چهگونه ترازو سرچ لغت ها كليدي در گوگل را بدست آوريم؟
بخش اعظمي از مفاهيمي كه به آنها نادرخيس در بازاريابي ديجيتال اعتنا ميشود آموزش سئو در مشهد مي توانند براي بهبود بهينه سازي تارنما شما نقشي بسزا انجام نمايند. بيشتر اشخاص به بعضا از مفاهيم مانند نرخ كليك يا اين كه هزينه به ازاي كليك دقت بخش اعظمي مينمايند. البته براي پياده سازي يك استراتژي بازاريابي قدرتمند بعضا از تايم ها عالي ميباشد سراغ مفاهيمي برويد كه اعتنا معدودتري را برميانگيزند ولي در عين حالا بسيار اساسي ميباشند. وسعت كاوش كلمه و واژه كليدي يك كدام از همين مفاهيم ميباشد.
ما دراين نوشته ي علمي خوا هيم خواند كه وسعت كاوش واژه و كلمه كليدي چيست، چرا درك كردن آن مداقه دارااست، چهگونه آن را به دست مي آوريم، چه كلماتي را مي بايست غرض در اختيار بگذاريم، چه گونه آن را در سرويس seo در اختيار بگذاريم و ابزارهاي به كار گيري از آن چيست.
درين نوشتهي علمي با مطالب ذيل آشنا ميشويد:
وسعت كاوش واژه و كلمه كليدي چيست؟
به عبارتيطور كه از اسم وسعت جستجوي واژه و كلمه كليدي برميآيد خواسته از اين معني وسعت يا اين كه تعداد جستجوهاي يك كلمه و واژه كليدي خاص در يك زمان مشخص ميباشد. وسعت كاوش كلمه و واژه كليدي معمولا در يك دوران مشخص و معلوم به صورت معدل به حساب آوردن ميگردد و بازاريابان از آن براي پياده سازي ايده كلي و استراتژي خويش سود ميبرند. يكياز مباحثي كه در بازاريابي التفات دارااست رقابتپذيري يك عبارت كاوش و وسعت كلي آن ميباشد كه از روش وسعت جستجوي كلمه و واژه كليدي مياقتدار برآوردي از آن به دست آورد.
نظارت وسعت كاوش واژه و كلمه كليدي در دورانهاي وقتي معلوم به شما ياري مينمايد تا متوجه گرديد كه به چه شكل عبارات كليدي خاص در حين فرصت سبب ارتقاء ترافيك مي شوند. هرچند بايستي بهاين نكته اعتنا نماييد كه ارتقا وسعت جستجوي واژه كليدي ضرورتا به معناي ارتقا ترافيك وجود ندارد. بعضي از متخصصان مدتهاي يك ساله و ديگرافراد مقطعهاي فصلي را براي تقريب خويش به عمل ميگيرند. انتخاب برهه زمانيهاي هنگامي بهاين نكته بستگي داراست كه استخراجوشغل شما براي شكار مخاطبان مي بايست در چه مجالهايي دست به فعاليت خواهد شد! صحيح مانند ديگر شكارچيان طبيعت! مي بايست مشاهده كنيد كه تعطيلات، مناسبتهاي خاص و غيره كدام يك مي توانند مشتريان شمارا به خوب دام بيندازند.
چرا فهميدن وسعت كاوش كلمه و واژه كليدي مداقه دارااست؟
اين كه بدانيد كدام لغت ها و عبارتها بيشتر كاوش مي گردند و يا اين كه به عبارت ديگر، وسعت جستجوي كدام كلمه ها كليدي بيشتر ميباشد، ميتواند براي شما راهگشا باشد. بالا بودن وسعت جستجوي يك واژه كليدي يعني آن كه در ديجيتال ماركتينگ رقابت مشقت بر راز آن واژه و كلمه كليدي وجود دارااست. پس بايستي استراتژي محتوا خويش را تغيير تحول دهيد. از سوي ديگر درصورتي كه فقط كلمه ها كليدي با وسعت جستجوي بسيار بالا را مد حيث قرار دهيد، رقابت با وبسايتهاي تباركخيس و به دستآوردن درجه بالا، شغل دشواري خواهد بود. متاسفانه بازار اينسيرتكامل شغل مينمايد. شما بايستي رقابت خويش را در ميدان استحصالوكارهايي تمجيد نماييد كه از نگاه اندازه به شما مشابه باشند. به اين دليل كه به خصوص در اولِ عمل، در قبال غولهاي دنياي كسب و كار از شانس چنداني منتفع نخواهيد بود! ولي نبايد نااميد خواهد شد!
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۵ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۱۳:۳۶ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
هر توشه كه شيتاي به شيت ديگري ريدايركت ميگردد، يوزرها شما مي بايست آموزش سئو در مشهد فرصت بيشتري درانتظار بمانند تا چرخه درخواست-جواب HTTP كامل شدن خواهد شد. براي مثال، درحالتي كه الگوي ريدايركت صفحه هاي شما تارنما در ورژن گوشي بهاين شكل ميباشد:
example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home
هريك از اين دو تغيير و تحول مسير مازاد منجر ميخواهد شد تا شيت شما كندتر بار گذاري گردد.
ابزارهاي آزمايش سرعت وب سايت
ابزارهاي مختلفي وجود دارااست كه با ياري آنها ميتوانيد سرعت وب سايتتان را پژوهش نماييد. درپي چندين مثال از شايسته ترين ابزارهاي آزمايش سرعت وب سايت در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفي مي كنيم.
Sematext
اين ابزار معمولي و در عين هم اكنون قابل متكي بودن ميباشد و ميتوانيد با ياري آن، API و مجال كاركرد اينترنتتارنما را از يكسري جاي در سراسر عالم نظارت نماييد. اندازهگيري تلاش دستگاهها و مرورگرها و همينطور جستن خطاها منابع third-party از ساير مزاياي به كارگيري از اين ابزار ميباشد.
به سادگي مي توانيد از اين ابزار استعمال فرماييد و تنها تعدادي دقيقه ارتفاع ميكشد تا منابع خويش را با ياري يك رابط كاربري بصري مشاهده كنيد. ميتوانيد موقعيت مختلفي را تهيه نماييد و يك هشدار بسازيد تا در شكل بروز اختلال، بلافاصله به شما اگاهي داده گردد.
Pingdom
Pingdom يك كدام از ديگر از ابزارهاي شناخته گرديده آزمايش سرعت اينترنتوبسايت ميباشد كه از سالهاي خيلي پيشين وجود داشته ميباشد. براي به كارگيري از آن نيازي به ورود به سيستم وجود ندارد و گزارشها از جزئياتي كه از Google PageSpeed Insights اخذ مي كنيد كمتر ميباشد. سعي وبسايت از ۰ تا ۱۰۰ مرتبهبندي ميگردد و آن گاه كدهاي جواب، اندازه محتوا، اشكال درخواستها، درخواستها مبتني بر دامنه، و نمودار آبشاري كه به شما قابليت و امكان ميدهد تا جزئيات مرتبط با مجال بار گذاري فولدرهاي خويش را مشاهده كنيد، به تفكيك قابل مشاهده خواهد بود.
Google PageSpeed Insights
سالهاي بسيار متعددي Google PageSpeed Insights تحت عنوان ابزاري براي تست و سكوبندي اينترنتتارنما استعمال ميشد. اين ابزار بسيار بي آلايش ميباشد و بوسيله گوگل ساخت و ساز گرديده تا سرعت وبسايت را تحقيق كند. اين ابزار، سرعت تارنما را در مقياس ۱ تا ۱۰۰ براي گوشي و دسكتاپ جايگاهبندي مينمايد. هر چه اين عدد بيشتر باشد، سرعت اينترنتتارنما شما فراتر ميباشد.
با وارد كردن URL وب سايت خويش درين ابزار، داده ها دقيقي درباره كد مسدودكننده رندر، TTFB، اندازه شيت و موردها ديگر اخذ خواهيد كرد. در پايين هر قسمت، فهرستي از پيشنهاداتي را خواهيد روءيت كرد كه بايستي باگاز بخشيدن اينترنتوبسايت شما ياري مينمايند. اين ابزار به طور كامل مجاني ميباشد و براي استعمال از آن نيازي به تصويباسم نداريد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۲:۴۴ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
هر توشه كه شيتاي به شيت ديگري ريدايركت ميگردد، يوزرها شما مي بايست آموزش سئو در مشهد فرصت بيشتري درانتظار بمانند تا چرخه درخواست-جواب HTTP كامل شدن خواهد شد. براي مثال، درحالتي كه الگوي ريدايركت صفحه هاي شما تارنما در ورژن گوشي بهاين شكل ميباشد:
example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home
هريك از اين دو تغيير و تحول مسير مازاد منجر ميخواهد شد تا شيت شما كندتر بار گذاري گردد.
ابزارهاي آزمايش سرعت وب سايت
ابزارهاي مختلفي وجود دارااست كه با ياري آنها ميتوانيد سرعت وب سايتتان را پژوهش نماييد. درپي چندين مثال از شايسته ترين ابزارهاي آزمايش سرعت وب سايت در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفي مي كنيم.
Sematext
اين ابزار معمولي و در عين هم اكنون قابل متكي بودن ميباشد و ميتوانيد با ياري آن، API و مجال كاركرد اينترنتتارنما را از يكسري جاي در سراسر عالم نظارت نماييد. اندازهگيري تلاش دستگاهها و مرورگرها و همينطور جستن خطاها منابع third-party از ساير مزاياي به كارگيري از اين ابزار ميباشد.
به سادگي مي توانيد از اين ابزار استعمال فرماييد و تنها تعدادي دقيقه ارتفاع ميكشد تا منابع خويش را با ياري يك رابط كاربري بصري مشاهده كنيد. ميتوانيد موقعيت مختلفي را تهيه نماييد و يك هشدار بسازيد تا در شكل بروز اختلال، بلافاصله به شما اگاهي داده گردد.
Pingdom
Pingdom يك كدام از ديگر از ابزارهاي شناخته گرديده آزمايش سرعت اينترنتوبسايت ميباشد كه از سالهاي خيلي پيشين وجود داشته ميباشد. براي به كارگيري از آن نيازي به ورود به سيستم وجود ندارد و گزارشها از جزئياتي كه از Google PageSpeed Insights اخذ مي كنيد كمتر ميباشد. سعي وبسايت از ۰ تا ۱۰۰ مرتبهبندي ميگردد و آن گاه كدهاي جواب، اندازه محتوا، اشكال درخواستها، درخواستها مبتني بر دامنه، و نمودار آبشاري كه به شما قابليت و امكان ميدهد تا جزئيات مرتبط با مجال بار گذاري فولدرهاي خويش را مشاهده كنيد، به تفكيك قابل مشاهده خواهد بود.
Google PageSpeed Insights
سالهاي بسيار متعددي Google PageSpeed Insights تحت عنوان ابزاري براي تست و سكوبندي اينترنتتارنما استعمال ميشد. اين ابزار بسيار بي آلايش ميباشد و بوسيله گوگل ساخت و ساز گرديده تا سرعت وبسايت را تحقيق كند. اين ابزار، سرعت تارنما را در مقياس ۱ تا ۱۰۰ براي گوشي و دسكتاپ جايگاهبندي مينمايد. هر چه اين عدد بيشتر باشد، سرعت اينترنتتارنما شما فراتر ميباشد.
با وارد كردن URL وب سايت خويش درين ابزار، داده ها دقيقي درباره كد مسدودكننده رندر، TTFB، اندازه شيت و موردها ديگر اخذ خواهيد كرد. در پايين هر قسمت، فهرستي از پيشنهاداتي را خواهيد روءيت كرد كه بايستي باگاز بخشيدن اينترنتوبسايت شما ياري مينمايند. اين ابزار به طور كامل مجاني ميباشد و براي استعمال از آن نيازي به تصويباسم نداريد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۴ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۰۲:۱۲ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
بخش اعظمي از مديران ماركتينگ به تجارب دريافتهاند كه داشتن يك استراتژي محتواي مطلوب آموزش سئو در مشهد قادر است حاصل بازاريابي سازمانشان را بهبود دهد، ولي ممكن ميباشد دلايل اين رخداد را ندانند. چهار گزينه ذيل بيانكننده اين ميباشد كه چرا استراتژي محتوا براي ساخت و ساز محتوا كيفيت بالا در بازاريابي مدرن اصلي ميباشد:
۱- محتواي كيفيت عالي مشتريان را جذب و مشغول كرده و ساخت و ساز پشت گرمي مينمايد.
۲- محتواي كيفيت خوب به شما قابليت ميدهد سواي بلاك شدن بتوانيد به مشتريان متبوع خويش دسترسي پيدا فرماييد. حدود ۳۰ درصد يوزرها وب از قابل انعطافافزارهاي بلاككننده تبليغات به كارگيري مينمايند؛ كه ترجمه بي آلايش آن يعني حدودا يك سوم پيامهاي تبليغاتي مبلغي هيچوقت به مخاطبان خويش نخواهند رسيد.
۳- محتواي كيفيت بالا به مصرفكنندگان ياري مينمايد تا يك اسم تجاري را به خيال بسپارند و آن ها را تشويق مينمايد تا بيشتر با آن مارك تعامل داشته باشند.
۴- محتواي كيفيت خوب، ترازو ترافيك و اعتبار جستجوي وب سايت شمارا ارتقاء ميدهد.
اثر استراتژي محتوا بر بهينه سازي وب سايت
در سالهاي قبلي گوگل با به روزهاي مكرري كه داده، تلاش كرده خويش را به آدم و عشق و علاقه وي مجاورت نمايد. درحال حاضر عشق و علاقه گوگل به عشق و علاقه يوزرها خيلي متعلق ميباشد و درحالتي كه مخاطبان يك مقاله را دوست داشته باشند و به آن واكنشي آرم دهند، گوگل هم آن محتوا را ميپسندد.
به اين ترتيب اصلي ميباشد كه روي محتواي استحصالوكار خودكار كنيم و با تدوين استراتژي محتوا و جهتدهي صحيح به مخاطبان، آنهارا به سمت خويش جذب كنيم. چنين گوگل هم عالي متوجه محتواي ما شود و درجه بهتري را براي آن درنظر ميگيرد.
يادتان باشد كه شما قرار ميباشد براي يوزرها استراتژي تدوين فرماييد خير رباتهاي گوگل و بايستي بتوانيد به سوالهاي و نيازهاي كاربر خويش جواب صحيح و قابل قبولي دهيد.
تفاوت في مابين استراتژي محتوا و بازاريابي محتوا چيست؟
استراتژي محتوا يك شغل تجاري سطح فراتر از بازاريابي محتوا ميباشد. استراتژي محتوا نقشه راهي ميباشد كه بازاريابي محتواي شمارا هدايت مينمايد و آن را در مسير صحيح خويش پيش ميبرد. اين استراتژي محتواست كه مشخص و معلوم مينمايد محتواي شما روي چه عده اي اثر مي گذارد، چطور به دست مخاطبان هدفش مي رسد و شايسته ترين حاصل را براي استحصالوكار شما به دست مياورد.
از سوي ديگر، بازاريابي محتوا مراحل سازماندهي، مجالبندي، ساخت و ساز و نشر محتوا ميباشد. بازاريابي محتوا تاكتيكهايي ميباشد كه با ياري استراتژي محتوا تدوين مي شود.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۵۶:۱۰ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
يكي موضوعاتي كه قادر است در بررسي ليست براي سئوي محتوايي از عنايت بالايي آموزش سئو در مشهد بهره مند باشد، دقت به عنا وين و زيرعناوين ميباشد. داشتن عنا وين ديدني و قرار دادن تيتر در تگ H1 و به دنبال قرار دادن ذيل تيترها در تگ H2 سبب ساز ميشود تا seo رويش بهتري را درپي داشته باشد.
3 گزينه از ارزيابي ليست سئوي داخلي (On-Page بهينه سازي)
از ساير بعدها بهينه سازي كه براي خويش بررسي ليستي متعدد و جدا از هم را يدك ميكشد، ميقدرت به سئوي داخلي اشاره نمود. در بهينه سازي داخلي نيز آناليز ليست به نصيبهاي متفاوتي تقسيم ميشود. نصيبهايي كه به دنبال به تعدادي گزينه از آنها اشاره خوا هيم كرد.
به كار گيري از نشاني تيتر توضيحي
داشتن نشاني ورقهاي كه محتوا را تا حدودي توضيح دهد تحت عنوان يكياز موضوعات اساسي در محاسبه ليست براي سئوي داخلي شناخته مي شود. با صرفه بودن اين نشاني به يار حضور توضيحاتي مختصر قادر است اثر نيكي بر جذب كاربر داشته باشد.
استعمال از يك تيتر برگه ديدني
در سئوي داخلي يك پيج داشتن تيتر جالب براي محتوا مياقتدار از عنايت بالايي بهره مند گردد. از همين رو اين زمينه را مياقتدار تحت عنوان يكي اولين مفاد محاسبه ليست براي بهينه سازي داخلي دانست. عنواني كه بتواند كاربر را به سمت خويش جذب كرده و اورا وادار به تلاوت محتواي ارائه گرديده، بكند.
به كارگيري از متا تگ توضيحات
متا تگ توضيحات يك كدام از موضوعاتي ميباشد كه با حضور خويش قادر است اثر به سزايي را در فرآيند رويش سئوي داخلي وب سايت بگذارد. گزاره كوتاهي كه زيرعنوان و لينك و پيوند برگه در پايين مفاد جستوجو اكران داده گرديده و قادر است به كليك كردن استفاده كننده بر روي محتواي ارائه گرديده ياري دهد.
به كارگيري از تحليل ليست سئوي خارجي (Off-Page بهينه سازي)
نصيب ديگري از محاسبه ليست بهينه سازي با اسم بررسي ليست براي سئو آف پيج شناخته مي گردد. بخشي كه مربوط به رابطه برقرار كردن با ديگر وبسايتها بوده و قادر است به جذب استفاده كننده ديگر وب سايتها بينجامد. از همين رو اين قسمت را تحت عنوان سئوي آف پيچ نيز مي شناسند. مهمترين مفاد اين محاسبه ليست عبارت ميباشد از:
عمل در كانالهاي اجتماعي
از شغل در كانالهاي اجتماعي گوناگون نيز مياقتدار تحت عنوان يك كدام از مواد محاسبه ليست براي سئو آف پيج خاطر كرد. اين كار مي تواند در دور و اطرافهاي اينستاگرام، توييتر، لينكدين و مواقعي از اين قبيل، سبب ساز ارتقا بازديد و مخاطبان بيشتر براي وبسايت شما بشود.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۲ تير ۱۴۰۱ساعت:
۱۰:۲۹:۵۲ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
پيوند سازي داخلي چيست؟
يكي مهمترين اصول سئو موتورهاي كاوش (بهينه سازي) لينك و پيوند سازي ميباشد. آموزش سئو در مشهد مجموعاَ پيوند هاي داخلي و پيوند هاي فرنگي ميتوانند به بهبود سكو تارنما شما ياري دهد. لينك و پيوند هاي داخلي پيوند هايي ميباشند كه به صفحه ها ديگر در وبسايت شما لينك و پيوند داراهستند و مخاطب را در وبسايت شما نگه مي دارا هستند. لينك و پيوند هاي داخلي براي موتورهاي جستجوگري كه ميان صفحه ها اينترنت فعاليت كاوش را اجرا ميدهند، خيابان هايي ميباشند كه مسير رفت و آمد را معين مي نمايند. موتورهاي كاوشگر از روش ارزيابي غامض لينك و پيوند ها، كشف مي نمايند كه صفحه هاي وبسايت چهگونه با همديگر مرتبط گرديده اند. استراتژي پيوند سازي داخلي آحاد مباحث بهينه سازي را در بر نمي گيرد؛ البته از مهمترين اقدامات seo به حساب آورده مي شود. مقصود از پيوند سازي داخلي، جذب استفاده كننده تازه به وبسايت شماست كه موجب بالا رفتن مرتبه وب سايت شما در كاغذ نتيجه ها كاوش گوگل نيز ميگردد.
اثر لينك و پيوند سازي داخلي در بهينه سازي وب سايت چيست؟
1. ارتقا ترافيك وبسايت :
پيوند ها در seo وب سايت شما التفات چشميگري داراهستند و پيوند سازي سواي شك وترديد، بايستي يك كدام از مهمترين اقدامات شما در استراتژي جامع seo وبسايت براي بيزنس شما باشد. استراتژي پيوند سازي داخلي به ارتقاء ترافيك وب سايت شما ياري متعددي مينمايد و قادر است بخشي از استراتژي توسعه و گسترش تجارت شما باشد. درصورتيكه پيوند سازي را آغاز كردهايد يا اين كه مي خواهيد واحد سنجش توسعه و گسترش خويش را اندازه بگيريد، بايستي بدانيد كه سود پيوند سازي، بر ارتقاء ترافيك وبسايت شما تاثير بي واسطه داراست.
2. بهبود جايگاه وب سايت در گوگل :
لينك و پيوند سازي درست وب سايت را در جايگاه هاي بالاي گوگل قرار ميدهد. برگه نتيجه ها كاوش گوگل مداقه متعددي براي استخراج و شغل هاي اينترنتي داراست؛ چون امروزه كليه چيز آغاز از گوگل پرسيده ميگردد. لينك و پيوند سازي داخلي به يوزرها امداد مينمايد تا به صفحه هاي متفاوت تارنما شما هدايت شوند و درجه موجب بهبود بازديد تارنما شما نيز بشوند.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۸ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۸:۱۷:۲۷ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
در صورتيكه نقص شما هم نبودن وب سايت در حاصل گوگل ميباشد، اين نوشتهي آموزش سئو در مشهد علمي قادر است راهگشاي شما باشد. ممكن ميباشد بارها برايتان اتفاق افتاده باشد كه محتوايي در اينترنتوب سايت خويش منتشر فرماييد البته در نتيجه ها گوگل قرار نگيرد يا اين كه در صفحه ها ۶ ، ۷ و حتي گذشتهخيس باشد. امروز قصد داريم به علل نبودن اينترنتتارنما در حاصل گوگل بپردازيم، يار ما باشيد.
صفحه ها چه طور در نتيجه ها گوگل قرار ميگيرند؟
پيش از پرداختن به قضيهي اساسي، بايستي بدانيد ابدا صفحه هاي چهطور در نتيجه ها گوگل سكوبندي مي گردند. خيلي خلاصه بخواهيم توضيح دهيم ماجرا براين اساس ميباشد كه رباتهاي گوگل به ياري پيوندهاي متعدد در سطح اينترنت از كاغذاي به كاغذي ديگر رفته و مطالب را رسيدگي مينمايند. الگوريتمهايي وجود داراهستند كهاين مطالب رو مجموعهبندي و در ديتابيسهاي خويش ذخيره مينمايند. درين مرحله از نگاه كيفي امتيازهايي به مطالب داده مي گردد.
هنگامي كه مخاطب عبارتي را كاوش مينمايد، اطلاعاتي كه تا قبل از اين تحقيق و پردازش گرديدهاند مطابق امتياز كيفي در سطرهايي به اكران در مي آيند.
پس براي اينكه مطالب شما در نتيجه ها قرار بگيرد، ۲ نكته مي بايست رعايت گردد:
اوليه اينكه رباتهاي گوگل به اينترنتوب سايت شما دسترسي داشته باشند.
دوم اينكه محتوا از ديد چگونگي و seo اوضاع و احوال خير و خوبي داشته باشد.
خب با اين نگرش به سراغ يافتن جواب پرسش مهم خويش مي رويم.
مهمترين علل نبودن اينترنتوبسايت در نتيجه ها گوگل
۱- گوگل اينترنتوبسايت شمارا نميشناسد!
در صورتيكه يك اينترنتتارنما جديد احداث داريد ممكن ميباشد هنوز رباتهاي گوگل اينترنتوبسايت شما رو پيدا نكرده باشند. براي آزمايش كردن اين مورد پيش از نشاني اينترنتوبسايت خويش عبارت site: را درج فرمائيد و آن را در گوگل سرچ فرماييد.
دراين كاوش حتي چنانچه يك فيض هم پيدا خواهد شد بدين مفهوم ميباشد كه گوگل اينترنتوب سايت شمارا ميشناسد البته در صورتي سوداي پيدا نشد مي بايست به ابزار سرچ كنسول رجوعكنيد و وب سايت خويش را در آنجا تصويب نماييد.
۲- خزندههاي گوگل اذن دسترسي به صفحه ها وب سايت شمارا ندارند!
به امداد قطعه كدهايي به اسم متاتگ يا اين كه به ياري فولدر robots.txt در وب سايت ميقدرت از ورود رباتهاي گوگل به تارنما پرهيز كرد. دراين حالت اينترنتوبسايت شما بوسيله اين رباتها تصويب نميشوند و در نتيجه ها گوگل قرار نميگيرند.
خوب ميباشد اينترنتتارنما خويش را در سرچ كنسول گوگل تصويب فرمائيد تا درصورتيكه اين مفاد در وب سايت شما وجود داشت از آن آگاه گرديد. چراكه گوگل دسترسي نداشتن به صفحه ها اينترنت را از روش ارورهايي در ابزار سرچ كنسول استحضار مي دهد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۴۹:۱۱ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
بهينه سازي تارنما ميتواند با اعتنا بهاين كه بازديدكنندگان از شما چه ميخواهند، ترافيك وب سايت شمارا آموزش سئو در مشهد ارتقا دهد. بهينه سازي قادر است به شما ياري دهد محتوايي ساختوساز فرمائيد كه خواننده گان از آن لذت ببرند و در عين حالا صفحه ها شمارا باصرفه نمايند و تا مكان ممكن آن را به ورقه اي كاربردي تبديل نمايند.
اولي گام ها به سمت سئو سايت براي موتورهاي كاوش ميتوانند ترسناك باشند، البته شما ميتوانيد با انجام تغييرات خرد شغل خويش را شروع كرده و رنك و درجه خويش را در حاصل كاوش ارتقا دهيد.
قبل از اينها، توفيق در بهينه سازي يك شبه رخداد نمي افتد، پس خوب ميباشد با تغييرات كوچكي آغاز نماييد كه بهتدريج منتهي به توفيق هاي تبارك مي گردند.
تعريف و تمجيد توفيق در بهينه سازي پاره اي مشقت بار ميباشد، ولي به صورت كلي ما ميخواهيم:
محتواي مرتبط تري به كاربر غرض خويش آرم دهيم
ترافيك جستجويي كه به سايتمان ميآيد را ارتقاء دهيم
در نتيجه ها كاوش دانايي قسمت باشيم
از وضعيت ها براي بهبود تجارب كاربري تارنما خويش به كارگيري كنيم
با زمين زدن رقبا در حاصل كاوش، ديده اندازهاي جديدي براي بيزنس خويش بسازيم
11 نكته اي كه در هنگام seo وبسايت براي موتورهاي كاوش بايستي به آن ها اعتنا نماييد:
بر روي محتوا تمركز فرمائيد
شروعي بهتر براي seo وبسايت براي موتورهاي كاوش اين ميباشد كه به محتوا دقت نمائيد. عبارت هاي كليدي ميتوانند به شما امداد نمايند به اهدافي كه براي كاوش داريد برسيد، البته همچنان به ساختوساز محتواي كيفيت عالي نياز داريد.
يكياز نكات seo وب سايت اين ميباشد كه محتواي شما اوليه از همگي مي بايست براي خوانندگان خوشايند باشد تا موتورهاي كاوش. تا قبل از اين زياد پيشنهاد ميشد كه همه عبارت هاي كليدي را به محتوا اضافه نمائيد، ولي اين عمل ريسك گمراه كردن استفاده كننده را به دنبال داراست. در طريق هاي امروزي seo شما مي بايست به چگونگي محتواي خويش دقت نمائيد تا اين محتوا پررنگ به لحاظ رسد.
عبارت هاي كليدي خويش را بشناسيد (ولي مانند يك شخص معمولي كاوش نماييد)
بايستي جستجوي لغت ها كليدي ايفا دهيد تا شايسته ترين عبارت هاي كليدي كه براي شما توفيق پيرو داراهستند را پيدا نمائيد. قدمبعدي اين ميباشد كه از اين عبارت هاي كليدي، در طبيعي ترين وضعيت ممكن در محتواي خويش به كار گيري نماييد. بايستي بدانيد كه عبارت هاي كليدي شما عبارت هاي جستجويي مي باشند كه عموم آن ها كاوش مي نمايند تا به وبسايت شما بيايند. اين عبارت ها مي بايست معنادار بوده و خيلي كلي نباشند.
به طريق كاوش كردن خودتان تصور كنيد. آيا سرچ ميكنيد:” نكات سئو وبسايت براي موتورهاي كاوش” يا اين كه “شايسته ترين نكات براي مبتديان seo”؟ هرچه خاص خيس كاوش نمائيد، شانس بيشتري براي يافت كردن استفاده كننده خاص خودتان داريد.
مثل يك مخاطب تصور كنيد
هنگامي مثل يك استفاده كننده كاوش ميكنيد، قدمبعدي اين ميباشد كه مثل استفاده كننده هم تصور كنيد. موردنياز وجود ندارد به طبع كارشناس بهينه سازي باشيد تا بتوانيد تغييرات اندكي در تلاش تارنما خويش ساختوساز فرمائيد.
از جمله، بازه زماني فرصت لود وب سايت شما چقدر ميباشد؟ در صورتيكه وبسايت شما بيشتراز حد نمايد باشد بر روي رنك و جايگاه وبسايت شما اثر خواهد گذاشت. قبلي از اين، در صورتيكه وب سايت شما براي تمامي دستگاه ها با صرفه نشده باشد، گوگل احتمالا شمارا در نتيجه ها بالايي نخواهد گذاشت.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۶ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۹:۱۱:۱۳ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
1- كشف محتواي شبيه
به محض اينكه توانستيد كنارهاي از بازار را براي محتواي خودتان پيدا نمائيد، آموزش سئو در مشهد مجال آن ميباشد كه با پژوهش رقبا و با به كار گيري از ابزارهاي ديگر ملاحظه كنيد درباره موضوعات موردنظر شما چه محتوايي تا به امروز منتشر شدهاست.
پژوهش نمائيد كدام محتوا عالي ميباشد و با ايده تصاحب كردن از آن محتواي موردنظرتان را به طور بي نقص و جامع ساختوساز نماييد. زماني محتواي شما كاربردي باشد و قيمت پيوند كردن داشته باشد، منابع مختلفي به شما لينك و پيوند خواهند اعطا كرد. درصورتي كه بتوانيد دستكم از ۵۰ روش داراي اعتبار پيوند بگيريد، سعي بسيار نيكي داشتهايد.
2- محتوايتان را باصرفه نماييد
اينجاست كه به زيباترين قسمت طرز افق خراش ميرسيم. دراين مرحله بايستي توجه نماييد كه دنياي اينترنت آكنده از مطالب و محتوايي ميباشد كه شبيه مسئله شما منتشر گرديدهاند. البته مدام شايسته ترين محتوا بيشترين ترافيك را جذب مينمايد. به همين عامل ميگويند محتوايي ايجاد نماييد كه ديگر عالي از آن نباشد.
تا جايي كه ميتوانيد روي بي نيازسازي محتواي خودكار فرمائيد و با افزودن داده ها تازه و نكات كاربرديخيس، مطلبي ديدني را در مشت مخاطبان قرار دهيد. درصورتي كه ميتوانيد مطلبي وقتگيرخيس بنويسيد، نمونههاي بيشتر اضافه فرمائيد، از عكس و كليپ بهويژه بهشكل منحصر فايده ببريد، قطعا اين شغل را اعمال دهيد.
3- روي توزيع محتوا تمركز نمائيد
به باور خيليها توزيع محتوا خيلي مهمتر از ساختوساز محتواست. به اين ترتيب در شرايطي كه درپي بالا بردن بازديد وب سايت ميباشيد همت فرماييد از طريقهاي متفاوت روي توزيع خوب و بيشتر محتوايتان عمل فرماييد. يكي مهمترين كارهايي كه مي توانيد ايفا دهيد به كار گيري از آدرس اينترنتي ميباشد.
شما در نشاني اينترنتيهاي خويش ميتوانيد به مخاطبان، همصنفيها، عشقمندان و ديگر اشخاصي كه به محتواي تازه شما نياز دارا هستند استحضاررساني فرماييد. علاوه بر اينكه از روش شيوههاي ديگر زيرا استحضاررساني در كانالهاي اجتماعي ميتوانيد روي توزيع خوب محتواي اتومات فرماييد.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۳۹:۰۰ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)
اولين كلام هايي كه درين راي زني ايفا شد از مهم ترين موضوعاتي ميباشد كه راجعبه استراكچر ديتا مطرح ميباشد. آموزش سئو در مشهد سوز هينتون حرف هاي خويش را با اولي تجربيات هاي استعمال از Structured data استارت كرد. هينتون بدين زمينه اشاره نمود كه اكران ستاره ها و ريويو در خصوص يك جنس زمان ارزشمندي ميباشد كه هر وب سايت خرده فروشي ميتواند از آن به كارگيري نمايد.
در نصيب ديگري از اين كليپ وي بدين قضيه اشاره مي نمايد كه در حالتيكه قرار باشد سئوي يك وبسايت خرده فروشي والا را به دست بگيرد مطلقا از اين قابليت و امكان استعمال مي نمايد. جذاب اينجاست كه دراين نصيب از سخن هاي هينتون، وي هنوز در امر امكان هاي در اكنون گسترش استراكچر ديتا اطلاعاتي ندارد.
به صورت كلي براي تصويب Structured data ميتوانيد از 3 فرمت متعدد استعمال نمائيد.
JSON-LD
Microdata
RDFa
ظاهرا گوگل آيتم اوليه را به آيتم هاي ديگر ترجيح ميدهد. كولر قبل از هر چيز توضيح اعطا كرد كه در استراكچر ديتا از JSON-LD استعمال ميگردد.
بعداز اين پاراگراف سوز هينتون بهاين موضوع اشاره نمود كه JSON-LD براي وي تازه ميباشد و پيش خيس در به كار گيري از استراكچرد ديتا اسمي از آن نشنيده. كولر نيز با پيش گويي اينكه هينتون تجربيات استعمال از Microdata را داشته، به وي سفارش كرد كه به كار گيري از JSON-LD به طريق هاي ديگر ارجحيت داراست.
قابليت و امكان هاي رو به ارتقاء استراكچر ديتا مشتمل بر چه مواقعي ميباشد؟
صحيح پس از اينكه شايسته ترين فرمت معرفي Structured data بوسيله كولر معرفي شد، وي به خزانه اطلاعاتي Schema.org اشاره نمود.
“Schema.org يك خزانه اطلاعاتي سازماندهي گرديده و متن گشوده ميباشد كه كليه ميتوانند داده ها معنايي (Semantic data) را در آن تصويب نمايند، در خصوص آنها حرف نمايند و آنانرا تغييرو تحول دهند.”
كولر در پي توضيح اعطا كرد كه داده ها معنايي بخش اعظمي وجود داراست كه اينك در استراكچرد ديتا استعمال ميگردد و تمامي تارنما ها ميتوانند از آنان در صفحه هاي خويش به كارگيري نمايند تا اين داده ها معنايي به صورت Rich result در نتيجه ها كاوش ظواهر شوند.
وي به يك سري گزينه از معمول ترين Rich result ها اشاره نمود، بد وجود ندارد ما نيز يكسري مثال از ديدني ترين و داراي هيجان Rich result ها را معرفي كنيم.
حوادث: درصورتيكه Structured data به صحت ايفا گردد ميتوانيد اطلاعاتي مثل محل برگزاري روي داد، اجرا كننده اتفاق افتاد، فرصت برگزاري و حتي خريد بليط را در نصيب Rich result در دست يوزرها قرار دهيد.
فرمان پخت: وبسايت هايي كه در موضوع ارائه فرمان پخت شغل مي نمايند ميتوانند اطلاعاتي مثل تصوير، فرآيند پخت، نظرها يوزرها و مجال مهيا شدن را در نصيب حاصل به اكران بگذارند.
كتاب: به عنوان مثال، عبارت كتاب seo را كاوش فرمائيد در صورتي سايتي از استراكچر ديتا به كار گيري كرده باشد كتاب هايي كه به وسيله يك تارنما در ارتباط با قضيه متبوع منتشر گرديده باشند به طور اسلايدر به همدم تصاوير به استفاده كننده نشان داده مي شود.
نكته حائض اهميت در ارتباط به كار گيري از استراكچر ديتا اين ميباشد كه متاسفانه بعضي از Rich result ها به جهت تحريم ها در سرزمين دفاع و اكران داده نميشود.
برچسب:
آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ تير ۱۴۰۱ساعت:
۰۷:۵۴:۰۳ توسط:علي سلطاني موضوع:
نظرات (0)