آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

نحوه اندازه گیری visitها و page view با گوگل آنالیتیکس

Google Analytics داده ها متعددی راجع به تارنما خویش به شما می‌دهد. به شرطی که کد رهگیری خویش را به صحت وارد کرده باشید (یا این که ازا پلاگین Google Analytics مانند آموزش سئو در مشهد پلاگین آنالیتیفی به کارگیری کرده باشید)، می‌توانید تک تک شغل های تارنما خویش را مثلا page view و visit پیگیری نمایید. برای نصب آنالیتیکس در وردپرس این نوشته‌علمی را بخوانید.

دقت داشته باشید که Google Analytics از اصطلاحات پاره ای مختلف برای تعریف بازدیدها استعمال می نماید و شما می بایست بر تفاوت page view با visit باخبر باشید. به صورت کلی، visit ها را ” sessions” و بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد را “users” می‌داند. میزان دوم نیز به دو گروه تقسیم می‌شود: بازدیدکنندگان نو و رجوع کنندگان. در بالا تمامی این ها ممکن میباشد یه خرده حیران کننده باشد، ولی به حافظه داشته باشید که “session” مدام با “یوزرها” موازی یا این که فراتر خواهد بود (همان طور که یک فرد قادر است تعدادی توشه بازدید نماید).

از روش Audience > Overview میتوانید به‌این جزئیات دسترسی پیدا نمایید:

Google Analytics همینطور شما‌را حاذق می سازد بازدیدکنندگان نو و بازگشت پذیر را با جزئیات بیشتری ردیابی فرمائید. زمانی به Behavior> New vs Returning میروید، می‌توانید معیارهایی مانند رایا پارس میانگین دوران فرصت سشن، bounce rate و تبدیل ها را مقایسه فرمائید:

دقت داشته باشید که می‌توانید معیاری به اسم «یوزرها نو» را ردیابی فرمایید که با «بازدیدکنندگان نو» یکی از وجود ندارد. گوگل توضیح می‌دهد که عمل استفاده کننده نو را بر طبق به کار گیری از کوکی اندازه گیری می نماید، براین اساس این معیارها بسیار شبیه خواهند بود.

فیض
تفاوت page view با visit در بالا حیران کننده به حیث می‌رسد. با این هم اکنون، در صورتی تفاوت این دو را فهم نمائید، میتواند به شما یاری دهد مسائل احتمالی تارنما خویش را شناسایی نمایید. برای مثال، page view بالا می‌تواند نشانه دهد که بازدید کنندگان شما نمی توانند داده ها لازم خویش را پیدا نمایند، براین اساس بها داراست که آنها را در کنار بقیه اطلاعات ردیابی فرمائید.

بیایید تخت‌گاز تمایز میان این دو ترازو را مرور کنیم:

هر فرصت که یک مرورگر تارنما شمارا بارگیری می نماید، یک شیت دیده میشود. what is seo به این ترتیب، یک بازدید کننده قادر است تعداد متعددی page view تولید نماید.

هر مجال کسی از منبع فرنگی مانند نتیجه ها جستجوی گوگل یا این که تارنما دیگری به شیت شما می‌رسد، visit اعمال می گردد.

برای استارت ردیابی همگی این معیارها، می‌توانید گوگل آنالیتیکس را به تارنما خویش اضافه فرمایید یا این که از ابزار تجزیه و محاسبه اینترنت دیگری به کار گیری فرمائید.

آیا در ارتباط تفاوت page view با visit در بازدید وب سایت سوالی دارید؟ در قسمت نظرها پایین از ما بپرسید


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۵:۰۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)