بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

مشخصات یک پیوند سالم و بدون تقلب چیست؟


زمانی که یوزرها مداقه بک لینک و پیوند ها را متوجه شدند ، با به کارگیری آموزش سئو در مشهد از تکنیک های کلاه سیاه عملکرد کردند وسعت عظیمی از لینک و پیوند ها را راهی سایت خویش نمایند. به همین خیال و خاطر تا قبل از این که الگوریتم ها همچون امروزه قوی نبودند ، سبب ارتقاء درجه ناگهانی اینگونه وب سایت هایی می شدند.

البته با توسعه الگوریتم ها ، این ترفند نابود شد و در حالتی‌که امروزه از آن استعمال نمایید به احتمال زیاد جریمه خواهید شد و صفحه های یا این که مجموع تارنما ممکن میباشد از نتیجه ها گوگل حذف شوند.

بک پیوند های تندرست ، لینک هایی می باشند که به طور منطقی تقسیم گردیده اند و از یک سایت یک سری هزار پیوند گرفته نشده باشد. از طرفی لینک و پیوند ها بایستی در حین فرصت متعددی ساخت شوند و یک کدام از مطرح ترین مشخص و معلوم لینک تندرست و سوای لاف مستمر بودن آن میباشد.

لینک های تحریریه
در شرایطی‌که به حافظه داشته باشید ، استراتژِی محتوای 10 موازی را به شما توضیح دادیم. اینگونه محتوایی که بها بالایی را داراست ، سبب میشود تا وب سایت های دگیر تحت عنوان یک منبع یا این که مرجع یادگیری ، به تارنما شما پیوند بدهند. اینگونه لینکی که نیاز به هیچ اقدامی به جز محتوای خوب ندارد ، لینک تحریریه میگویند.

لینک و پیوند ها می بایست به مرتبط باشند!
یکی‌از واحد سنجش های نمایه پیوند خوب ، لینک های مرتبط میباشد که قیمت بالایی را منتقل می نمایند. مثلا در شرایطی‌که مغازه حیوان ها خانگی دارید ، به چنگ آوردن پیوند از انجمن مرتبط با رویش حیوان‌ها خانگی قیمت بیشتری نسبت به پیوندی داراست که از یک وبسایت فروش هدیه و کادو گرفته اید.

پیوند های مرتبط می‌تواند سیگنال مثبتی باشد تا گوگل از قضیه تارنما و شیت مقصود داشته باشد درحالی که در شرایطی‌که این لینک ها مرتبط نباشد سبب راز در گمی خزنده ها و موتور های جست و جو میشوند.

درلینک های خویش از انکرتکست ها به صدق به کارگیری فرمایید
انکر تکست ها لغت ها کلیدی لینک و پیوند گردیده ای میباشند که قیمت بالایی دارا‌هستند. این لغات به گوگل نماد می‌دهد کاغذ ای که به آن پیوند داده میباشد ، در چه گزینه کلام می نماید. به همین خیال و خاطر استعمال از آن در لینک و پیوند سازی فرنگی از اهیمت بالایی بر خوردار میباشد. ولی به خاطر داشته باشید به کار گیری ی بیشتراز حد از انکر تکست ها می‌تواند به شدت مضر باشد چون گوگل متوجه میگردد که شما قصد دارید درجه بندی ها را در یک کلمه و واژه خاص از به عایدی خویش بهبود دهید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۱۹ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

مدیریت کراولرهای موتورهای جستجو و تاثیرات آن در سئو سایت


درین نوشته‌ی علمی ما میخواهیم در باب در اختیار گرفتن کراولر های موتور کاوش، بلاک کردن آموزش سئو در مشهد ربات ها، صادر کردن آنها به جا هایی که می‌خواهیم و محصور کردن آن ها از جایی که نمیخواهیم به آن جا بروند، حرف کنیم.

برای آغاز، ما میخواهیم در زمینه‌ی طریق های در دست گرفتن ربات ها مشاجره کنیم، که مشمول سه نحوه اساسی robots.txt، meta robots و تگ nofollow که کمتر ربات ها را در دست گرفتن می نماید.

همینطور چندین آیتم دیگر نیز وجود دارااست که ما نیز در امر آن‌ها مشاجره خوا‌هیم کرد، مثلا ابزار اینترنت مستر (مانند Google Search Console) و کدهای حالت URL نیز کلام خوا‌هیم کرد. البته در صدر اذن دهید که به سه طریق اساسی که در ابتدا بیان کردیم، بپردازیم.

همانگونه که میدانید Robots.txt در yoursite.com/robots.txt جای دارد، که به کراولر ها می‌گوید که اذن دارا‌هستند به کجا دسترسی داشته باشند و به کجا دسترسی نداشته باشند، ولی گوگل و بینگ مدام به محتوای این پوشه احترام نمی گذارند. مثلا بخش اعظمی از ما ها خیلی بدیهی به ربات های موتور کاوش گفتیم که «هی، به‌این کاری نداشته باش» ولی یک وهله میبینید که همین URL را در حاصل اکران میدهد، کلیه ی ما از این فعالیت موتور کاوش تعجب می‌کنیم که چرا این پیش آمده میباشد. بعضی وقتها موتور های کاوش مانند گوگل و بینگ فکر می‌کنند که بیشتر و خوب از شما و وب سایت شما و استحضار دارا‌هستند و خوب بلدند. آنان فکر‌میکنند که شاید شما نادرست نموده اید، و با خویش فکر‌می کنند که «هی، پیوند های متعددی وجود داراست که به‌این محتوا اشاره می نمایند، یوزرها متعددی از این ورقه و محتویات آن بازدید می نمایند و به آن التفات میدهند، پس ممکن میباشد که شما قصد نداشته باشید که جلوی ما‌را برای ایندکس کردن این ورقه بگیرید». هر تعدادی شما خوب در باره ی یک URL خاص و منحصر، بدیهی خیس باشید، معمولا موتورهای کاوش خوب به لحاظ شما احترام می‌گذارند. در‌صورتی‌که وضوح شما کمتر باشد موتور های کاوش کمتر به آن احترام نمی گذارند، به عنوان مثال شما میتوانید به موتور های کاوش بگوید که«این دایرکتوری و هر چیزی را که پشت آن قراردارد را بی خیال و خاطر شو» در‌این‌حالت‌ احتمال این که موتو های کاوش به‌این منظور شما فعالیت نمایند بسیار معدود خواهد بود.

روایت متا روبات ها Meta robots پاره ای گوناگون میباشد، آنان به طور اختصاصی در هدر صفحات نوشته میگردند، پس قادر خواهیم بود اعلام کرد شما با تگ Meta robots فقط می‌توانید یک ورقه را در اختیار گرفتن فرمایید. این تگ به موتور های کاوش میگوید که آیا می بایست یک شیت را وارد لیست ایندکس خویش بکنند یا این که خیر. موتور های کاوش معمولا بدین طریق احترام بیشتری میگذارند زیرا شما آن را منحصرا برای یک کاغذ نوشته اید و گوگل و بینگ می‌خواهند به تگ Meta robots شما متکی بودن داشته باشند.

نکته دیدنی راجب به meta robotها و robots.txt این میباشد که گاهی این دو با هم شغل می نمایند و گاها نیز با هم عمل نمیکنند و اکثری از اشخاص اشخاص فعال در ضمینه بهینه سازی در‌این ضمینه حیران و نا آرزو میگردند.

مثلا، ما یک کاغذ مانند «blogtest.html» در دامنه خویش داریم و میگوییم که «کراولر ها، شما اذن ندارید که‌این شیت را کراول نمائید». بهتر این طرز نیکی میباشد که اذن ندهیم که‌این شیت کراول خواهد شد، البته اذن ندادن به ربات ها که یک کاغذ را کراول نمایند به‌این مضمون‌ وجود ندارد که موتور های کاوش این شیت را در کاغذ ی نتیجه ها نشانه ندهند.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۲۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چگونه میزان سرچ کلمات کلیدی در گوگل را بدست آوریم؟


چه‌گونه ترازو سرچ لغت ها کلیدی در گوگل را بدست آوریم؟
بخش اعظمی از مفاهیمی که به آنها نادر‌خیس در بازاریابی دیجیتال اعتنا میشود آموزش سئو در مشهد می توانند برای بهبود بهینه سازی تارنما شما نقشی بسزا انجام نمایند. بیشتر اشخاص به بعضا از مفاهیم مانند نرخ کلیک یا این که هزینه به ازای کلیک دقت بخش اعظمی می‌نمایند. البته برای پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی قدرتمند بعضا از تایم ها عالی میباشد سراغ مفاهیمی بروید که اعتنا معدود‌تری را برمی‌انگیزند ولی در عین حالا بسیار اساسی میباشند. وسعت کاوش کلمه و واژه کلیدی یک کدام از همین مفاهیم میباشد.

ما در‌این نوشته ی علمی خوا هیم خواند که وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی چیست، چرا درک کردن آن مداقه دارااست، چه‌گونه آن را به دست می آوریم، چه کلماتی را می بایست غرض در اختیار بگذاریم، چه گونه آن را در سرویس seo در اختیار بگذاریم و ابزارهای به کار گیری از آن چیست.

درین نوشته‌ی علمی با مطالب ذیل آشنا میشوید:
وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی چیست؟
به عبارتی‌طور که از اسم وسعت جستجوی واژه و کلمه کلیدی برمی‌آید خواسته از این معنی وسعت یا این که تعداد جستجوهای یک کلمه و واژه کلیدی خاص در یک زمان مشخص میباشد. وسعت کاوش کلمه و واژه کلیدی معمولا در یک دوران مشخص و معلوم به صورت معدل به حساب آوردن میگردد و بازاریابان از آن برای پیاده سازی ایده کلی و استراتژی خویش سود میبرند. یکی‌از مباحثی که در بازاریابی التفات دارااست رقابت‌پذیری یک عبارت کاوش و وسعت کلی آن میباشد که از روش وسعت جستجوی کلمه و واژه کلیدی می‌اقتدار برآوردی از آن به دست آورد.

نظارت وسعت کاوش واژه و کلمه کلیدی در دوران‌های وقتی معلوم به شما یاری می‌نماید تا متوجه گردید که به چه شکل عبارات کلیدی خاص در حین فرصت سبب ارتقاء ترافیک می شوند. هرچند بایستی به‌این نکته اعتنا نمایید که ارتقا وسعت جستجوی واژه کلیدی ضرورتا به معنای ارتقا ترافیک وجود ندارد. بعضی از متخصصان مدت‌های یک‌ ساله و دیگرافراد مقطع‌های فصلی را برای تقریب خویش به عمل میگیرند. انتخاب برهه زمانی‌های هنگامی به‌این نکته بستگی داراست که استخراج‌و‌شغل شما برای شکار مخاطبان می بایست در چه مجال‌هایی دست به فعالیت خواهد شد!‌ صحیح مانند دیگر شکارچیان طبیعت! می بایست مشاهده کنید که تعطیلات، مناسبت‌های خاص و غیره کدام یک می توانند مشتریان شما‌را به خوب دام بیندازند.

چرا فهمیدن وسعت کاوش کلمه و واژه کلیدی مداقه دارااست؟
این که بدانید کدام لغت ها و عبارت‌ها بیشتر کاوش می گردند و یا این که به عبارت دیگر، وسعت جستجوی کدام کلمه ها کلیدی بیشتر میباشد، میتواند برای شما راهگشا باشد. بالا بودن وسعت جستجوی یک واژه کلیدی یعنی آن که در دیجیتال مارکتینگ رقابت مشقت بر راز آن واژه و کلمه کلیدی وجود دارااست. پس بایستی استراتژی محتوا خویش را تغییر تحول دهید. از سوی دیگر درصورتی که فقط کلمه ها کلیدی با وسعت جستجوی بسیار بالا را مد حیث قرار دهید، رقابت با وبسایت‌های تبارک‌خیس و به دست‌آوردن درجه بالا، شغل دشواری خواهد بود. متاسفانه بازار این‌سیرتکامل شغل می‌نماید. شما بایستی رقابت خویش را در میدان استحصال‌و‌کارهایی تمجید نمایید که از نگاه اندازه به شما مشابه باشند. به این دلیل که به خصوص در اولِ عمل، در قبال غول‌های دنیای کسب و کار از شانس چندانی منتفع نخواهید بود! ولی نباید ناامید خواهد شد!


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۳:۳۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

بهترین نکات درباره سئو سایت


هر توشه که شیت‌ای به شیت دیگری ریدایرکت می‌گردد، یوزرها شما می بایست آموزش سئو در مشهد فرصت بیشتری درانتظار بمانند تا چرخه درخواست-جواب HTTP کامل شدن خواهد شد. برای مثال، در‌حالتی که الگوی ریدایرکت صفحه های شما تارنما در ورژن گوشی به‌این شکل میباشد:

example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home

هریک از این دو تغییر و تحول مسیر مازاد منجر می‏‌خواهد شد تا شیت شما کندتر بار گذاری گردد.

ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت
ابزارهای مختلفی وجود دارااست که با یاری آنها میتوانید سرعت وب سایت‌تان را پژوهش نمایید. در‌پی چندین مثال از شایسته ترین ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم.

Sematext
این ابزار معمولی و در عین هم اکنون قابل متکی بودن میباشد و میتوانید با یاری آن، API و مجال کارکرد اینترنت‌تارنما را از یک‌سری جای در سراسر عالم نظارت نمایید. اندازه‌گیری تلاش دستگاه‌ها و مرورگرها و همینطور جستن خطاها منابع third-party از سایر مزایای به کارگیری از این ابزار میباشد.

به سادگی می توانید از این ابزار استعمال فرمایید و تنها تعدادی دقیقه ارتفاع میکشد تا منابع خویش را با یاری یک رابط کاربری بصری مشاهده کنید. میتوانید موقعیت مختلفی را تهیه نمایید و یک هشدار بسازید تا در شکل بروز اختلال، بلافاصله به شما اگاهی داده گردد.

Pingdom
Pingdom یک کدام از دیگر از ابزارهای شناخته گردیده آزمایش سرعت اینترنت‎وبسایت میباشد که از سال‌های خیلی پیشین وجود داشته میباشد. برای به کارگیری از آن نیازی به ورود به سیستم وجود ندارد و گزارش‌ها از جزئیاتی که از Google PageSpeed ​​Insights اخذ می کنید کمتر میباشد. سعی وبسایت از ۰ تا ۱۰۰ مرتبه‎‌بندی میگردد و آن گاه کدهای جواب، اندازه محتوا، اشکال درخواست‎‌ها، درخواست‌‎ها مبتنی بر دامنه، و نمودار آبشاری که به شما قابلیت و امکان می‏‌دهد تا جزئیات مرتبط با مجال بار گذاری فولدر‎‌های خویش را مشاهده کنید، به تفکیک قابل مشاهده خواهد بود.

Google PageSpeed Insights
سال‌های بسیار متعددی Google PageSpeed ​​Insights تحت عنوان ابزاری برای تست و سکو‌بندی اینترنت‌تارنما استعمال می‎‌شد. این ابزار بسیار بی آلایش میباشد و بوسیله گوگل ساخت و ساز گردیده تا سرعت وبسایت را تحقیق کند. این ابزار، سرعت تارنما را در مقیاس ۱ تا ۱۰۰ برای گوشی و دسکتاپ جایگاه‎‌بندی می‏نماید. هر چه این عدد بیشتر باشد، سرعت اینترنت‌تارنما شما فراتر میباشد.

با وارد کردن URL وب سایت خویش درین ابزار، داده ها دقیقی درباره کد مسدودکننده رندر، TTFB، اندازه شیت و موردها دیگر اخذ خواهید کرد. در پایین هر قسمت، فهرستی از پیشنهاداتی را خواهید روءیت کرد که بایستی با‌گاز بخشیدن اینترنت‌وبسایت شما یاری می‌نمایند. این ابزار به طور کامل مجانی میباشد و برای استعمال از آن نیازی به تصویب‌اسم ندارید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۴۴ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

بهترین نکات درباره سئو سایت


هر توشه که شیت‌ای به شیت دیگری ریدایرکت می‌گردد، یوزرها شما می بایست آموزش سئو در مشهد فرصت بیشتری درانتظار بمانند تا چرخه درخواست-جواب HTTP کامل شدن خواهد شد. برای مثال، در‌حالتی که الگوی ریدایرکت صفحه های شما تارنما در ورژن گوشی به‌این شکل میباشد:

example.com -> www.example.com -> m.example.com -> m.example.com/home

هریک از این دو تغییر و تحول مسیر مازاد منجر می‏‌خواهد شد تا شیت شما کندتر بار گذاری گردد.

ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت
ابزارهای مختلفی وجود دارااست که با یاری آنها میتوانید سرعت وب سایت‌تان را پژوهش نمایید. در‌پی چندین مثال از شایسته ترین ابزارهای آزمایش سرعت وب سایت در سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می کنیم.

Sematext
این ابزار معمولی و در عین هم اکنون قابل متکی بودن میباشد و میتوانید با یاری آن، API و مجال کارکرد اینترنت‌تارنما را از یک‌سری جای در سراسر عالم نظارت نمایید. اندازه‌گیری تلاش دستگاه‌ها و مرورگرها و همینطور جستن خطاها منابع third-party از سایر مزایای به کارگیری از این ابزار میباشد.

به سادگی می توانید از این ابزار استعمال فرمایید و تنها تعدادی دقیقه ارتفاع میکشد تا منابع خویش را با یاری یک رابط کاربری بصری مشاهده کنید. میتوانید موقعیت مختلفی را تهیه نمایید و یک هشدار بسازید تا در شکل بروز اختلال، بلافاصله به شما اگاهی داده گردد.

Pingdom
Pingdom یک کدام از دیگر از ابزارهای شناخته گردیده آزمایش سرعت اینترنت‎وبسایت میباشد که از سال‌های خیلی پیشین وجود داشته میباشد. برای به کارگیری از آن نیازی به ورود به سیستم وجود ندارد و گزارش‌ها از جزئیاتی که از Google PageSpeed ​​Insights اخذ می کنید کمتر میباشد. سعی وبسایت از ۰ تا ۱۰۰ مرتبه‎‌بندی میگردد و آن گاه کدهای جواب، اندازه محتوا، اشکال درخواست‎‌ها، درخواست‌‎ها مبتنی بر دامنه، و نمودار آبشاری که به شما قابلیت و امکان می‏‌دهد تا جزئیات مرتبط با مجال بار گذاری فولدر‎‌های خویش را مشاهده کنید، به تفکیک قابل مشاهده خواهد بود.

Google PageSpeed Insights
سال‌های بسیار متعددی Google PageSpeed ​​Insights تحت عنوان ابزاری برای تست و سکو‌بندی اینترنت‌تارنما استعمال می‎‌شد. این ابزار بسیار بی آلایش میباشد و بوسیله گوگل ساخت و ساز گردیده تا سرعت وبسایت را تحقیق کند. این ابزار، سرعت تارنما را در مقیاس ۱ تا ۱۰۰ برای گوشی و دسکتاپ جایگاه‎‌بندی می‏نماید. هر چه این عدد بیشتر باشد، سرعت اینترنت‌تارنما شما فراتر میباشد.

با وارد کردن URL وب سایت خویش درین ابزار، داده ها دقیقی درباره کد مسدودکننده رندر، TTFB، اندازه شیت و موردها دیگر اخذ خواهید کرد. در پایین هر قسمت، فهرستی از پیشنهاداتی را خواهید روءیت کرد که بایستی با‌گاز بخشیدن اینترنت‌وبسایت شما یاری می‌نمایند. این ابزار به طور کامل مجانی میباشد و برای استعمال از آن نیازی به تصویب‌اسم ندارید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۲:۱۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چرا به استراتژی محتوا نیاز داریم؟


بخش اعظمی از مدیران مارکتینگ به تجارب دریافته‌اند که داشتن یک استراتژی محتوای مطلوب آموزش سئو در مشهد قادر است حاصل بازاریابی سازمان‌شان را بهبود دهد، ولی ممکن میباشد دلایل این رخداد را ندانند. چهار گزینه ذیل بیان‌کننده این میباشد که چرا استراتژی محتوا برای ساخت و ساز محتوا کیفیت بالا در بازاریابی مدرن اصلی میباشد:

۱- محتوای کیفیت عالی مشتریان را جذب و مشغول کرده و ساخت و ساز پشت گرمی می‌نماید.

۲- محتوای کیفیت خوب به شما قابلیت میدهد سوای بلاک شدن بتوانید به مشتریان متبوع خویش دسترسی پیدا فرمایید. حدود ۳۰ درصد یوزرها وب از قابل انعطاف‌افزارهای بلاک‌کننده تبلیغات به کارگیری می‌‌نمایند؛ که ترجمه بی آلایش آن یعنی حدودا یک سوم پیام‌های تبلیغاتی مبلغی هیچوقت به مخاطبان خویش نخواهند رسید.

۳- محتوای کیفیت بالا به مصرف‌کنندگان یاری می‌نماید تا یک اسم تجاری را به خیال بسپارند و آن ها را تشویق می‌نماید تا بیشتر با آن مارک تعامل داشته باشند.

۴- محتوای کیفیت خوب، ترازو ترافیک و اعتبار جستجوی وب سایت شمارا ارتقاء میدهد.

اثر استراتژی محتوا بر بهینه سازی وب سایت
در سال‌های قبلی گوگل با به روز‌های مکرری که داده، تلاش کرده خویش را به آدم و عشق و علاقه وی مجاورت نماید. درحال حاضر عشق و علاقه گوگل به عشق و علاقه یوزرها خیلی متعلق میباشد و در‌حالتی که مخاطبان یک مقاله را دوست داشته باشند و به آن واکنشی آرم دهند، گوگل هم آن محتوا را می‌پسندد.
به این ترتیب اصلی میباشد که روی محتوای استحصال‌وکار خودکار کنیم و با تدوین استراتژی محتوا و جهت‌دهی صحیح به مخاطبان، آنها‌را به سمت خویش جذب کنیم. چنین گوگل هم عالی متوجه محتوای ما شود و درجه بهتری را برای آن درنظر میگیرد.
یادتان باشد که شما قرار میباشد برای یوزرها استراتژی تدوین فرمایید خیر ربات‌های گوگل و بایستی بتوانید به سوالهای و نیازهای کاربر خویش جواب صحیح و قابل قبولی دهید.

تفاوت فی مابین استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا چیست؟
استراتژی محتوا یک شغل تجاری سطح فراتر از بازاریابی محتوا میباشد. استراتژی محتوا نقشه راهی میباشد که بازاریابی محتوای شما‌را هدایت می‌نماید و آن را در مسیر صحیح خویش پیش میبرد. این استراتژی محتواست که مشخص و معلوم می‌نماید محتوای شما روی چه عده ای اثر می گذارد، چطور به دست مخاطبان هدفش می رسد و شایسته ترین حاصل را برای استحصال‌وکار شما به دست میاورد.

از سوی دیگر، بازاریابی محتوا مراحل سازماندهی، مجال‌بندی، ساخت و ساز و نشر محتوا میباشد. بازاریابی محتوا تاکتیک‌هایی میباشد که با یاری استراتژی محتوا تدوین می شود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۶:۱۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

افزودن عنوان در تگ H1 و قرار دادن زیر عنوان‌ها در تگ H2


یکی موضوعاتی که قادر است در بررسی لیست برای سئوی محتوایی از عنایت بالایی آموزش سئو در مشهد بهره مند باشد، دقت به عنا وین و زیرعناوین میباشد. داشتن عنا وین دیدنی و قرار دادن تیتر در تگ H1 و به دنبال قرار دادن ذیل تیتر‌ها در تگ H2 سبب ساز میشود تا seo رویش بهتری را درپی داشته باشد.

 

3 گزینه از ارزیابی لیست سئوی داخلی (On-Page بهینه سازی)
از سایر بعدها بهینه سازی که برای خویش بررسی لیستی متعدد و جدا از هم را یدک میکشد، می‌قدرت به سئوی داخلی اشاره نمود. در بهینه سازی داخلی نیز آنالیز لیست به نصیب‌های متفاوتی تقسیم میشود. نصیب‌هایی که به دنبال به تعدادی گزینه از آنها اشاره خوا هیم کرد.

به کار گیری از نشانی تیتر توضیحی
داشتن نشانی ورقه‌ای که محتوا را تا حدودی توضیح دهد تحت عنوان یکی‌از موضوعات اساسی در محاسبه لیست برای سئوی داخلی شناخته می شود. با صرفه بودن این نشانی به یار حضور توضیحاتی مختصر قادر است اثر نیکی بر جذب کاربر داشته باشد.

استعمال از یک تیتر برگه دیدنی
در سئوی داخلی یک پیج داشتن تیتر جالب برای محتوا می‌اقتدار از عنایت بالایی بهره مند گردد. از همین رو این زمینه را می‌اقتدار تحت عنوان یکی او‌لین مفاد محاسبه لیست برای بهینه سازی داخلی دانست. عنوانی که بتواند کاربر را به سمت خویش جذب کرده و اورا وادار به تلاوت محتوای ارائه گردیده، بکند.

به کارگیری از متا تگ توضیحات
متا تگ توضیحات یک کدام از موضوعاتی میباشد که با حضور خویش قادر است اثر به سزایی را در فرآیند رویش سئوی داخلی وب سایت بگذارد. گزاره کوتاهی که زیرعنوان و لینک و پیوند برگه در پایین مفاد جست‌وجو اکران داده گردیده و قادر است به کلیک کردن استفاده کننده بر روی محتوای ارائه گردیده یاری دهد.

 

به کارگیری از تحلیل لیست سئوی خارجی (Off-Page بهینه سازی)
نصیب دیگری از محاسبه لیست بهینه سازی با اسم بررسی لیست برای سئو آف پیج شناخته می گردد. بخشی که مربوط به رابطه برقرار کردن با دیگر وبسایت‌ها بوده و قادر است به جذب استفاده کننده دیگر وب سایت‌ها بینجامد. از همین رو این قسمت را تحت عنوان سئوی آف پیچ نیز می شناسند. مهم‌ترین مفاد این محاسبه لیست عبارت میباشد از:

عمل در کانال‌های اجتماعی
از شغل در کانال‌های اجتماعی گوناگون نیز می‌اقتدار تحت عنوان یک کدام از مواد محاسبه لیست برای سئو آف پیج خاطر کرد. این کار می تواند در دور و اطراف‌های اینستاگرام، توییتر، لینکدین و مواقعی از این قبیل، سبب ساز ارتقا بازدید و مخاطبان بیشتر برای وبسایت شما بشود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۹:۵۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

تاثیر لینک سازی داخلی در سئو سایت چیست؟


پیوند سازی داخلی چیست؟

یکی مهمترین اصول سئو موتورهای کاوش (بهینه سازی) لینک و پیوند سازی میباشد. آموزش سئو در مشهد مجموعاَ پیوند های داخلی و پیوند های فرنگی میتوانند به بهبود سکو تارنما شما یاری دهد. لینک و پیوند های داخلی پیوند هایی میباشند که به صفحه ها دیگر در وبسایت شما لینک و پیوند دارا‌هستند و مخاطب را در وبسایت شما نگه می دارا هستند. لینک و پیوند های داخلی برای موتورهای جستجوگری که میان صفحه ها اینترنت فعالیت کاوش را اجرا می‌دهند، خیابان هایی میباشند که مسیر رفت و آمد را معین می نمایند. موتورهای کاوشگر از روش ارزیابی غامض لینک و پیوند ها، کشف می نمایند که صفحه های وبسایت چه‌گونه با همدیگر مرتبط گردیده اند. استراتژی پیوند سازی داخلی آحاد مباحث بهینه سازی را در بر نمی گیرد؛ البته از مهمترین اقدامات seo به حساب آورده می شود. مقصود از پیوند سازی داخلی، جذب استفاده کننده تازه به وبسایت شماست که موجب بالا رفتن مرتبه وب سایت شما در کاغذ نتیجه ها کاوش گوگل نیز می‌گردد.


اثر لینک و پیوند سازی داخلی در بهینه سازی وب سایت چیست؟
1. ارتقا ترافیک وبسایت :

پیوند ها در seo وب سایت شما التفات چشمیگری دارا‌هستند و پیوند سازی سوای شک وتردید، بایستی یک کدام از مهم‌ترین اقدامات شما در استراتژی جامع seo وبسایت برای بیزنس شما باشد. استراتژی پیوند سازی داخلی به ارتقاء ترافیک وب سایت شما یاری متعددی می‌نماید و قادر است بخشی از استراتژی توسعه و گسترش تجارت شما باشد. در‌صورتی‌که پیوند سازی را آغاز کرده‌اید یا این که می خواهید واحد سنجش توسعه و گسترش خویش را اندازه بگیرید، بایستی بدانید که سود پیوند سازی، بر ارتقاء ترافیک وبسایت شما تاثیر بی واسطه داراست.

2. بهبود جایگاه وب سایت در گوگل :

لینک و پیوند سازی درست وب سایت را در جایگاه های بالای گوگل قرار می‌دهد. برگه نتیجه ها کاوش گوگل مداقه متعددی برای استخراج و شغل های اینترنتی داراست؛ چون امروزه کلیه چیز آغاز از گوگل پرسیده می‌گردد. لینک و پیوند سازی داخلی به یوزرها امداد می‌نماید تا به صفحه های متفاوت تارنما شما هدایت شوند و درجه موجب بهبود بازدید تارنما شما نیز بشوند.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۷:۲۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چرا وب‌سایت شما در نتایج گوگل قرار نمی‌گیرد؟


در صورتی‌که نقص‌ شما هم نبودن وب سایت در حاصل گوگل میباشد، این نوشته‌ی آموزش سئو در مشهد علمی قادر است راهگشای شما باشد. ممکن میباشد بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که محتوایی در اینترنت‌وب سایت خویش منتشر فرمایید البته در نتیجه ها گوگل قرار نگیرد یا این که در صفحه ها ۶ ، ۷ و حتی گذشته‌خیس باشد. امروز قصد داریم به علل نبودن اینترنت‌تارنما در حاصل گوگل بپردازیم، یار ما باشید.

صفحه ها چه طور در نتیجه ها گوگل قرار میگیرند؟
پیش از پرداختن به قضیه‌ی اساسی، بایستی بدانید ابدا صفحه های چه‌طور در نتیجه ها گوگل سکو‌بندی می گردند. خیلی خلاصه بخواهیم توضیح دهیم ماجرا براین اساس میباشد که ربات‌های گوگل به یاری پیوند‌های متعدد در سطح اینترنت از کاغذ‌ای به کاغذ‌ی دیگر رفته و مطالب را رسیدگی می‌نمایند. الگوریتم‌هایی وجود دارا‌هستند که‌این مطالب رو مجموعه‌بندی و در دیتابیس‌های خویش ذخیره می‌نمایند. درین مرحله از نگاه کیفی امتیاز‌هایی به مطالب داده می گردد.

هنگامی که مخاطب عبارتی را کاوش می‌نماید، اطلاعاتی که تا قبل از این تحقیق و پردازش گردیده‌اند مطابق امتیاز کیفی در سطرهایی به اکران در می آیند.

پس برای اینکه مطالب شما در نتیجه ها قرار بگیرد، ۲ نکته می بایست رعایت گردد:

اولیه اینکه ربات‌های گوگل به اینترنت‌وب سایت شما دسترسی داشته باشند.
دوم اینکه محتوا از دید چگونگی و seo اوضاع و احوال خیر و خوبی داشته باشد.
خب با این نگرش به سراغ یافتن جواب پرسش مهم خویش می رویم.


مهم‌ترین علل نبودن اینترنت‌وبسایت در نتیجه ها گوگل
۱- گوگل اینترنت‌وبسایت شمارا نمی‌شناسد!
در صورتی‌که یک اینترنت‌تارنما جدید احداث دارید ممکن میباشد هنوز ربات‌های گوگل اینترنت‌وبسایت شما رو پیدا نکرده باشند. برای آزمایش کردن این مورد پیش از نشانی اینترنت‌وبسایت خویش عبارت site: را درج فرمائید و آن را در گوگل سرچ فرمایید.


در‌این کاوش حتی چنانچه یک فیض هم پیدا خواهد شد بدین مفهوم میباشد که گوگل اینترنت‌وب سایت شمارا میشناسد البته در صورتی سود‌ای پیدا نشد می بایست به ابزار سرچ کنسول رجوع‌کنید و وب سایت خویش را در آنجا تصویب نمایید.


۲- خزنده‌های گوگل اذن دسترسی به صفحه ها وب سایت شمارا ندارند!
به امداد قطعه کدهایی به اسم متاتگ یا این که به یاری فولدر robots.txt در وب سایت می‌قدرت از ورود ربات‌های گوگل به تارنما پرهیز کرد. در‌این حالت اینترنت‌وبسایت شما بوسیله این ربات‌ها تصویب نمیشوند و در نتیجه ها گوگل قرار نمی‌گیرند.

خوب میباشد اینترنت‌تارنما خویش را در سرچ کنسول گوگل تصویب فرمائید تا در‌صورتی‌که این مفاد در وب سایت شما وجود داشت از آن آگاه گردید. چرا‌که گوگل دسترسی نداشتن به صفحه ها اینترنت را از روش ارورهایی در ابزار سرچ کنسول استحضار می دهد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۹:۱۱ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

11 نکته بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو


بهینه سازی تارنما می‌تواند با اعتنا به‌این که بازدیدکنندگان از شما چه میخواهند، ترافیک وب سایت شمارا آموزش سئو در مشهد ارتقا دهد. بهینه سازی قادر است به شما یاری دهد محتوایی ساخت‌و‌ساز فرمائید که خواننده گان از آن لذت ببرند و در عین حالا صفحه ها شما‌را باصرفه نمایند و تا مکان ممکن آن را به ورقه ای کاربردی تبدیل نمایند.

اولی گام ها به سمت سئو سایت برای موتورهای کاوش میتوانند ترسناک باشند، البته شما میتوانید با انجام تغییرات خرد شغل خویش را شروع کرده و رنک و درجه خویش را در حاصل کاوش ارتقا دهید.

قبل از اینها، توفیق در بهینه سازی یک شبه رخداد نمی افتد، پس خوب میباشد با تغییرات کوچکی آغاز نمایید که به‌تدریج منتهی به توفیق های تبارک می گردند.

تعریف و تمجید توفیق در بهینه سازی پاره ای مشقت بار میباشد، ولی به صورت کلی ما میخواهیم:

محتوای مرتبط تری به کاربر غرض خویش آرم دهیم
ترافیک جستجویی که به سایتمان می‌آید را ارتقاء دهیم
در نتیجه ها کاوش دانایی قسمت باشیم
از وضعیت ها برای بهبود تجارب کاربری تارنما خویش به کارگیری کنیم
با زمین زدن رقبا در حاصل کاوش، دیده اندازهای جدیدی برای بیزنس خویش بسازیم
11 نکته ای که در هنگام seo وبسایت برای موتورهای کاوش بایستی به آن ها اعتنا نمایید:

بر روی محتوا تمرکز فرمائید
شروعی بهتر برای seo وبسایت برای موتورهای کاوش این میباشد که به محتوا دقت نمائید. عبارت های کلیدی می‌توانند به شما امداد نمایند به اهدافی که برای کاوش دارید برسید، البته همچنان به ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی نیاز دارید.

یکی‌از نکات seo وب سایت این میباشد که محتوای شما اولیه از همگی می بایست برای خوانند‌گان خوشایند باشد تا موتورهای کاوش. تا قبل از این زیاد پیشنهاد میشد که همه عبارت های کلیدی را به محتوا اضافه نمائید، ولی این عمل ریسک گمراه کردن استفاده کننده را به دنبال داراست. در طریق های امروزی seo شما می بایست به چگونگی محتوای خویش دقت نمائید تا این محتوا پررنگ به لحاظ رسد.

عبارت های کلیدی خویش را بشناسید (ولی مانند یک شخص معمولی کاوش نمایید)
بایستی جستجوی لغت ها کلیدی ایفا دهید تا شایسته ترین عبارت های کلیدی که برای شما توفیق پیرو دارا‌هستند را پیدا نمائید. قدم‌بعدی این میباشد که از این عبارت های کلیدی، در طبیعی ترین وضعیت ممکن در محتوای خویش به کار گیری نمایید. بایستی بدانید که عبارت های کلیدی شما عبارت های جستجویی می باشند که عموم آن ها کاوش می نمایند تا به وبسایت شما بیایند. این عبارت ها می بایست معنادار بوده و خیلی کلی نباشند.

به طریق کاوش کردن خودتان تصور کنید. آیا سرچ می‌کنید:” نکات سئو وبسایت برای موتورهای کاوش” یا این که “شایسته ترین نکات برای مبتدیان seo”؟ هرچه خاص خیس کاوش نمائید، شانس بیشتری برای یافت کردن استفاده کننده خاص خودتان دارید.

مثل یک مخاطب تصور کنید
هنگامی مثل یک استفاده کننده کاوش میکنید، قدم‌بعدی این میباشد که مثل استفاده کننده هم تصور کنید. موردنیاز وجود ندارد به طبع کارشناس بهینه سازی باشید تا بتوانید تغییرات اندکی در تلاش تارنما خویش ساخت‌و‌ساز فرمائید.

از جمله، بازه زمانی فرصت لود وب سایت شما چقدر میباشد؟ در صورتیکه وبسایت شما بیشتراز حد نماید باشد بر روی رنک و جایگاه وبسایت شما اثر خواهد گذاشت. قبلی از این، در صورتیکه وب سایت شما برای تمامی دستگاه ها با صرفه نشده باشد، گوگل احتمالا شما‌را در نتیجه ها بالایی نخواهد گذاشت.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۱۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)