدوین استراتژی محتوا و جهت‌دهی صحیح به مخاطبان، آنها‌را به سمت خویش جذب کنیم. چنین گوگل هم عالی متوجه محتوای ما شود و درجه بهتری را برای آن درنظر میگیرد.
یادتان باشد که شما قرار میباشد برای یوزرها استراتژی تدوین فرمایید خیر ربات‌های گوگل و بایستی بتوانید به سوالهای و نیازهای کاربر خویش جواب صحیح و قابل قبولی دهید.

تفاوت فی مابین استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟
استراتژی محتوا یک شغل تجاری سطح فراتر از بازاریابی محتوا میباشد. استراتژی محتوا نقشه راهی میباشد که بازاریابی محتوای شما‌را هدایت می‌نماید و آن را در مسیر صحیح خویش پیش میبرد. این استراتژی محتواست که مشخص و معلوم می‌نماید محتوای شما روی چه عده ای اثر می گذارد، چطور به دست مخاطبان هدفش می رسد و شایسته ترین حاصل را برای استحصال‌وکار شما به دست میاورد.

از سوی دیگر، بازاریابی محتوا مراحل سازماندهی، مجال‌بندی، ساخت و ساز و نشر محتوا میباشد. بازاریابی محتوا تاکتیک‌هایی میباشد که با یاری استراتژی محتوا تدوین می شود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۶:۱۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)