آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

آموزش سئو در مشهد


پلت هیبت های seo نصیب طلاق ناپذیر از متد کاری هر کدام از متخصصان آموزش سئو در مشهد بهینه سازی میباشد. این متخصصان در تجزیه و آنالیز محتوا، قسمت فنی و همینطور کاوش لغات کلیدی بایستی به نیکی کار نمایند. خبر نیکی که برای شما دوست عزیز دارم این میباشد که مرورگر وب میتواند به شما در حل اکثری از مسائل مرتبط با seo یاری دهد.
اکثری از ابزارهای بهینه سازی پلاگین هایی برای مرورگر ارائه کردند که به اشخاص امداد می نماید تا هر چه سریعتر بتوانند از روش آن به داده های آیتم نیازی برگه ای که در‌پی تجزیه و آنالیز آن می باشند دست یابند.

در‌این نوشته‌علمی ۱۵ آیتم از شایسته ترین پلاگین های کروم که تجزیه و چک وب سایت را برای متخصصان seo سهل و آسان می نماید لیست کرده ایم.

۱- SimilarWeb
پلاگین SimilarWeb برای کلیه اشخاص به ویژه برای بازاریابی دیجیتال موردنیاز میباشد. این ابزار پارامترهای کلیدی هر سایت مثلا ترافیک، داده های تعاملی، منابع ترافیک و اکثری از داده ها دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد.
این پلاگین برای رسیدگی و تجزیه و ارزیابی رقبا بسیار اثرگذار میباشد. صرفا با یک کلیک میتوانید به داده های عددی هر اینترنت سایتی دسترسی داشته باشید.
ابزار Similar Web داده های تحت را در دست یوزرها ارائه میدهد:
• بازدید ماهانه
• معدل زمان فرصت بازدید
• تعداد صفحه های در هر بازدید
• نرخ پریدن
• منابع ترافیکی
• کشورهایی که بیشترین ترازو ترافیک ورودی را داشته اند


۲- Tag Assistant
پلاگین Tag Assistant به یوزرها امداد می نماید تا تا نصب درست برچسب یا این که به عبارتی tag های گوناگون گوگل به عنوان مثال Google Tag manager، Google Analytics و غیره را رسیدگی نمایند. همینطور برای تحقیق مسائل آنلایتیک با بقیه کدهای پیگیری (tracking codes) مثلا adwords اثر گذار میباشد.
چنانچه به هر ورقه بروید و ابزار Tag Assistant را فعال فرمائید می‌توانید به لیست برچسب یا این که به عبارتی tagهای آن کاغذ دسترسی داشته باشید. در‌صورتی‌که مشکلی در ورقه وجود داشته باشد رنگ این پلاگین عوض می شود و در‌صورتی‌که روی آن کلیک فرمایید توضیحی در باب ایراد جانور می‌دهد.


۳- Serpstat بهینه سازی & Website Analysis Plugin
این پلاگین فقط با یک کلیک تحقیق عمقی seo وب سایت را راحت می نماید. با یاری پلاگین Serpstat می‌توانید چند پارامتر بهینه سازی یک برگه را یکجا پژوهش فرمایید. این پارمترها دربرگیرنده پارمترهای on-page سئو یا این که به عبارتی seo داخلی وب سایت، تجزیه و ارزیابی برگه، تجزیه و آنالیز دامنه میباشد.
گزارش پارمترهای on-page سئو مشتمل بر مفاد پایین میباشد:
• داده ها کلی در ارتباط خاطر نهفته یا این که به عبارتی کش گوگل، سرعت کاغذ، تاریخ فعال‌ساز‌ی وبسایت و غیره میباشد.
• داده ها متا تگ ها برای مثال تگ تیتر (title)، دسکریپشن یا این که توضیحات (description)، فاوایکن (favicon) و غیره میباشد.


برچسب: بهترین افزونه های کروم که یک متخصص سئو نمی تواند بدون آن زندگی کند،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۵۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)