آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

آموزش ثبت سایت در Google Webmaster Tools گوگل وبمستر تولز

تصویب وب سایت در وبمستر تولز گوگل Google Webmaster Tools برای seo وبسایت، بسیار اساسی بوده و شما‌را در سئو وب سایت برای گوگل یاری متعددی میکند، به امداد گوگل وبمستر تولز (GWT) که اسم تازه آن کنسول جست و جویبار گوگل Google search console می‌باشد می توانید خطاها تارنما خویش را ببینید، آموزش سئو در مشهد پیکربندی متعددی جاری ساختن دهید، و پیشنهاداتی را جهت بهبود حالت وبسایت خویش اخذ نمائید.

برای تصویب وب سایت در گوگل وبمستر تولز، آغاز یک اکانت در Gmail ساخت نمائید بعد به Google Webmaster Tools مراجعه‌نمایید و روی آیتم Add a Site که به رنگ قرمز‌رنگ معلوم گردیده است کلیک نمائید،  رایا پارس نشانی وبسایت متبوع را وارد ساخته و روی Continue کلیک نمایید. در کاغذ آجل شما می بایست مالکیت یا این که Ownership خویش را اثبات سازید. این عمل رویه های مختلفی داراست البته گوگل بخاطر راحتی و سادگی سفارش میکند از طریق HTML File Upload مالکیت تارنما خویش را اثبات سازید. HTML File Upload بسیار آسوده بوده و نحوه شغل آن طوریست که شما یک فولدر اچ تی ام ال را از گوگل وبمستر تولز دانلود می کنید و در ریشه (Root) وب سایت خویش آپلود می‌کنید، بعد روی آیتم Verify کلیک می‌کنید تا وب سایت شما در GWT تصویب گردد.

نکته : بعد از آن Verify شدن وبسایت، what is seo پوشه اچ تی ام ال که آپلود کرده اید را حذف نکنید، چون مدتی بعد از آن تارنما شما از شرایط Verify بیرون میشود.

در‌این نحوه همانطوری که در تصویر می بینید کافی میباشد روی پیوند آبی‌رنگ در خط شماره 1 کلیک راست کرده و save file را بزنیم و آن‌گاه فایلی که ذخیره گردیده را به فایل مهم هاست (به عبارتی فولدری که پوشه index در آن قراردارد) جابجایی بدهیم و آن گاه دکمه verify را در وبمستر بزنیم و به راحتی وب سایت را وریفای کنیم.
روشهای دیگری هم برای وریفای کردن دامنه وجود دارااست به عنوان مثال اینکه یک کد را به هدر تارنما اضافه کنیم یا این که تغییراتی در DNS دامنه ساخت و ساز کنیم اما معمولا این روشها با اشتباهاتی مواجه می شوند و استفاده کننده را سردرگم میکنند و به همین برهان سفارش می شود به طبع از طریق آپلود فولدر html استعمال شود.
نکته بسیار اصلی : می بایست همگی حالتهای دامنه را در گوگل تصویب فرمایید به عنوان مثال :
http://www.site.com
http://site.com
https://www.site.com
https://site.com
چون هرمورد از اینها از نگاه گوگل یک وب سایت جدا می باشند و به همین برهان می بایست کلیه موقعیت ها در گوگل تصویب نمایید و آن‌گاه با به عبارتی آدرسی که وب سایت شما به استفاده کننده نمایش داده می شود تحت عنوان حساب اساسی شغل های نظارتی و کنترلی تارنما را جاری ساختن بدهید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۸:۴۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)