در صورتي شما مالك يك فروشگاه آنلاين ميباشيد ممكن ميباشد آموزش سئو در مشهد اين پرسش برايتان پيش بيايد كه seo وبسايت چقدر ارتفاع ميكشد؟ يا اين كه همان چقدر ارتفاع ميكشد تا سكو 1 را براي لغات كليدي خويش استحصال فرماييد. جواب چندان بي آلايش وجود ندارد، چون اين پرسش تا حد متعددي به مورد ها مختلفي بستگي دارااست.
در قبل استراتژي بهينه سازي متمركز بر شناسايي لغات كليدي بود كه بيشترين رابطه را با بيزنس شما داشتند، بيشترين بازديد را داشتند و خيلي رقابتي نبودند. تا قبل از اينً شما 5 تا 10 واژه و كلمه كليدي را پيدا مي كرديد كه “لغات كليدي طلايي” شما بودند و بيشترين معيار بازديد را براي شما به ارمغان مي اوردند. ولي اينك تبعيت از اين استراتژي seo نادرست ميباشد، چون به استثناي بعضي موردها، هيچ كلمه و واژه كليدي و تيم كوچكي از عبارات كليدي نيست كه بازديدكنندگان متعددي را به سايت شما هدايت نمايد.
امروزه seo به صورت فزاينده اي به وسيله جستجوي لهجه طبيعي هدايت ميشود و اشخاص از ابزارهايي مانند Siri و Google Now استعمال مي نمايند تا جستجوهاي خويش را ايفا دهند، خير اينكه آن را تايپ نمايند. استدلال به كارگيري از اين ابزارها اين ميباشد كه آستانه ي تحمل همگي ذيل خيس آمده ميباشد و اشخاص ميخواهند سريع خيس پاسخ پرسش خويش را پيدا نمايند و جزئيات بيشتري را در جستجوهاي تايپ گرديده خويش قرار ميدهند.
فرصت فيض گيري بهينه سازي براي هر سايتي گوناگون ميباشد. شما به آساني نمي توانيد بگويد يك سري ساعت، روز، هفته يا اين كه ماه ارتفاع ميكشد تا seo سود دهد. همينطور نمي توانيد تعداد ساعاتي را كه بايستي براي فعاليت روي آن صرف فرمائيد اندازه گيري فرمائيد. هيچ راهحل سريعي براي سكو بندي سايت نيست. شما بايستي فرصت قابل قبولي را براي فعاليت بر روي استراتژي بهينه سازي خويش صرف فرماييد، ولي مطمئن باشيد سعي مداوم مطمئناً فيض خواهد اعطا كرد.
براين اساس سوالي كه مي بايست بپرسيد اين ميباشد كه “چه بازه زماني ارتفاع ميكشد تا بهينه سازي استارت به ساخت ليد و فروش نمايد؟” هفت چيز در طول فيض دادن seo تأثير ميگذارد. ما دراين نوشتهعلمي به شما خوا هيم اظهاركرد اين موردها چه هستند و به چه شكل مي اقتدار آنان را بهبود بخشيد.
برهه زماني فرصت مورد نياز براي بهينه سازي تارنما چقدر ميباشد؟
اين پرسش يك كدام از نااميدكننده ترين سوال ها ميباشد گرچه شما به صورت قابل توجهي در ادامه جواب قطعي ميباشيد، البته به جهت متغيرهاي دخيل در سود، راهي براي جواب قطعي آن نيست. اين بدان برهان ميباشد كه ضمن تك تك متغيرهايي كه در سئو وبسايت شما نقش داراهستند، شما همينطور بايستي به عبارتي متغيرها را در كارايي هاي seo رقبا نظارت فرمائيد. در موقعيت كلي بهينه سازي تارنما مبتني بر متغيرهاي اساسي تحت انتخاب مي گردد:
رقابت
پيوندهاي ورودي
محتوا
تبليغات
توان يك تارنما
اشتباهات، مسائل ميزباني
پياده سازي ، ساختار و معماري بهينه سازي
بيان اين نكته حائض اهميت ميباشد كه حتي با وجود اين متغيرها، هيچ فرمولي براي جواب بدين پرسش نيست كه سئوي تارنما چقدر ارتفاع ميكشد. معلوم كردن اينكه سئو شما به چه برهه زماني فرصت نياز دارااست، بايستي در بالا محاسبه اطلاعات صورت پذيرد بعد تحليل ميكنيد كه چهطور سريعتر حاصل را ملاحظه كنيد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۱:۲۲ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
لينك و پيوند داخلي شكسته يا اين كه پيوند فرنگي شكسته هر دو از شيوه هاي مختلفي ميتوانند آموزش سئو در مشهد روي seo وبسايت شما تأثيرات منفي داشته باشند. (تأثيرات منفي مثل توليد نقص در خزيدن رباتهاي گوگل و خودداري از پيدا شدن شيت وبسايت براي يوزرها)
گوگل از لينك و پيوندها براي خزيدن در اينترنت به كار گيري مينمايد
وقتي كه گوگل محتواهاي وبسايت شمارا با به كارگيري از رباتهاي خزنده خويش (Crawler) تحقيق كند، اصطلاحاً به آن خزيدن ميگويند.
گوگل چطور در وب سايتها ميخزد؟ معمولي ميباشد! خزندههاي گوگل با استعمال از تك تك پيوندهاي مو جود در وبسايت، مي توانند محتواهاي نو را پيدا نمايند، ساختار تارنما را تشخيص دهند و به راحتي در وبسايتها بخزند.
حال ديگر خوب ميدانيد ارزيابي كردن پيوند شكسته چقدر عنايت داراست، چون وجود اين پيوندها بازدارنده از خزيدن رباتهاي گوگل در وبسايت شما ميگردند و اين يعني گوگل نميتواند وبسايت را به صدق ايندكس نمايد.
لينك و پيوندها واحد سنجش مهمي براي تشخيص چگونگي تارنما ميباشد
لينك و پيوندها ساختار وب سايت را معين مينمايند و گوگل براي گزينش چگونگي يك وبسايت از اين پيوندها استعمال مينمايد؛ بدين ترتيب در حالتي كه پيوندهاي شكسته متعددي در وب سايت شماست، خطاهاي متعددي نيز دارااست و گوگل مجموعاَ تارنما شمارا بيچگونگي تشخيص مي دهد.
اعتنا داشته باشيد اين حادثه به طبعً سبب ساز به كاهش سكو تارنما در گوگل مي گردد.
مخاطبين از پيوندها براي جنبش در وب سايت استعمال مينمايند.
خودتان را در حيث بگيريد؛ كليك روي پيوند داخلي شكسته يا اين كه لينك و پيوند فرنگي شكسته خسته كننده وجود ندارد؟ براي ديگران هم همينطور ميباشد! آنها با وصال به همانند كاغذهايي ممكن ميباشد قيد وب سايت را بزنند و از آن بيرون شوند.
مفهوم اين حادثه، خروج بازديدكنندگان و كاهش ترافيك وب سايت ميباشد …
فعلا شما با پيوندهاي شكسته، كيفيت به وجود داخل شدن آنها و تاثيرشان روي بهينه سازي آشنا شديد و شايد الان از خويش بپرسيد «چهگونه پيوندهاي شكسته را پيدا كنم؟» درپي شيوههاي يافتن اين ارتباطات و كيفيت اصلاح آن ها را براي شما نوشتهايم:
طرزهاي متفاوت يافتن لينك و پيوند هاي شكسته تارنما
خوشبختانه، مراحل يافتن لينك و پيوند هاي شكسته آنقدرها هم طاقت فرسا وجود ندارد؛ يكسري منش متعدد براي يافتن لينك و پيوند داخلي شكسته و پيوند فرنگي شكسته وجود دارااست؛ اين طريقها از رسيدگي دستي هر لينك و پيوند تا به كارگيري از ابزارهاي ماهر و توسعه يافته تقسيم بندي مي گردد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۵۲:۲۳ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
مطالعات نماد داده ميباشد كه 99٪ از متخصصان هوش رقابتي ميگويند آموزش سئو در مشهد وبسايت هاي رقباي آنها منابع ارزشمندي براي اطلاعات و تكنيك ها ميباشند. درك كردن اينكه از چه ابزاري به كار گيري ميشود فقط نصيب نخستين پروسه تجزيه و ارزيابي وبسايت رقابتي ميباشد. همينطور مي بايست بدانيد كه بهدنبال چه اطلاعاتي مي باشيد و چه طور ميتوانيد از آنها براي حصول به مزيت رقابتي به كار گيري فرماييد.
داده ها و نقاط داده اي كه در واقع مي بايست در باب رقبا بدانيد، به نوع استراتژي هاي بازاريابي كه براي صنعت شما از عنايت بيشتري شامل است و معيار عملكرد شما بستگي دار برخي از اين داده ها ما يحتاج عبارتند از:
ترازو ترافيك ارگانيك آنها.
تبليغات
ترافيك دسك تاپ
داده ها جمعيتي مشتريان آنها و قسمت هاي بازار.
يافتن ايده هاي تازه براي مشتريان.
عبارات كليدي جايگاه بندي گرديده در نتيجه ها كاوش.
شرايط ميانگين جايگاه بندي.
درجه جهاني ترافيك. اين مقدار بيانكننده واحد سنجش بازديد روزمره يك تارنما ميباشد. هرچه عدد كمتر باشد، بازديد بيشتر مي گردد، ين داده ها را مي قدرت از الكسا گرفت.
شما ميتوانيد از ابزارهاي رقابتي براي شناسايي مقر هاي گوناگون مشتري كه رقباي شما مقصود قرار داده اند، به كارگيري نمائيد تا بتوانيد در آتي از آنان الهام بگيريد – اما آغاز بايستي اين داده ها دموگرافيك را متناسب با هدف ها اسم تجاري خويش قرار دهيد.
چه طور ميتوانيم seo وبسايت رقبا را نظارت كنيم؟
براي آغاز محاسبه seo وب سايت رقبا فرايند پايين را ميتوانيد دنبال فرماييد:
رقبا را شناسايي فرماييد.
پيش از جاري ساختن هر فعاليت ديگري، آغاز مي بايست رقباي مهم خويش را شناسايي كنيم. اينها تارنما هايي ميباشند كه در جستجوي ارگانيك براي لغت ها كليدي متبوع ما رقابت مي نمايند و جايگاه بالايي داراهستند. براين اساس درحالتي كه ميخواهيد يك آناليز رقابتي جاري ساختن دهيد، آغاز بايستي رقباي خويش را شناسايي فرمائيد. در حالتيكه رقباي خويش را معين نكنيد، نمي دانيد كه مي بايست خويش را با چه كسي در بيزنس مقايسه فرماييد.
بسته به كار خويش، ممكن ميباشد ده ها حريف داشته باشيد. مقايسه عمل شما با هر رقيبي ممكن ميباشد مقداري وقتگير باشد البته قيمت داراست. در شكل زياد بودن تعدادرقبا عالي ميباشد بر روي چهار تا شش آيتم تاز رقبايتان تمركز نمائيد. اعتنا داشته باشيد كه هم رقباي فيزيكي و هم رقباي آنلاين خويش را گزينش نماييد. زماني اشخاص پيرو مشاغلي مانند شما ميباشند، رقباي آنلاين شما در نتيجه ها كاوش در ابتدا يا اين كه تحت خيس از شما ظواهر ميگردند. عالي ميباشد رقبايي را تعيين فرماييد كه مستقيماً روي كسب و كار شما تأثير بگذارند.
اعتنا داشته باشيد كه رقباي بهينه سازي تارنما شما ميتوانند هر حصول و كاري باشند. هر تارنما يا اين كه استخراج و كاري كه براي حصول درجه خوب براي يك كلمه و واژه كليدي كه شما نيز غرض قرار دهيد با شما رقابت نمايد ميتواند يك حريف بي واسطه بهينه سازي به اكانت بيايد.
يافتن رقباي بهينه سازي وب سايت شما به محض شناسايي لغات كليدي متبوع معمولي ميگردد. اولي درگاه تماس شما بايستي اولي SERP براي هر مورد از عبارات كليدي معين گرديده شما باشد. صفحه هاي و شركتهاي مذكور در حاصل گوگل رقباي اساسي شما براي اين لغت ها كليدي ميباشند. صفحاتي كه در اولي SERP دارنده بالاترين جايگاه مي باشند، گرانقدر ترين رقباي شما ميباشند.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۳۶:۰۲ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
در اين شيوه ابزارهاي متعددي وجود داراست كه به شما امداد آموزش سئو در مشهد مي نمايد تا برچسب هاي متا را به صدق استعمال نماييد. در اينجا دو آيتم از اين ابزار ها ارائه داده گرديده اند:
افزونه Yoast سئو براي وردپرس: Yoast يك پلاگين حاذق سئو براي وردپرس و يكياز مالامال دانلودترين ابزارهاي بهينه سازي و meta tags ميباشد. با استعمال از پلاگين ي يواست seo، همگي صفحه هاي و پست هايي كه منتشر ميكنيد دارنده مورد هاي متعدد براي ارتقاء اشتراك اجتماعي، سئو seo، به روزرساني برچسب ها و بقيه فراداده ها ميباشند. يواست seo همينطور به شما قابليت ميدهد يك واژه كليدي وارد فرمائيد كه به برچسب هاي متا اضافه نميشود، بلكه به back-end اذن ميدهد پست شمارا تجزيه و محاسبه نمايد.
BuzzStream Meta Tag Extractor: در شرايطي كه به نمودار متاداده اي كه به وسيله رقابت شما به كارگيري ميشود، نياز داريد، Meta Tag Extractor BuzzStream يك راهكار بي آلايش ميباشد. كافي ميباشد ليستي از URL ها را اسكن و مكان گذاري فرماييد و داده ها متا تگ به شما ارائه ميشود. حتي يك مورد براي بارگيري تحت عنوان يك فولدر CSV وجود داراست تا بتوانيد ليست هاي والا را بهسرعت گزينه تحقيق قرار دهيد. اين يك طريق سريع و سهل و آسان براي سازماندهي اين اطلاعات در شكل نياز ميباشد. با استعمال از متا تگ تاليف كننده مي قدرت موتورهاي كاوش را اسم موفقيت كه محتوايي را نوشتند.
عده بندي
متا تگ ها بخشي مهم از HTML ميباشند و ميتوانند سئو را پايين تأثير قرار دهند و در روزهاي ابتدايي وب، آنان نشانه و يا اين كه سيگنالي براي موتورهاي كاوش بودند تا بفهمند محتواي يك شيت چيست. با اين اكنون، بعضا مانند عنوان ها و توضيحات متا، بيشتراز هر فرصت ديگري مداقه داراهستند. اگرچه از فراداده كمتري استعمال ميشود، البته همچنان اولي برداشتي ميباشد كه هم براي ربات ها و هم براي اشخاص از وبسايت خويش ساخت خواهيد كرد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۱:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
كلاً گوگل با هر كليكي كه روي تبليغات ادسنس مي گردد، آموزش سئو در مشهد هزينه آن را اكانت كرده و به به عبارتي اندازه اكانت تبليغ كننده را شارژ مي نمايد. به صورت كلي ناشران اينترنتي 68% از مقدار تبليغات را به ازاي هر كليك اخذ خواهند كرد.
حال هر كليك چه ارزشي داراست؟ مبلغ CPC (غير مجاز مي باشدt per click يا اين كه هزينه به ازاي هر كليك) به فاكتورهاي گوناگوني مثل امتياز وبسايت، ماكزيمم هزينه پيشنهادي از سمت شما و درجه بقيه رقبا كه توصيه تبليغات داده اند، بستگي دارااست. البته به صورت معمول كميسيون براي هر كليك چيزي در ميان 0.2 تا 15 دلار ميباشد. فعلا بيشترين هزينه اي كه در حيث گرفته ميشود، 3 دلار براي هر كليك ميباشد.
نكته: عملكرد نكنيد تعداد كليك ها را به طور تصنعي ارتقاء دهيد تا گوگل را فريب دهيد. همچنين بازديدكنندگان تارنما را تشويق به كليك روي تبليغات نكنيد. به علاوه پايين هيچ قوانيني روي تبليغات خويش كليك نكنيد. به دليل آنكه گوگل كانال اي از الگوريتم هاي غامض و هوشمند دارااست كه متوجه تمامي تقلب ها شود. از طرفي درصورتي كه متوجه كار مشكوكي در سايت شما خواهد شد يا اين كه در چگونگي و صحيح بودن تعداد كليك ها ترديد نمايد، ممكن ميباشد اكانت كاربري تان را به شرايط تعليق درآورد.
در صورتيكه به طريق هاي متفاوت براي وب سايت خويش تبليغات جاري ساختن مي دهيد، خوب ميباشد پلاگين تبليغات وردپرس را داشته باشيد.
چه طور با گوگل ادسنس فعاليت كنيم؟
ولي اكنون كه ميدانيم گوگل ادسنس چيست، بياييد ببينيم با اين طريق تبليغات دوستداشتني چطور بايستي فعاليت كنيم؟ مجموعاَ استعمال از گوگل ادسنس فرآيند بغرنج اي ندارد. آغاز مي بايست يك اكانت در گوگل ادسنس گشوده نماييد و سپس مقدار پاره اي كد را در صفحه ها تارنما خويش وارد فرماييد. اين، مجموع فرآيند مايحتاج براي به كار گيري از گوگل ادسنس ميباشد.
با اين شغل گوگل طبق الگوريتم هاي ويژه خويش، تبليغات هدفمندي را در كاغذ وبسايت شما اكران ميدهد كه مرتبط با محتواي تارنما شما و يا اين كه جست و جوهاي گذشته يوزرها باشد. در قدمبعدي نيز به ازاي هر كليك روي تبليغات به وسيله يوزرها، هزينه وابسته به شما پرداخت گردد.
البته پيرو فرايند فعال سازي گوگل ادسنس براي يك وب سايت را به طور مرحله به مرحله مرور ميكنيم.
1) يك اكانت گوگل ادسنس گشوده نمائيد
تحت عنوان اولين گام مي بايست يك اكانت گوگل ادسنس براي خويش گشوده فرمائيد. پس به وبسايت Google AdSense برويد و روي “Get started” كليك نماييد. در برگه آن گاه بايستي نشاني تارنما و جيميل را وارد نمائيد و انتخاب نماييد كه آيا ميخواهيد داده ها مرتبط با ادسنس را در نشاني اينترنتي وارداتي اخذ فرماييد يا اين كه خير.
در ورقه آنگاه نيز سرزمين را وارد كرده و جعبه مرتبط با پذيرفتن قانون ها را تيك بزنيد. آن گاه روي Create account كليك فرمائيد. با اين فعاليت وارد فضاي مهم گوگل ادسنس ميشويد.
2) داده ها پرداخت خويش را وارد فرمائيد
پيش از استارت تبليغات گوگل ادسنس در وب سايت خويش، مطمئن گرديد كه گوگل تك تك داده ها مايحتاج براي پرداخت درآمدتان داراست. براي اين شغل به منوي “Payment” برويد. داده ها اين نصيب را كامل شدن نماييد تا گوگل مشكلي براي پرداخت هزينه تبليغاتتان نداشته باشد. بعداً نيز درين بخش مجموع داده ها مرتبط با درآمدتان اكران داده شود.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۱:۰۳ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
قدمبعدي، يافتن لغات و لغات رفيعتر ميباشد كه اصطلاحا به آن ها لغات كليدي دم دراز (Long tail keywords) گفته ميشود. محتواهايي كه براي اين دست از كلمه ها كليدي باصرفه گرديدهاند مي توانند آموزش سئو در مشهد تا 19 درصد كليك بيشتر نسبت به لغات كليدي كوتاه به خويش جذب نمايند.
با اين عمل مي توانيد استراتژي ساختوساز محتواي خويش مطابق عبارات كليدي را متنوعخيس و كلانخيس فرماييد و از مجالهاي مو جود در لغات كليدياي كه رقابت كمتري در آنها وجود دارااست به كار گيري فرمائيد تا مشتريان بيشتري را به تجارت خويش هدايت نمائيد.
شيوه هاي متنوعي براي يافتن اين لغت ها وجود دارااست. اولي و بي آلايشترين آنها جستجوي گوگل ميباشد. شما ميتوانيد كلماتي را كه در نصيب قبلي به دست آورديد كاوش نمائيد و مشاهده كنيد كه رقبايتان از چه عباراتي به كار گيري كرده و در آن ها درجه حصول كردهاند. همينطور ميتوانيد نقدهاي يوزرها را بخوانيد و نصيب مخصوصي را كه گوگل با تيتر People Also Ask ساخت مينمايد نظارت فرماييد و از آنها لغات جديدي دستيابي فرماييد.
مراد از People Also Ask چيست؟
اين بخش كه در بيشتر نتيجه ها جستجوي گوگل ساختوساز مي شود، يكياز بخشهاي ويژه حاصل گوگل (Rich Result) ميباشد. درين نصيب پرسشها و جستجوهاي مربوط به آنچه استفاده كننده كاوش نموده است، با اعتنا به آنچه پيشخيس يوزرها ديگر كاوش كردهاند اكران داده ميشود.
به صورت خلاصه مياقتدار ذكر كرد بازرسي عبارات كليدي براي سئوي محلي را ميقدرت بدين شكل اعمال بخشيد:
پژوهش عبارات كليدي براي سئوي محلي حول سه مبنا ايفا ميشود: كلمه ها كليدي شالوده، ابزارها و شيوههاي توسعه و گسترش اين كلمه ها و كلمات، و حالت مكاني شما
شناسايي لغات كليدي اساس مطابق آشنايي شما از تجارت خويش و نتيجه ها جستجوهاي گوگل شكل ميگيرد
ايجاد و شناسايي كلمه ها كليدي دم دراز به امداد ورقه حاصل گوگل يا اين كه ابزارهاي منحصربهفرد اين شغل قادر است صورت بپذيرد
تر و تميز كردن ليست لغات و لغت ها كليدي بر پايه ي ترازو التفات و رابطه با بيزنس
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۱:۲۱ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
براي جستجوي يك نشاني در كانالهاي اجتماعي مثل اينستاگرام كافي ميباشد @ را قبل از نشاني متبوع وارد فرماييد. آموزش سئو در مشهد دراينحالت گوگل حاصل را در كانالهاي اجتماعي به شما نماد ميدهد. از جمله @mihanwp
جستجوي بها توليدها
براي سرچ بها يك مال، قبل از اسم كالاي متبوع آرم $ را وارد فرماييد. دراينصورت گوگل بيشتر تارنماهاي فروشگاهي كه مشتمل بر بها توليد ها ميباشند را به شما اكران ميدهد. به عنوان مثال $iphone12
جستجوي هشتگها
براي كاوش كردن اشكال هشتگها فقط كافي ميباشد آغاز # را تاييپ كرده و بعد از آن هشتگ دلخواهتان را وارد فرماييد. براي مثال #mihanwp
به عنوان مثال در برخي حالت شما كلمه و واژه Hyundai را سرچ ميكنيد. البته ميخواهيد كليه توليد ها Hyundai را بجز خودروهاي آن ببينيد. براي اين شغل يك (-) منفي قبل از Car وارد نمائيد. درين حالت فقط نتايجي به شما اكران داده مي گردد كه مرتبط با Hyundai ميباشند، البته درين حاصل خبري از خودرو وجود ندارد. در واقع گوگل كوشش مينمايد تا حد ممكن نتايجي كه در آنان عبارت Car وجود داراست را اكران ندهد. گاهي شما نمي خواهيد در نتيجه ها، يك وبسايت خاص را ملاحظه كنيد. از جمله وردپرس را سرچ كردهايد و مشتاق به ديدن حاصل مملكت وردپرس نيستيد. پس سرچ خويش را اينسيرتكامل اعمال ميدهيد: وردپرس – مرزوبوم وردپرس. دراين حالت نتايجي كه به شما اكران داده ميشود، وب سايت مرزو بوم وردپرس نيست.
در حالتيكه ميخواهيد نتيجه ها جستجوي شما تنها مشمول عبارتي كه كاوش ميكنيد باشد. براي اين عمل مي بايست عبارت خويش را بين “” وارد فرمائيد. به عنوان مثال غرض شما صرفا ديدن iphone12promax ميباشد. براي اين شغل عبارت “Iphone12promax” را سرچ مي كنيم.
جستجوي مشقت قيمتي يك جنس
از جمله مي خواهيم دوربينهاي در بين 50 تا 100 دلار را در نتيجه ها مشاهده كنيم. بهاين نحو كاوش ميكنيم:
Camera 50$.. 100$
مقايسه دو جنس
هنگامي كه ميخواهيد دو چيز گوناگون را هم زمان كاوش فرمائيد. هر دو كلمه را نوشته و يك OR (قطعا با حروف گران قدر) در بين آن دو قرار دهيد. به عنوان مثال Cars OR Flowers. دراينصورت شما در حاصل خويش ماشين و گل را مشاهده مي كنيد.
سرچ در يك اينترنتوب سايت خاص
هنگامي كه ميل داريد كه نتيجه ها سرچ شما صرفا از يك وبسايت به خصوص باشد، site: را قبل از نشاني تارنما گزينه نطر وارد نمائيد و سپس عبارت آيتم نظرتان را سرچ نمائيد. به عنوان مثال site:mihanwp.com پوسته وردپرس. مشاهده ميكنيد كه تك تك نتايجي كه آرم داده ميشود از تارنما مرزو بوم وردپرس ميباشد.
اكران اينترنتوبسايتهاي حريف يك وب سايت
اين فعاليت ميان سئوكارها بسيار پرطرفدار ميباشد. براي يافت كردن رقباي يك تارنما مثل مملكت وردپرس عبارت related:mihanwp.com را كاوش نمائيد. در حاصل اين كاوش، گوگل وب سايتهايي كه مشابه يا اين كه مربوط به سرزمين وردپرس ميباشند را به شما اكران مي دهد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۲۴:۱۹ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
آيا ميخواهيد لغت ها كليدي متعددي در يك دسته تبليغات وجود داشته باشد؟ آموزش سئو در مشهد ابزار درج پوياي واژه كليدي (Dynamic Keyword Insertion) را آزمون فرماييد. اين ابزار لغت ها كليدي را به صورت پويا به ورژن تبليغتان اضافه مينمايد (تا زمانيكه با واحد كاراكتر تطابق پيدا نمايد). مي توانيد داده ها بيشتر را دراين باره از گوگل تحقيق فرماييد.
اينك، هزينه ي bid را ارتقاء دهيد تا مرتبه تبليغتان را بالا ببريد و آنگاه نرخ كليك نسبت به جايگاه را ارتقا دهيد كهاين عمل به دفعه امتياز چگونگي را بالا ميبرد.
پرسش :آيا اين گزينه استوار ميباشد؟ در واقع نه، چون هزينه بيشتري را به ازاي هر كليك پرداخت ميكنيد.
۲- تاريخچه نرخ كليك
چه عادلانه باشد يا اين كه خير، گوگل از پيشنهادات رقباي شما در به عبارتي كلمه ها كليدي براي انتخاب نمره كيفيتي كه اخذ مي كنيد ، به كارگيري مينمايد. همينطور تاريخچه آن كلمه و واژه كليدي را از ساير اكانت ها (other accounts) و تاريخچه كلي آن واژه كليدي تماما تحقيق مي نمايد. در صورتي تاريخچه CTR رقبايتان نسبت به CTR شما كار كشتهخيس باشد، سپس بايستي شغل هاي ديگري در اين باره اعمال دهيد.
۳- رابطه
امتياز چگونگي(QS) و نمره تبليغات(ad rank) از نگاه رابطه با يكديگر احتساب ميگردند. همان طور كه در شماره ۱ بيان شد، رابطه در طريق قرارگيري و ترازو پرداخت هر كليك نقش بسيار مهمي در جاي تبليغ شما و معيار هزينه پرداختي به ازاي هر كليك دارااست.
به اين ترتيب ، درصورتي كه تيم تبليغاتي شما با اين كلمه ها كليدي مالامال گرديده باشد ، هيچ معنايي براي شما، گوگل و فرد كاوشگر نخواهد داشت:
اجاره خانه
خانه براي فروش
خانهها براي اجاره
دوستان منزل
وزنده منزل
پايكوبي ميلاد منزل
حصولوكار منزل
كمپاني منزل
خريد منزل
نرم افزار حصولوكار منزل
ولادت منزل
پرسش :چه طور مي توانيد اعتقاد نتيجه ها فرمائيد كه هر اكران تبليغ براساس واژه كليديِ تايپ گرديده صراحت دارد؟ نميتوانيد!
اعتقاد نتيجه ها نمائيد كه لغات كليدي شما در مجموعه تبليغاتي خويش با تبليغات خاص خويش قرار داراهستند. آنگاه، يك گام به جلو برويد و شيت فرود را به واژه كليدي و تبليغ رابطه دهيد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۴۷:۴۵ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
درصورتي كه تارنما شما وردپرسي ميباشد آموزش سئو در مشهد با نصب پلاگينهاي بهينه سازي وردپرس نظير رنك مث يا اين كه يوست seo بصورت اتومات براي شما اين پوشه توليد خواهد شد. در غير اين شكل به فايل public_html در هاست خويش برويد و يك فولدر متني با اسم robots.txt و محتواي آن را مبتني بر با نيازهاي خويش اصلاح نمائيد.
فولدر robots.txt وب سايت اينجانب كجاست؟
شما با افزودن واژه robots.txt به انتهاي ادرس وب سايت خويش مي توانيد پوشه robots.txt كنوني را مراعات بفرماييد. مثلا در حالتي كه دامنه شما Example.com ميباشد به ادرس example.com/robots.txt برويد و فولدر robots.txt را ببينيد. در شرايطيكه كه سوداي در برنداشت بايستي يك فولدر بسازيد.
عده بندي
تنظيمات درست پوشه robots.txt يكي اقدامات مهم در سئو ميزان دارايي خزش و seo وبسايت ميباشد. تحقيق و بازنويسي پوشه ربات TXT وبسايت يك فاكتور سكو بندي وجود ندارد و صرفا در اختيار گرفتنكننده طرز كردار رباتهاي خزنده ميباشد. به خيال و خاطر داشته باشيد هر وب سايت مستلزم پوشه robots.txt خاص خودش ميباشد. از اسكن كردن محتويات پوشه robots.txt بقيه تارنماها دوري كنيد. robots.txt هر تارنما مختص به عبارتي تارنما ميباشد و ممكن ميباشد براي وب سايت شما كارايي قابل قبولي نداشته باشد و مراحل ايندكس شدن صفحه هاي وبسايت را در گير خلل نمايد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۱۸:۵۷ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
يك تيتر ديدني داشته باشد تا استفاده كننده آموزش سئو در مشهد ترغيب به تلاوت متن خواهد شد.
محتواي شما بايستي هدفمند و كارا باشد و در انتها يك فرآورده يا اين كه سرويس يا اين كه فراگيري را ارائه دهد.
به كار گيري از تصاوير و ويديوي كيفيت عالي نيز اثر متعددي در جذب كاربر دارااست.
محتوا مي بايست ذكر شيوا و سرازير، استارت و نقطه پايان مطلوب و داراي انسجام داشته باشد تا اثربخش واقع خواهد شد. يك محتواي بهتر سبب ساز ميگردد شما يك بهينه سازي بهتر داشته باشيد و اثر seo را بر حصولوكارها ملاحظه كنيد.
تعيين لغت ها كليدي براي اثر بيشتر محتوا
كلمه ها كليدي به عبارتي واژه يا اين كه عباراتي ميباشد كه يوزرها در وب كاوش مينمايند، براي يافت كردن لغات كليدي مطلوب آغاز استفاده كننده غرض خويش را شناسايي نمائيد آنگاه خودتان را مكان استفاده كننده بگذاريد. در حالتي كه مكان استفاده كننده باشيد چه چيزي را در اينترنت جستوجو مي كنيد؟ يك ليست از كلمه ها كليدي كه پيش گويي زدهايد تنظيم فرماييد و بعد كلماتي كه از سمت يوزرها بيشتر گزينه جستوجو قرار ميگيرند را بهتيتر واژه و كلمهي كليدي تعيين فرماييد، صحت دارد كهاين شغل دشوار و مجالبر به حيث مي رسد البته حتما ارزشش را دارااست چون كه كلمه ها كليدي نقش خيلي موثري در هدايت مخاطبين به تارنما شما دارا هستند.
همينطور شما ميتوانيد از ابزاري مانند Google Trends براي مقايسهي لغات كليدي كه زياد سرچ ميگردد به كار گيري نمائيد. لغات كليدي يك كدام از مهمترين نكات در بهبود seo و اثر seo بر استحصالوكارها ميباشد، بدين ترتيب آن ها را بدون شوخي بگيريد و براي بهدست آوردن لغات كليدي مطلوب وقت متعددي بگذاريد.
صفحه هاي وبسايت خويش را باصرفه نماييد
باصرفهسازي صفحه ها مرتبط با محتواي و ساختار تارنما مي شود كه با رعايت كردن چندين نكته پايين ميتوانيد سايتتان را باصرفه فرمائيد.
به كارگيري از كلمه ها و جملههاي كوتاه
كتابت درست
به كارگيريي درست از علائم نشانگذاري
پخش كردن و بهشغل بردن عبارات كليدي در متن
به كار گيري از تگهاي متا
به كارگيري از تصاوير و تايپ كردن Alt براي تصاوير
سرعت بارگذاري وب سايت
باصرفه بودن تصاوير
به كار گيري از ويدئوها و ديگر نكات اصلي seo
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۸:۵۶ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)