آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

درآمد گوگل ادسنس چطور محاسبه می شود؟

کلاً گوگل با هر کلیکی که روی تبلیغات ادسنس می گردد، آموزش سئو در مشهد هزینه آن را اکانت کرده و به به عبارتی اندازه اکانت تبلیغ کننده را شارژ می نماید. به صورت کلی ناشران اینترنتی 68% از مقدار تبلیغات را به ازای هر کلیک اخذ خواهند کرد.

حال هر کلیک چه ارزشی داراست؟ مبلغ CPC (غیر مجاز می باشدt per click یا این که هزینه به ازای هر کلیک) به فاکتورهای گوناگونی مثل امتیاز وبسایت، ماکزیمم هزینه پیشنهادی از سمت شما و درجه بقیه رقبا که توصیه تبلیغات داده اند، بستگی دارااست. البته به صورت معمول کمیسیون برای هر کلیک چیزی در میان 0.2 تا 15 دلار میباشد. فعلا بیشترین هزینه ای که در حیث گرفته میشود، 3 دلار برای هر کلیک میباشد.

نکته: عملکرد نکنید تعداد کلیک ها را به طور تصنعی ارتقاء دهید تا گوگل را فریب دهید. همچنین بازدیدکنندگان تارنما را تشویق به کلیک روی تبلیغات نکنید. به علاوه پایین هیچ قوانینی روی تبلیغات خویش کلیک نکنید. به دلیل آنکه گوگل کانال ای از الگوریتم های غامض و هوشمند دارااست که متوجه تمامی تقلب ها شود. از طرفی درصورتی که متوجه کار مشکوکی در سایت شما خواهد شد یا این که در چگونگی و صحیح بودن تعداد کلیک ها تردید نماید، ممکن میباشد اکانت کاربری تان را به شرایط تعلیق درآورد.

در صورتی‌که به طریق های متفاوت برای وب سایت خویش تبلیغات جاری ساختن می دهید، خوب میباشد پلاگین تبلیغات وردپرس را داشته باشید.

چه طور با گوگل ادسنس فعالیت کنیم؟
ولی اکنون که میدانیم گوگل ادسنس چیست، بیایید ببینیم با این طریق تبلیغات دوستداشتنی چطور بایستی فعالیت کنیم؟ مجموعاَ استعمال از گوگل ادسنس فرآیند بغرنج ای ندارد. آغاز می بایست یک اکانت در گوگل ادسنس گشوده نمایید و سپس مقدار پاره ای کد را در صفحه ها تارنما خویش وارد فرمایید. این، مجموع فرآیند مایحتاج برای به کار گیری از گوگل ادسنس میباشد.

با این شغل گوگل طبق الگوریتم های ویژه خویش، تبلیغات هدفمندی را در کاغذ وبسایت شما اکران میدهد که مرتبط با محتوای تارنما شما و یا این که جست و جوهای گذشته یوزرها باشد. در قدم‌بعدی نیز به ازای هر کلیک روی تبلیغات به وسیله یوزرها، هزینه وابسته به شما پرداخت گردد.

البته پیرو فرایند فعال سازی گوگل ادسنس برای یک وب سایت را به طور مرحله به مرحله مرور میکنیم.

1) یک اکانت گوگل ادسنس گشوده نمائید
تحت عنوان او‌لین گام می بایست یک اکانت گوگل ادسنس برای خویش گشوده فرمائید. پس به وبسایت Google AdSense بروید و روی “Get started” کلیک نمایید. در برگه آن گاه بایستی نشانی تارنما و جیمیل را وارد نمائید و انتخاب نمایید که آیا می‌خواهید داده ها مرتبط با ادسنس را در نشانی اینترنتی وارداتی اخذ فرمایید یا این که خیر.

در ورقه آنگاه نیز سرزمین را وارد کرده و جعبه مرتبط با پذیرفتن قانون ها را تیک بزنید. آن گاه روی Create account کلیک فرمائید. با این فعالیت وارد فضای مهم گوگل ادسنس می‌شوید.

2) داده ها پرداخت خویش را وارد فرمائید
پیش از استارت تبلیغات گوگل ادسنس در وب سایت خویش، مطمئن گردید که گوگل تک تک داده ها مایحتاج برای پرداخت درآمدتان داراست. برای این شغل به منوی “Payment” بروید. داده ها این نصیب را کامل شدن نمایید تا گوگل مشکلی برای پرداخت هزینه تبلیغاتتان نداشته باشد. بعداً نیز درین بخش مجموع داده ها مرتبط با درآمدتان اکران داده شود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۱:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)