آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

الگوریتم پاندا چیست؟

الگوریتم‌های گوگل حقیقتا جذاب می باشند. یک کدام از جذاب‌ترین آموزش سئو در مشهد این الگوریتم‌ها، الگوریتم پاندا است. پاندا نوعی خرس اختصاصی میباشد که در عالم به‌تیتر یک حیوان بامزه و پرطرفدار شناخته می‌گردد. ولی خوب میباشد بدانید که‌این پشمالوی بانمک، مدام هم خوش‌اخلاق وجود ندارد و بایستی از اینکه آن روی دیگرش را به شما آرم دهد، بترسید! سفارش‌ی صمیمانه‌ی ما به شما این میباشد که از الگوریتم پاندای گوگل هم به همین ترتیب اکانت ببرید و با رعایت تعدادی نکات اصلی، اینترنت‌سایتتان را در معرض خشم و قهر الگوریتم پاندای گوگل قرار ندهید.

روی دیگر پاندا، تنبلی خاصی می‌باشد که زمان‌های متعددی یقه‌گیر وبمسترها گردیده بود. تنبلی در ساخت محتوا! تا اینکه گوگل الگوریتم پاندا را معرفی کرد و روایت به آحاد عوض شد.

ما به شما قسم می دهیم با قرائت ظریف مطالب ذیل و رعایت نکات نام برده، محبت پاندای دمدمی ‌مزاج گوگل به سمت شما و وب سایت‌تان جلب گردد و محتوای شما در ابتدا بدرخشد.

حدود 11 سال پیش، وقتی که وب سایت‌ها و صفحاتی با محتواهای ضعیف و بی‌چگونگی استارت به پرورش قارچ‌سیرتکامل در دنیای اینترنت کردند، صدای اعتراض و نارضایتی یوزرها گوگل در عالم ازجاپرید. تارنما‌ هایی با تبلیغات بی ‌راه و روش و آزار دهنده، محتواهای غیر استاندارد و به درد نخور، اسکن‌ های مکرر، تپه‌ای از لغت ها کلیدی کنارهم چیده گردیده، مطالب نامربوط به موضوعات سرچ ‌گردیده، و به لهجه بی آلایش‌ خیس، تارنما‌های با ماست معدود و آب فراوان! داشتند اعتبار گوگل به‌تیتر یک کدام از دوستداشتنی‌ ترین موتورهای جست‌وجو را ذیل پرسش می‌بردند. در واقع، محتوای اینترنت قابل تشبیه به مزرعه‌ای آشفته و آکنده‌از محتوای بی‌ بها بود که سبب سردرگمی یوزرها گردیده بود و درنتیجه موتور جست‌وجوی گوگل را نامعتبر و غیرقابل اتکا جلوه می‌بخشید.
در‌این موقعیت بود که کمپانی معظم گوگل در‌پی خط مش راهکار گشت و الگوریتم پاندا، به‌تیتر یکی الگوریتم‌های ضد اسپم چشم به جهان گشود.

وظیفه الگوریتم پاندا چیست
در اوایل سال 2011، گوگل به صراحت اظهار‌کرد که به واسطه‌ی الگوریتم پاندا، سکو‌ی اینترنت‌وب سایت‌های با محتوای غیر اصیل و ضعیف را کاهش خواهد بخشید و در قبال، به اینترنت‌وبسایت‌هایی با داده ها و محتوای براق، اثر گذار، ظریف، جامع و کاربردی، شایسته ترین مرتبه‌ها را خواهد بخشید. براین اساس، الگوریتم پاندا چگونگی محتوا را بر طبق واحد سنجش رضایت یوزرها می‌سنجد و وب سایت‌هایی را که با نحوه‌های غیر استاندارد درپی دستیابی سکو‌های بالا در جست‌وجوی گوگل بودند، به‌تیتر محتوای بی‌چگونگی آنالیز کرده و از به دور رقابت بیرون‌شان می‌نماید.
الگوریتم پاندا هرچند وقت یک‌توشه به‌ روز رسانی می شود و بادی میباشد که محتوای باد آورده و بی‌چگونگی را می‎پیروزی و با حذف یا این که تنزل درجه‌ی اینترنت‌وبسایت، داغ سنگینی بر دل محتواگذاران بی‌دقت و بی‌طاقت میگذارد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۳۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)