آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

الگوريتم پاندا چيست؟

الگوريتم‌هاي گوگل حقيقتا جذاب مي باشند. يك كدام از جذاب‌ترين آموزش سئو در مشهد اين الگوريتم‌ها، الگوريتم پاندا است. پاندا نوعي خرس اختصاصي ميباشد كه در عالم به‌تيتر يك حيوان بامزه و پرطرفدار شناخته مي‌گردد. ولي خوب ميباشد بدانيد كه‌اين پشمالوي بانمك، مدام هم خوش‌اخلاق وجود ندارد و بايستي از اينكه آن روي ديگرش را به شما آرم دهد، بترسيد! سفارش‌ي صميمانه‌ي ما به شما اين ميباشد كه از الگوريتم پانداي گوگل هم به همين ترتيب اكانت ببريد و با رعايت تعدادي نكات اصلي، اينترنت‌سايتتان را در معرض خشم و قهر الگوريتم پانداي گوگل قرار ندهيد.

روي ديگر پاندا، تنبلي خاصي مي‌باشد كه زمان‌هاي متعددي يقه‌گير وبمسترها گرديده بود. تنبلي در ساخت محتوا! تا اينكه گوگل الگوريتم پاندا را معرفي كرد و روايت به آحاد عوض شد.

ما به شما قسم مي دهيم با قرائت ظريف مطالب ذيل و رعايت نكات نام برده، محبت پانداي دمدمي ‌مزاج گوگل به سمت شما و وب سايت‌تان جلب گردد و محتواي شما در ابتدا بدرخشد.

حدود 11 سال پيش، وقتي كه وب سايت‌ها و صفحاتي با محتواهاي ضعيف و بي‌چگونگي استارت به پرورش قارچ‌سيرتكامل در دنياي اينترنت كردند، صداي اعتراض و نارضايتي يوزرها گوگل در عالم ازجاپريد. تارنما‌ هايي با تبليغات بي ‌راه و روش و آزار دهنده، محتواهاي غير استاندارد و به درد نخور، اسكن‌ هاي مكرر، تپه‌اي از لغت ها كليدي كنارهم چيده گرديده، مطالب نامربوط به موضوعات سرچ ‌گرديده، و به لهجه بي آلايش‌ خيس، تارنما‌هاي با ماست معدود و آب فراوان! داشتند اعتبار گوگل به‌تيتر يك كدام از دوستداشتني‌ ترين موتورهاي جست‌وجو را ذيل پرسش مي‌بردند. در واقع، محتواي اينترنت قابل تشبيه به مزرعه‌اي آشفته و آكنده‌از محتواي بي‌ بها بود كه سبب سردرگمي يوزرها گرديده بود و درنتيجه موتور جست‌وجوي گوگل را نامعتبر و غيرقابل اتكا جلوه مي‌بخشيد.
در‌اين موقعيت بود كه كمپاني معظم گوگل در‌پي خط مش راهكار گشت و الگوريتم پاندا، به‌تيتر يكي الگوريتم‌هاي ضد اسپم چشم به جهان گشود.

وظيفه الگوريتم پاندا چيست
در اوايل سال 2011، گوگل به صراحت اظهار‌كرد كه به واسطه‌ي الگوريتم پاندا، سكو‌ي اينترنت‌وب سايت‌هاي با محتواي غير اصيل و ضعيف را كاهش خواهد بخشيد و در قبال، به اينترنت‌وبسايت‌هايي با داده ها و محتواي براق، اثر گذار، ظريف، جامع و كاربردي، شايسته ترين مرتبه‌ها را خواهد بخشيد. براين اساس، الگوريتم پاندا چگونگي محتوا را بر طبق واحد سنجش رضايت يوزرها مي‌سنجد و وب سايت‌هايي را كه با نحوه‌هاي غير استاندارد درپي دستيابي سكو‌هاي بالا در جست‌وجوي گوگل بودند، به‌تيتر محتواي بي‌چگونگي آناليز كرده و از به دور رقابت بيرون‌شان مي‌نمايد.
الگوريتم پاندا هرچند وقت يك‌توشه به‌ روز رساني مي شود و بادي ميباشد كه محتواي باد آورده و بي‌چگونگي را مي‎پيروزي و با حذف يا اين كه تنزل درجه‌ي اينترنت‌وبسايت، داغ سنگيني بر دل محتواگذاران بي‌دقت و بي‌طاقت ميگذارد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۵:۳۵ توسط:علي سلطاني موضوع: نظرات (0)