آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

بهترین نکات درباره سئو سایت


هر توشه که شیت‌ای به شیت دیگری ریدایرکت می‌گردد، یوزرها شما می بایست آموزش سئو در مشهد فرصت بیشتری درانتظار بمانند تا چرخه درخواست-جواب HTTP کامل شدن خواهد شد. برای مثال، در‌حالتی که الگوی ریدایرکت صفحه های شما تارنما در ورژن گوشی به‌این شکل میباشد:

example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home

هریک از این دو تغییر و تحول مسیر مازاد منجر می‏‌خواهد شد تا شیت شما کندتر بار گذاری گردد.

ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت
ابزارهای مختلفی وجود دارااست که با یاری آنها میتوانید سرعت وب سایت‌تان را پژوهش نمایید. در‌پی چندین مثال از شایسته ترین ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم.

Sematext
این ابزار معمولی و در عین هم اکنون قابل متکی بودن میباشد و میتوانید با یاری آن، API و مجال کارکرد اینترنت‌تارنما را از یک‌سری جای در سراسر عالم نظارت نمایید. اندازه‌گیری تلاش دستگاه‌ها و مرورگرها و همینطور جستن خطاها منابع third-party از سایر مزایای به کارگیری از این ابزار میباشد.

به سادگی می توانید از این ابزار استعمال فرمایید و تنها تعدادی دقیقه ارتفاع میکشد تا منابع خویش را با یاری یک رابط کاربری بصری مشاهده کنید. میتوانید موقعیت مختلفی را تهیه نمایید و یک هشدار بسازید تا در شکل بروز اختلال، بلافاصله به شما اگاهی داده گردد.

Pingdom
Pingdom یک کدام از دیگر از ابزارهای شناخته گردیده آزمایش سرعت اینترنت‎وبسایت میباشد که از سال‌های خیلی پیشین وجود داشته میباشد. برای به کارگیری از آن نیازی به ورود به سیستم وجود ندارد و گزارش‌ها از جزئیاتی که از Google PageSpeed ​​Insights اخذ می کنید کمتر میباشد. سعی وبسایت از ۰ تا ۱۰۰ مرتبه‎‌بندی میگردد و آن گاه کدهای جواب، اندازه محتوا، اشکال درخواست‎‌ها، درخواست‌‎ها مبتنی بر دامنه، و نمودار آبشاری که به شما قابلیت و امکان می‏‌دهد تا جزئیات مرتبط با مجال بار گذاری فولدر‎‌های خویش را مشاهده کنید، به تفکیک قابل مشاهده خواهد بود.

Google PageSpeed Insights
سال‌های بسیار متعددی Google PageSpeed ​​Insights تحت عنوان ابزاری برای تست و سکو‌بندی اینترنت‌تارنما استعمال می‎‌شد. این ابزار بسیار بی آلایش میباشد و بوسیله گوگل ساخت و ساز گردیده تا سرعت وبسایت را تحقیق کند. این ابزار، سرعت تارنما را در مقیاس ۱ تا ۱۰۰ برای گوشی و دسکتاپ جایگاه‎‌بندی می‏نماید. هر چه این عدد بیشتر باشد، سرعت اینترنت‌تارنما شما فراتر میباشد.

با وارد کردن URL وب سایت خویش درین ابزار، داده ها دقیقی درباره کد مسدودکننده رندر، TTFB، اندازه شیت و موردها دیگر اخذ خواهید کرد. در پایین هر قسمت، فهرستی از پیشنهاداتی را خواهید روءیت کرد که بایستی با‌گاز بخشیدن اینترنت‌وبسایت شما یاری می‌نمایند. این ابزار به طور کامل مجانی میباشد و برای استعمال از آن نیازی به تصویب‌اسم ندارید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۴۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)