آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

استفاده از کلمه کلیدی دقیق در تگ عنوان


از اولِ ظهور موتورهای جستجو گر تاکنون، تیتر بهینه سازی آموزش سئو در مشهد مهم‌ترین استدلال در سئو داخلی یا این که به عبارتی On-Page Optimization بوده میباشد. چون تگ تیتر شما به مخاطبان (و موتورهای جستجو گر) پیش مسئله ای کلی از زمینه مقاله شما ارائه می دهد. پس کلماتی که شما در تیتر بهینه سازی خویش به کار گیری می کنید، بایستی اثر اکثری بر رنکینگ سایت شما داشته باشند. (درصورتی که میخواهید دقیقاً خواسته ما در ارتباط تیتر بهینه سازی یا این که متا تایتل را بفهمید، به مقاله ما در این مورد مراجعه نمایید.)

البته هم اکنون که گوگل به سمت جستجوی معنایی (Semantic Search) تکان نموده است، آیا تگ تیتر همچنان از فاکتورهای seo محسوب میشود؟ بعداز رسیدگی آمارها متوجه شدیم به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در تگ متای تیتر هنوز هم با جایگاه سایت در زمینه ی میباشد. با این هم اکنون، معیار این رابطه کمتر از تصور ما بود.

 

طبق یافته‌ها، گوگل برای فهم و شعور مورد صفحۀ شما نیازی به دیدن لغات کلیدی ظریف در تگ تیتر ندارد. به عنوان مثال، بیایید تعدادی سود اولیه برای کلمه و واژه کلیدی "نحوه تهیه و تنظیم برنج" را مشاهده کنیم. توجه فرمایید که چه طور دو تا از سه سود اکران داده گردیده (مثلا درجه 1) از عبارت “طریق تهیه و تنظیم برنج” در تگ تیتر خویش استعمال نکرده‌اند و واژه کلیدی آنان "پخت برنج" میباشد.

 

این نتیجه ها تنها تائیدی بر این میباشد که گوگل دیگر تنها به لغت ها کلیدی اهمیّت نمی‌دهد و به مکان آن همت می‌نماید زمینه مقاله شما‌را شناسایی نماید. (و واژه کلیدی هم در این مورد به گوگل یاری می‌نماید)

فیض‌ گیری: قرار دادن واژه کلیدی در تگ تیتر به بالا بردن درجه تارنما شما یاری می‌نماید و از فاکتورهای seo به حساب می آید. با این درحال حاضر، به جهت جستجوی معنایی گوگل، اثر آن مانند قبلی نخواهد بود و خیلی نباید روی آن اکانت نمائید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۲:۴۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)