آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

گوگل آنالیتیکس چه کمکی به سئو می‌کند؟


اولی سوالی که هر استفاده کننده میپرسد این میباشد که آیا گوگل آنالیتیکس روی seo تارنما آموزش سئو در مشهد هم اثر داراست؟ گوگل آنالیتیکس و استعمال از آن به طور بدون واسطه به بهینه سازی وب سایت شما امداد نمی نماید البته با دقت به اطلاعاتی که به شما میدهد، می بایست برای باصرفه‌سازی استراتژی seo از آن به کارگیری فرمائید. در واقع بهینه سازی کردن تارنما سوای داشتن داده ها گوگل آنالیتیکس و نظارت همیشگی آن قابلیت و امکان‌پذیر وجود ندارد و نمی‌توانید به جایگاه‌های مطلوب دست پیدا فرمائید. می قدرت بیان کرد گوگل آنالیتیکس گزارش های بسیار مفیدی به شکاربران ارائه می نماید که 8 گزینه از مهمترین آنها عبارتند از:

فراگیری به کارگیری از utm در گوگل آنالیتیکس – قسمت اولیه


گزارش نخستین) کاوش طبیعی یوزرها
گزارش مهمی که در صدر راه و روش از گوگل آنالیتیکس بدست میاید، گزارش های مرتبط با جستجوی طبیعی و ارگانیک مخاطبان میباشد! در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یوزرها از روش کدام لغت ها کلیدی وارد تارنما شما گردیده‌اند و در واقع کدام کلمه ها کلیدی بیشترین ترافیک را برای تارنما شما تولید نماید. موردنیاز میباشد بدانید که وبسایت شما با برخی عبارات کلیدی در سکو‌های فراتر و در بعضی لغت ها کلیدی در جایگاه‌های زیر‌خیس میباشد! در‌صورتی‌که ندانید که کدام کلمه ها کلیدی توانسته بیشترین جذب ترافیک را داشته باشد، نمی توانید روی آن تمرکز نمائید و یوزرها خویش را ارتقاء دهید.

گزارش دوم) نظارت صفحه های لندینگ و تیتر آن ها
از مهمترین گزارش هایی که گوگل آنالیتیکس به شما میدهد، گزارش های مرتبط با لندینگ پیج و تیتر آن‌ها میباشد! در واقع شما می بایست ملاحظه کنید که یوزرها بیشتر در کدام صفحه های تارنما حضور دارا‌هستند و این صفحه ها با چه عنوانی در گوگل بالا می باشند! همینطور در‌این نصیب میتوانید مشاهده کنید که منبع ورود یوزرها بدین کجا بوده میباشد و چنانچه یوزرها از روش گوگل وارد تارنما گردیده‌اند، همینطور با کدام کلمه ها کلیدی در درجه بهتری قرار دارید. اما گوگل آنالیتیکس درجه ظریف شما در هر واژه کلیدی را هم می‌دهد!

گزارش سوم) نرخ تبدیل
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تارنما ترافیک بالا ولی فروش بسیار پاره ای داراست! با معنا نرخ تبدیل آشنا می باشید؟ در واقع نرخ تبدیل مفهومی میباشد که نشانه میدهد یکسری درصد از بازدیدکنندگان وب سایت به مشتری تبدیل گردیده‌اند. اما نرخ تبدیل در نصیب‌های مختلفی مداقه پیدا می‌نماید و صرفا مرتبط با فروش تولیدات یا این که سرویس ها وجود ندارد. مثلا در‌حالتی که شما از یوزرها مراد باشید که فرمی را مالامال نمایند، تعداد کاربرانی که آن هیبت را مالامال می‌نمایند نسبت به کاربرانی که آن هیبت را چشم‌اند به عبارتی نرخ تبدیل را تشکیل می دهند. حصول‌وکارها بایستی در کنار ارتقاء ترافیک، می بایست به سئو نرخ تبدیل تامل نمایند تا بتوانند محصول ها و سرویس ها بیشتری بفروشند و در غایت، درآمد خویش را ارتقا دهند.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۳:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)