آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

تصاویر را بر روی هاست وب‌سایت خود بارگذاری کنید

ممکن میباشد وسوسه گردید که برای صرفه‌جویی در فضای ذخیره‌سازی، تصاویر را بر روی یک اینترنت‌وب سایت ثالث لود نمایید! این شغل بسیار خطرناک میباشد، آموزش سئو در مشهد زیرا ممکن میباشد گاهی این تارنما‌ها با ترافیک بیش تر از حد مواجه شوند و در فیض تصاویری که بار گذاری کرده‌اید، بارگیری نشوند و تجارب سرگردان‌کننده‌ای را برای یوزرها شما تولید کرده و اعتبار اسم مارک شما از فی مابین برود. به مکان این فعالیت می توانید از طریق‌هایی که در فوق اشاره کردیم به کار گیری فرمایید تا اندازه تصویر را کاهش داده و در فیض فضای کمتری از اینترنت‌تارنما شما اشغال خواهد شد.

با اعتنا به ۷ نکته‌ای که به آن پرداختیم مایحتاج میباشد رایا پارس اشاره کنیم که بهینه سازی تصاویر نسبتا سهل وآسان میباشد البته اثر شگرفی دارااست پس با صرف اندکی فرصت بیشتر برای گزینش و با استعمال از پلاگین‌های با صرفه کردن تصاویر، آنها‌را برای خزش موتورهای کاوش فراهم نمایید.

معرفی پلاگین‌های مربوط به seo تصاویر در وردپرس
خوشبختانه یکسری پلاگین ماهر برای اینکار به وسیله کمپانی‌های گوناگون ارائه گردیده که در در لیست ذیل تنی چند از دوستداشتنی‌ترین و پرکاربرد‌ترین آن‌ها‌را معرفی میکنیم.

پلاگین seo تصاویر سئو Friendly Images Pro
یک کدام از پلاگین های پلاگین بهینه سازی تصاویر، پلاگین بهینه سازی Friendly Images Pro میباشد که می‌قدرت آن را شایسته ترین و دوست داستنی‌ترین پلاگین در قضیه seo اتومات تصاویر وردپرس دانست. این پلاگین به طور به طور کامل خود کار تگ alt و title را به کل تصاویر مو جود در تارنما شما همچون تصاویر جانور در محتوا، تصاویر شاخص، تصاویر محصول ها اضافه می‌نماید‌. همینطور پلاگین seo اتومات تصاویر دارنده یکسری پیکربندی از پیش تعریف و تمجید شد‌ه‌است که شایسته ترین سفارش برای آغاز seo تصاویر سایت شماست.

پلاگین wp smush
یکی شایسته ترین پلاگین‌های فشرده‌سازی تصاویر میباشد که آنان را به هنگام بار گذاری با صرفه می‌نماید. این پلاگین قابلیت و امکان باصرفه‌سازی تصاویر دیرین را به طور عمومی داراست. ورژن مجانی آن نیازی به ساختن اکانت کاربری نداشته و اذن فشرده‌سازی ۵۰ تصویر در هر توشه باصرفه‌سازی را میدهد.

پلاگین reSmush.it
یک کدام از شایسته ترین پلاگین‌های فشرده‌سازی در وردپرس reSmush.it میباشد که امکان فشرده‌سازی تصاویر در حین لود و همینطور به طور تیم‌جمعی همگی تصاویر مو جود در اینترنت‌وبسایت را داراست. what is seo این پلاگین از API منحصربه‌فرد به reSmush برای باصرفه‌سازی به کارگیری می‌نماید و قابلیت و امکان تعیین واحد سنجش فشرده‌سازی را نیز دارااست البته سطح‌های متعدد فشرده‌سازی را ندارد. حداکثر حجمی که جانبداری می‌نماید، ۵ مگابایت میباشد و برای خودداری از باصرفه کردن یک عکس میتوانید آن را در لیست سپید قرار دهید.

پلاگین بهینه سازی تصاویر EWWW Image Optimizer
فعالیت کردن با این پلاگین معمولی میباشد و اقتدار فشرده و باصرفه‌سازی تصاویر را به هنگام بار گذاری دارااست. خلال این میتواند تصاویر سابق‌خیس را نیز به طور تیم جمعی با صرفه نماید. کل اقدامات در‌این پلاگین بر روی سرور شما اجرا می گردد بدین معنا که برای استعمال از آن نیازی به ایجاد کرد حساب برای اخذ API منحصر وجود ندارد ولی برای تجهیزات مازاد می‌بایست برای اخذ API تصویب‌اسم نمائید. مزیت دیگر این پلاگین قابلیت باصرفه‌سازی تصاویر در هر کجای سرور میباشد یعنی مواقعی که میتوانید فشرده‌سازی فرمائید محصور به تصاویر مو جود در کتابخانه رسانه وجود ندارد.

پلاگین Compress JPEG & PNG Images
این پلاگین به وسیله دسته TinyPNG مندرج و برای استعمال از آن می بایست اکانت کاربری تشکیل دهید. با اکانت کاربری بدون‌پول میتوانید ۱۰۰ تصویر را در هر ماه با صرفه نمائید. خلال این اقتدار با صرفه‌سازی خود کار تصاویر در طول لود و یا این که حتی به طور مجموعه جمعی همه تصاویر را فشرده نماید.

پلاگین ShortPixel Image Optimizer
با وارد کردن نشانی پست الکترونیک خویش یک API اخذ میکنید و در هر توشه با صرفه‌سازی میتوانید تا ۱۰۰ تصویر را فشرده‌سازی نمایید. این پلاگین امکان‌های توسعه یافته‌ای داشته و حتی اذن تعیین فرمت فشرده‌سازی را نیز به شما می دهد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۲:۰۵ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)