آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

نحوه ساخت فایل robots.txt در وردپرس چگونه است؟

درصورتی که تارنما شما وردپرسی میباشد آموزش سئو در مشهد با نصب پلاگین‌های بهینه سازی وردپرس نظیر رنک مث یا این که یوست seo بصورت اتومات برای شما این پوشه تولید خواهد شد. در غیر این شکل به فایل public_html در هاست خویش بروید و یک فولدر متنی با اسم robots.txt و محتوای آن را مبتنی بر با نیازهای خویش اصلاح نمائید.

فولدر robots.txt وب سایت اینجانب کجاست؟
شما با افزودن واژه robots.txt به انتهای ادرس وب سایت خویش می توانید پوشه robots.txt کنونی را مراعات بفرمایید. مثلا در حالتی که دامنه شما Example.com میباشد به ادرس example.com/robots.txt بروید و فولدر robots.txt را ببینید. در شرایطی‌که که سود‌ای در برنداشت بایستی یک فولدر بسازید.

عده بندی
تنظیمات درست پوشه robots.txt یکی اقدامات مهم در سئو میزان دارایی خزش و seo وبسایت میباشد. تحقیق و بازنویسی پوشه ربات TXT وبسایت یک فاکتور سکو بندی وجود ندارد و صرفا در اختیار گرفتن‌کننده طرز کردار ربات‌های خزنده میباشد. به خیال و خاطر داشته باشید هر وب سایت مستلزم پوشه robots.txt خاص خودش میباشد. از اسکن کردن محتویات پوشه robots.txt بقیه تارنما‌ها دوری کنید. robots.txt هر تارنما مختص به عبارتی تارنما میباشد و ممکن میباشد برای وب سایت شما کارایی قابل قبولی نداشته باشد و مراحل ایندکس شدن صفحه های وبسایت را در گیر خلل نماید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۸:۵۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)