هر موقع كه ليستي از لغت ها كليدي را از روش پژوهش ها آموزش سئو در مشهد به دست آورديد، وقت آن ميباشد كه برويد رمز وقتشان و مبتني بر هدفشان آنان را آراسته فرمائيد.
در صورتي از يك spreadsheet پژوهش ها لغت ها كليدي استعمال نماييد، عمل ريلكسخيس هم مي شود؛ فقط يك رديف ديگر به نام «نوع غرض» اضافه نمائيد. آنگاه لغات كليديتان را مدل و سنگين فرماييد و آن ها را در تيمهاي متعدد قرار دهيد.
خواهيد فهميد كه مدام شناسايي غرض يك كلمه و واژه كليدي ريلكس و فارغ از دردسر وجود ندارد.
دراين مفاد، خودتان را مكان مخاطب بگذاريد.
به عنوان مثال، «چرا كسي مي بايست اين عبارت را كاوش نمايد؟» را در لحاظ بگيريد. «چه هنگام به اين شكل اطلاعاتي كارآمد خواهد بود؟»
حتي مي توانيد آن عبارت را در گوگل سرچ نمائيد و مشاهده كنيد كه چه نوع نتايجي ظواهر مي شود. چگونگي جواب گوگل به يك جستار قادر است به راحتي غرض مخاطب را پرنور سازد؛ يا اين كه دست كم هدفي كه گوگل مي پندارد را پرنور سازد.
پاره اي عقبخيس، ما تفاوت در بين عبارات كليدي با ارزش و نادربها را گفت و گو كرديم. اولين، كه معمولا غرض تجاري يا اين كه تبادلاتي دارااست، بيشترين پتانسيل را در تبديل يوزرها دارااست.
«گرچه، اين به اين مفهوم وجود ندارد كه از لغات كليدي با غرض معدودقيمت ديده پوشي نمائيد.»
به عكس، ساختوساز محتوايي كه براي لغات كليدي با غرض نادرقيمت مرتبه بياورد، براي توسعه داده ها در رابطه مارك، نفيس ميباشد.
همان گونه كه پيشخيس اشاره شد، لغات كليدي نادربها معمولا مقصود اطلاعاتي يا اين كه ناوبري داراهستند. مانند اين مثالها:
• آيا اسبها هم سردشان ميشود؟
• براي حيوان خانگي جديدم چه چيزهايي نياز دارم؟
• آيا گياهان پشهها را به دور نگه ميداراهستند؟
در نگاه نخستين، اين لغت ها خيلي به درد تبديل نمي خورند—و احتمالا هم همچنين ميباشد. البته، محتوايي كهاين عبارات را مقصود بگيرد، پتانسيل اين را داراست كه مخاطب را در هجرت خريدار هدايت نمايد.
از جمله، يك مغازه اثاثيه اسبسواري ممكن ميباشد پستي وبلاگي با مضمون اينكه آيا اسبها سردشان ميگردد يا اين كه خير منتشر نمايد، و سفارش نمايد كه از پتوهاي منحصر آن ها استعمال نمائيد.
«براي اين مغازه بسيار بجا ميباشد كه پيشنهاداتي را از محصول ها داراي ارتباط خودشان در پست قرار دهد.»
به صورت شبيه، ساختوساز محتواي آموزشي كه دربرگيرنده پيشنهادات خريد و يا اين كه حتي فراخوان به كار(call to action) ميباشد، براي دو مثال ديگر نيز مطلوب ميباشد.
ايده پاياني اين ميباشد كه استراتژي محتواي شما بتواند عبارات كليدي با غرض اطلاعاتي را غرض بگيرد، چراكه اينها مجالهايي ميباشند براي علامت دادن برندتان و تبديل كردن يوزرها به مشتريهاي احتمالي.
فيضگيري
پژوهش ها عبارات كليدي بسيار حياتي ميباشد، و قسمت بزرگي از آن مرتبط با هدف ها عبارات كليدي ميباشد. متاسفانه، بخش اعظمي از بازاريابان اهميت هدف ها عبارات كليدي را نديد مي گيرند.
«با رديابي و به كارگيري از كلمه ها كليدي با ارزش تجاري و تبادلاتي، مي توانيد كسب و كارتان را بيشتر از معرض مشاهده كرد مشتريهاي به يادماندني بگذاريد.»
قرار دريافت كردن راز رويكرد اشخاص مطلوب به وسيله محتواي مقصود گيري گرديده، كسب و كارتان را به سمت تبديلات بيشتر سوق ميدهد.
مي توانيد با مطالعه هدف ها لغت ها كليدي آغاز فرمائيد تا شايسته ترين عبارت كليدي را بشناسيد و ترافيك ارزشمند به سمت وبسايتتان روانه فرماييد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید: