آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

تصاوير را بر روي هاست وب‌سايت خود بارگذاري كنيد

ممكن ميباشد وسوسه گرديد كه براي صرفه‌جويي در فضاي ذخيره‌سازي، تصاوير را بر روي يك اينترنت‌وب سايت ثالث لود نماييد! اين شغل بسيار خطرناك ميباشد، آموزش سئو در مشهد زيرا ممكن ميباشد گاهي اين تارنما‌ها با ترافيك بيش تر از حد مواجه شوند و در فيض تصاويري كه بار گذاري كرده‌ايد، بارگيري نشوند و تجارب سرگردان‌كننده‌اي را براي يوزرها شما توليد كرده و اعتبار اسم مارك شما از في مابين برود. به مكان اين فعاليت مي توانيد از طريق‌هايي كه در فوق اشاره كرديم به كار گيري فرماييد تا اندازه تصوير را كاهش داده و در فيض فضاي كمتري از اينترنت‌تارنما شما اشغال خواهد شد.

با اعتنا به ۷ نكته‌اي كه به آن پرداختيم مايحتاج ميباشد رايا پارس اشاره كنيم كه بهينه سازي تصاوير نسبتا سهل وآسان ميباشد البته اثر شگرفي دارااست پس با صرف اندكي فرصت بيشتر براي گزينش و با استعمال از پلاگين‌هاي با صرفه كردن تصاوير، آنها‌را براي خزش موتورهاي كاوش فراهم نماييد.

معرفي پلاگين‌هاي مربوط به seo تصاوير در وردپرس
خوشبختانه يكسري پلاگين ماهر براي اينكار به وسيله كمپاني‌هاي گوناگون ارائه گرديده كه در در ليست ذيل تني چند از دوستداشتني‌ترين و پركاربرد‌ترين آن‌ها‌را معرفي ميكنيم.

پلاگين seo تصاوير سئو Friendly Images Pro
يك كدام از پلاگين هاي پلاگين بهينه سازي تصاوير، پلاگين بهينه سازي Friendly Images Pro ميباشد كه مي‌قدرت آن را شايسته ترين و دوست داستني‌ترين پلاگين در قضيه seo اتومات تصاوير وردپرس دانست. اين پلاگين به طور به طور كامل خود كار تگ alt و title را به كل تصاوير مو جود در تارنما شما همچون تصاوير جانور در محتوا، تصاوير شاخص، تصاوير محصول ها اضافه مي‌نمايد‌. همينطور پلاگين seo اتومات تصاوير دارنده يكسري پيكربندي از پيش تعريف و تمجيد شد‌ه‌است كه شايسته ترين سفارش براي آغاز seo تصاوير سايت شماست.

پلاگين wp smush
يكي شايسته ترين پلاگين‌هاي فشرده‌سازي تصاوير ميباشد كه آنان را به هنگام بار گذاري با صرفه مي‌نمايد. اين پلاگين قابليت و امكان باصرفه‌سازي تصاوير ديرين را به طور عمومي داراست. ورژن مجاني آن نيازي به ساختن اكانت كاربري نداشته و اذن فشرده‌سازي ۵۰ تصوير در هر توشه باصرفه‌سازي را ميدهد.

پلاگين reSmush.it
يك كدام از شايسته ترين پلاگين‌هاي فشرده‌سازي در وردپرس reSmush.it ميباشد كه امكان فشرده‌سازي تصاوير در حين لود و همينطور به طور تيم‌جمعي همگي تصاوير مو جود در اينترنت‌وبسايت را داراست. what is seo اين پلاگين از API منحصربه‌فرد به reSmush براي باصرفه‌سازي به كارگيري مي‌نمايد و قابليت و امكان تعيين واحد سنجش فشرده‌سازي را نيز دارااست البته سطح‌هاي متعدد فشرده‌سازي را ندارد. حداكثر حجمي كه جانبداري مي‌نمايد، ۵ مگابايت ميباشد و براي خودداري از باصرفه كردن يك عكس ميتوانيد آن را در ليست سپيد قرار دهيد.

پلاگين بهينه سازي تصاوير EWWW Image Optimizer
فعاليت كردن با اين پلاگين معمولي ميباشد و اقتدار فشرده و باصرفه‌سازي تصاوير را به هنگام بار گذاري دارااست. خلال اين ميتواند تصاوير سابق‌خيس را نيز به طور تيم جمعي با صرفه نمايد. كل اقدامات در‌اين پلاگين بر روي سرور شما اجرا مي گردد بدين معنا كه براي استعمال از آن نيازي به ايجاد كرد حساب براي اخذ API منحصر وجود ندارد ولي براي تجهيزات مازاد مي‌بايست براي اخذ API تصويب‌اسم نمائيد. مزيت ديگر اين پلاگين قابليت باصرفه‌سازي تصاوير در هر كجاي سرور ميباشد يعني مواقعي كه ميتوانيد فشرده‌سازي فرمائيد محصور به تصاوير مو جود در كتابخانه رسانه وجود ندارد.

پلاگين Compress JPEG & PNG Images
اين پلاگين به وسيله دسته TinyPNG مندرج و براي استعمال از آن مي بايست اكانت كاربري تشكيل دهيد. با اكانت كاربري بدون‌پول ميتوانيد ۱۰۰ تصوير را در هر ماه با صرفه نمائيد. خلال اين اقتدار با صرفه‌سازي خود كار تصاوير در طول لود و يا اين كه حتي به طور مجموعه جمعي همه تصاوير را فشرده نمايد.

پلاگين ShortPixel Image Optimizer
با وارد كردن نشاني پست الكترونيك خويش يك API اخذ ميكنيد و در هر توشه با صرفه‌سازي ميتوانيد تا ۱۰۰ تصوير را فشرده‌سازي نماييد. اين پلاگين امكان‌هاي توسعه يافته‌اي داشته و حتي اذن تعيين فرمت فشرده‌سازي را نيز به شما مي دهد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۲:۰۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)