آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

Alt Text را برای تصاویر محصول اضافه کنید

بخش اعظمی از مشتریان به جستجوی تصویر روی می‌آورند آموزش سئو در مشهد تا تخت‌گاز تولید ها متبوع خویش را پیدا نمایند. برای یاری به دارندگان سایت، گوگل به تازگیً دکمه “مشاهده تصویر” را از حاصل جستجوی تصویر خویش حذف نموده است. این بدان معناست که یوزرها می بایست از تارنما شما دیدن نمایند تا تصویر همدم با متن را مشاهده نمایند.

این مراحل بیشتر به مغازه های آنلاین یاری می نماید رایا پارس تا مشتریان پرانگیزه را به سمت وبسایت های خویش سوق دهند.

بهینه سازی تصویر بسیار مشابه جستجوی اینترنت میباشد. گوگل از هوش تصنعی، تشخیص تصویر و الگوریتم های دیگر برای امداد به یوزرها در یافتن تصاویر متبوع خویش به کارگیری می نماید.

مهمترین کاری که میتوانید برای اخذ ترافیک از جستجوی تصویر گوگل و سئوی ووکامرس ایفا دهید اضافه کردن برچسب alt به آحاد تصاویر وبسایت شما میباشد.

Alt text یک خصوصیت HTML میباشد که به دارندگان سایت اذن می‌دهد what is seo تا متن را با تصاویر خویش اضافه نمایند. غرض این متن این میباشد که هنگامی مرورگر قوی به به چنگ آوردن تصویر وجود ندارد، نشان داده می شود.

 

موتورهای کاوش از این متن جایگزین تحت عنوان ادله سکو بندی در جستجوی تصویر خویش به کارگیری می نمایند. در اصلً، میتوانید متنی را برای تعریف اینکه این تصویر خاص چیست، اضافه فرمایید.

می‌توانید هنگام لود تصاویر خویش در ووکامرس، متن alt را به تمامی تصاویر متاع خویش اضافه نمائید.

همینطور می‌توانید تصاویر فرآورده دیرین خویش را در کتابخانه رسانه بازنویسی کرده و متن Alt را یک کدام از یکی از به هریک از آن ها اضافه نمائید.

تیتر و توضیحات بهینه سازی را به تیم بندی تولیدات اضافه فرمائید.
هر گروه از تولید ها در ووکامرس ورقه منحصر به فرد خویش را داراست. این ورقه مشمول تولیدها شبیه میباشد که سبب ارتقاء تراکم کلمه ها کلیدی برای لغت ها کلیدی متبوع شما می‌گردد. این سبب ساز میگردد صفحه های دسته تولیدها برای سئوی ووکامرس از عنایت بیشتری منتفع شوند.

با اضافه کردن تیتر و توضیحات به آنها، میتوانید صفحه های مجموعه بندی تولیدها را بیشتر با صرفه نمائید. Yoast بهینه سازی به شما قابلیت و امکان می‌دهد تیتر و توضیحات بهینه سازی را برای هر تیم در مغازه ووکامرس خویش تهیه و تنظیم نمائید.

کافی میباشد به ورقه تولیدها و آن‌گاه مجموعه ها بروید و روی پیوند بازنویسی پایین یک مجموعه کلیک فرمائید.

در برگه بازنویسی، به نصیب یواست بهینه سازی بروید و روی تیتر تیم بندی در پیش اکران قطعه کلیک نمائید. Yoast بهینه سازی فعلا بخش های دستکاری را برای وارد کردن تیتر و توضیحات seo سفارشی برای تیم بندی تولید ها اکران میدهد.

مشتریان ووکامرس را در گوگل آنالیتیکس ردیابی فرمائید.
مهم‌ترین بخش یک استراتژی اثر گذار در جستجوگرها، اطلاعات می‌باشند. شما می بایست بدانید که یوزرها شما از کجا می‌آیند، چه‌گونه دکان شما‌را پیدا کرده اند، چه محصولی را مشاهده کرده اند و در دکان شما چه شغل می نمایند.

گوگل آنالیتیکس می‌تواند به شما یاری دهد کلیه این داده ها را ردیابی فرمایید، ولی تهیه درست آن ممکن میباشد یه خرده طاقت فرسا باشد.

به همین برهان پلاگین آنالیتیفی، پلاگین دوستداشتنی گوگل آنالیتیکس را برای وردپرس به شما سفارش میکنیم.

این پلاگین آیتم های متنوع و گزارش های گوگل آنالیتیکس را به طور روشن در پیشخوان وردپرس شما در اختیارتان میگذارد.

seo سرعت و تلاش تارنما
گوگل سرعت وبسایت را یکی‌از مهم‌ترین عامل ها مرتبه بندی میداند. این بدان معناست که سکو بندی سایت های سریع خیس از تارنما های کندتر بیشتر میباشد.

وبسایت های نماید برای بیزنس شما مضر میباشند، چون بر تجارب استفاده کننده تأثیر می‌گذارند و هزینه حقیقی وواقعی شما‌را می‌پردازند.

طبق مطالعات، تأخیر 1 ثانیه ای در طول بارگیری برگه قادر است سبب به از دست رفتن 7٪ نرخ تبدیل ها، 11٪ بازدید برگه کمتر و 16٪ کاهش رضایت مشتری گردد.

در اکثر مواقع، عامل شماره یک کندی مغازه ووکامرس میزبانی اینترنت میباشد. در‌این حالت، می‌توانید میزبانی اینترنت خویش را تغییر‌و تحول دهید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)