آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

جستجو در شبکه‌های اجتماعی یا Social Media

برای جستجوی یک نشانی در کانال‌های اجتماعی مثل اینستاگرام کافی میباشد @ را قبل از نشانی متبوع وارد فرمایید. آموزش سئو در مشهد در‌این‌حالت‌ گوگل حاصل را در کانال‌های اجتماعی به شما نماد میدهد. از جمله @mihanwp

جستجوی بها تولیدها
برای سرچ بها یک مال، قبل از اسم کالای متبوع آرم $ را وارد فرمایید. دراین‌صورت گوگل بیشتر تارنما‌های فروشگاهی که مشتمل بر بها تولید ها میباشند را به شما اکران میدهد. به عنوان مثال $iphone12

جستجوی هشتگ‌ها
برای کاوش کردن اشکال هشتگ‌ها فقط کافی میباشد آغاز # را تاییپ کرده و بعد از آن هشتگ دلخواهتان را وارد فرمایید. برای مثال #mihanwp

به عنوان مثال در برخی حالت شما کلمه و واژه Hyundai را سرچ میکنید. البته میخواهید کلیه تولید ها Hyundai را بجز خودروهای آن ببینید. برای این شغل یک (-) منفی قبل از Car وارد نمائید. درین حالت فقط نتایجی به شما اکران داده می گردد که مرتبط با Hyundai میباشند، البته درین حاصل خبری از خودرو وجود ندارد. در واقع گوگل کوشش می‌نماید تا حد ممکن نتایجی که در آنان عبارت Car وجود داراست را اکران ندهد. گاهی شما نمی خواهید در نتیجه ها، یک وبسایت خاص را ملاحظه کنید. از جمله وردپرس را سرچ کرده‌اید و مشتاق به دیدن حاصل مملکت وردپرس نیستید. پس سرچ خویش را این‌سیرتکامل اعمال می‌دهید: وردپرس – مرزوبوم وردپرس. در‌این حالت نتایجی که به شما اکران داده میشود، وب سایت مرزو بوم وردپرس نیست.

در حالتی‌که میخواهید نتیجه ها جستجوی شما تنها مشمول عبارتی که کاوش میکنید باشد. برای این عمل می بایست عبارت خویش را بین “” وارد فرمائید. به عنوان مثال غرض شما صرفا دیدن iphone12promax میباشد. برای این شغل عبارت “Iphone12promax” را سرچ می کنیم.

جستجوی مشقت قیمتی یک جنس
از جمله می خواهیم دوربین‌های در بین 50 تا 100 دلار را در نتیجه ها مشاهده کنیم. به‌این نحو کاوش میکنیم:

Camera 50$.. 100$

مقایسه دو جنس
هنگامی که میخواهید دو چیز گوناگون را هم زمان کاوش فرمائید. هر دو کلمه را نوشته و یک OR (قطعا با حروف گران قدر) در بین آن دو قرار دهید. به عنوان مثال Cars OR Flowers. دراین‌صورت شما در حاصل خویش ماشین و گل را مشاهده می کنید.

سرچ در یک اینترنت‌وب سایت خاص
هنگامی که میل دارید که نتیجه ها سرچ شما صرفا از یک وبسایت به خصوص باشد، site: را قبل از نشانی تارنما گزینه نطر وارد نمائید و سپس عبارت آیتم نظرتان را سرچ نمائید. به عنوان مثال site:mihanwp.com پوسته وردپرس. مشاهده میکنید که تک تک نتایجی که آرم داده میشود از تارنما مرزو بوم وردپرس میباشد.

اکران اینترنت‌وبسایت‌های حریف یک وب سایت
این فعالیت میان سئوکارها بسیار پرطرفدار میباشد. برای یافت کردن رقبای یک تارنما مثل مملکت وردپرس عبارت related:mihanwp.com را کاوش نمائید. در حاصل این کاوش، گوگل وب سایت‌هایی که مشابه یا این که مربوط به سرزمین وردپرس می‌باشند را به شما اکران می دهد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۴:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)