بک لینک -
سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 آموزش سئو در مشهد آموزش سئو در مشهد .

آموزش سئو در مشهد

مراحل تولید محتوای طولانی و آسمان خراش


1- کشف محتوای شبیه
به محض اینکه توانستید کناره‌ای از بازار را برای محتوای خودتان پیدا نمائید، آموزش سئو در مشهد مجال آن میباشد که با پژوهش رقبا و با به کار گیری از ابزارهای دیگر ملاحظه کنید درباره موضوعات موردنظر شما چه محتوایی تا به امروز منتشر شد‌ه‌است.
پژوهش نمائید کدام محتوا عالی میباشد و با ایده تصاحب کردن از آن محتوای موردنظرتان را به طور بی نقص و جامع ساخت‌و‌ساز نمایید. زمانی محتوای شما کاربردی باشد و قیمت پیوند کردن داشته باشد، منابع مختلفی به شما لینک و پیوند خواهند اعطا کرد. درصورتی که بتوانید دستکم از ۵۰ روش دارای اعتبار پیوند بگیرید، سعی بسیار نیکی داشته‌اید.

2- محتوای‌تان را باصرفه نمایید
اینجاست که به زیباترین قسمت طرز افق خراش می‌رسیم. در‌این مرحله بایستی توجه نمایید که دنیای اینترنت آکنده از مطالب و محتوایی میباشد که شبیه مسئله شما منتشر گردیده‌اند. البته مدام شایسته ترین محتوا بیشترین ترافیک را جذب می‌نماید. به همین عامل میگویند محتوایی ایجاد نمایید که دیگر عالی از آن نباشد.
تا جایی که میتوانید روی بی نیاز‌سازی محتوای‌ خودکار فرمائید و با افزودن داده ها تازه و نکات کاربردی‌خیس، مطلبی دیدنی را در مشت مخاطبان قرار دهید. درصورتی که میتوانید مطلبی وقتگیر‌خیس بنویسید، نمونه‌های بیشتر اضافه فرمائید، از عکس و کلیپ به‌ویژه به‌‌شکل منحصر فایده‌ ببرید، قطعا این شغل را اعمال دهید.

3- روی توزیع محتوا تمرکز نمائید
به باور خیلی‌ها توزیع محتوا خیلی مهمتر از ساخت‌و‌ساز محتواست. به این ترتیب در شرایطی که در‌پی بالا بردن بازدید وب سایت میباشید همت فرمایید از طریق‌های متفاوت روی توزیع خوب و بیشتر محتوای‌تان عمل فرمایید. یکی مهم‌ترین کارهایی که می توانید ایفا دهید به کار گیری از آدرس اینترنتی میباشد.

شما در نشانی اینترنتی‌های خویش میتوانید به مخاطبان، هم‌صنفی‌ها، عشق‌مندان و دیگر اشخاصی که به محتوای تازه شما نیاز دارا هستند استحضار‌رسانی فرمایید. علاوه بر اینکه از روش شیوه‌های دیگر زیرا استحضار‌رسانی در کانال‌های اجتماعی میتوانید روی توزیع خوب محتوای اتومات فرمایید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۹:۰۰ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

باورهای نادرست در مورد بهترین فرمت اجرای Data structured


او‌لین کلام هایی که درین رای زنی ایفا شد از مهم ترین موضوعاتی میباشد که راجع‌به استراکچر دیتا مطرح میباشد. آموزش سئو در مشهد سوز هینتون حرف های خویش را با اولی تجربیات های استعمال از Structured data استارت کرد. هینتون بدین زمینه اشاره نمود که اکران ستاره ها و ریویو در خصوص یک جنس زمان ارزشمندی میباشد که هر وب سایت خرده فروشی میتواند از آن به کارگیری نماید.

در نصیب دیگری از این کلیپ وی بدین قضیه اشاره می نماید که در حالتی‌که قرار باشد سئوی یک وبسایت خرده فروشی والا را به دست بگیرد مطلقا از این قابلیت و امکان استعمال می نماید. جذاب اینجاست که در‌این نصیب از سخن های هینتون، وی هنوز در امر امکان های در اکنون گسترش استراکچر دیتا اطلاعاتی ندارد.

به صورت کلی برای تصویب Structured data می‌توانید از 3 فرمت متعدد استعمال نمائید.

JSON-LD
Microdata
RDFa
ظاهرا گوگل آیتم اولیه را به آیتم های دیگر ترجیح می‌دهد. کولر قبل از هر چیز توضیح اعطا کرد که در استراکچر دیتا از JSON-LD استعمال می‌گردد.

بعداز این پاراگراف سوز هینتون به‌این موضوع اشاره نمود که JSON-LD برای وی تازه میباشد و پیش خیس در به کار گیری از استراکچرد دیتا اسمی از آن نشنیده. کولر نیز با پیش گویی اینکه هینتون تجربیات استعمال از Microdata را داشته، به وی سفارش کرد که به کار گیری از JSON-LD به طریق های دیگر ارجحیت داراست.


قابلیت و امکان های رو به ارتقاء استراکچر دیتا مشتمل بر چه مواقعی میباشد؟
صحیح پس از اینکه شایسته ترین فرمت معرفی Structured data بوسیله کولر معرفی شد، وی به خزانه اطلاعاتی Schema.org اشاره نمود.

“Schema.org یک خزانه اطلاعاتی سازماندهی گردیده و متن گشوده میباشد که کلیه میتوانند داده ها معنایی (Semantic data) را در آن تصویب نمایند، در خصوص آنها حرف نمایند و آنان‌را تغییر‌و تحول دهند.”

کولر در پی توضیح اعطا کرد که داده ها معنایی بخش اعظمی وجود داراست که اینک در استراکچرد دیتا استعمال میگردد و تمامی تارنما ها می‌توانند از آنان در صفحه های خویش به کارگیری نمایند تا این داده ها معنایی به صورت Rich result در نتیجه ها کاوش ظواهر شوند.

وی به یک سری گزینه از معمول ترین Rich result ها اشاره نمود، بد وجود ندارد ما نیز یک‌سری مثال از دیدنی ترین و دارای هیجان Rich result ها را معرفی کنیم.

حوادث: در‌صورتی‌که Structured data به صحت ایفا گردد میتوانید اطلاعاتی مثل محل برگزاری روی داد، اجرا کننده اتفاق افتاد، فرصت برگزاری و حتی خرید بلیط را در نصیب Rich result در دست یوزرها قرار دهید.
فرمان پخت: وبسایت هایی که در موضوع ارائه فرمان پخت شغل می نمایند میتوانند اطلاعاتی مثل تصویر، فرآیند پخت، نظرها یوزرها و مجال مهیا شدن را در نصیب حاصل به اکران بگذارند.
کتاب: به عنوان مثال، عبارت کتاب seo را کاوش فرمائید در صورتی سایتی از استراکچر دیتا به کار گیری کرد‌ه باشد کتاب هایی که به وسیله یک تارنما در ارتباط با قضیه متبوع منتشر گردیده باشند به طور اسلایدر به همدم تصاویر به استفاده کننده نشان داده می شود.
نکته حائض اهمیت در ارتباط به کار گیری از استراکچر دیتا این میباشد که متاسفانه بعضی از Rich result ها به جهت تحریم ها در سرزمین دفاع و اکران داده نمی‌شود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۰۳ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

اهمیت استفاده از محتوای ویدیویی و تاثیر آن بر سئو سایت


محتوای ویدیویی این ایام دوستداشتنی‌خیس از هر فرصت دیگری می‌باشند. به همین عامل اعتنا آموزش سئو در مشهد استخراج‌وکارها به به کار گیری از این متاع محتوا جلب گردیده‌است. ولی مساله‌ای که التفات دارااست طرح سوال کیفیت بهینه سازی کلیپ میباشد. یعنی می بایست تحقیق کرد و رویت کرد که ساز و شغل ویدئو چه گونه میباشد و درنهایت چه تاثیری روی seo وب سایت ما دارااست. قطعا می دانید که برای اینکه تارنما شما در حاصل اولیه جستجوی گوگل ظواهر گردد، می بایست روی بهینه سازی وب سایت اتومات فرمائید. یک کدام از تکنیک‌هایی که برای ارتقا سکو تارنما می توانید آن را به عمل ببندید، به کار گیری از محتوای ویدیویی میباشد. در‌این پست از وبلاگ نوین هاب تصمیم داریم درمورد عنایت محتوای ویدیویی، اثر کلیپ روی seo سایت و درنهایت بهینه سازی کلیپ کلام بزنیم. همدم ما باشید.

اثر ویدئو روی seo سایت
در حالتی که هنوز درمورد به کارگیری از ویدیوها برای بهبود حاصل موتورهای کاوش مطمئن نیستید، اعتنا شمارا به داده های عددی و ارقامی که وجود داراست جلب می کنیم. داده های عددی نماد میدهند که استحصال‌وکارهایی که از محتوای ویدیویی در استراتژی تبلیغات خویش استعمال کرده‌اند، نتیجه ها چشمگیرتری نسبت به سایرین داشته‌اند. درحقیقت، دقت استفاده کننده به محتوای ویدیویی بیشتر از هر مال دیگری از محتوا جلب می‌گردد. گفته می‌گردد که قریب به بیش تر از 60 درصد از استخراج‌وکارها از ویدیوها برای بازاریابی به کارگیری می‌نمایند. البته احتمالا از خودتان بپرسید چه ویدیویی می بایست ساخت‌و‌ساز کنم؟ جواب معمولی میباشد. سرویس ها و تولیدات خویش را در پوسته ویدیوها معرفی نمائید. جهت اگاهی از ترندهای اساسی بهینه سازی در سال 2022 به کاغذ مربوطه در تارنما نوین هاب مراجعه‌کنید.

ویدئو برای کلیه یوزرها دیدنی میباشد
کانال‌های اجتماعی از ما یوزرها تنبلی ساخته‌اند. ما صبر قرائت متن ها زمانبر برای حصول داده ها پیرامون یک مال یا این که سرویس ها را نداریم. ترجیح می دهیم انچه که قرار میباشد به ما توضیح داده خواهد شد را ببینیم. به همین ادله تا این اندازه روی تشکیل داد محتوای ویدیویی تاکید می‌گردد. حتی تنبل‌ترین مخاطب وب هم نسبت به تماشای کلیپ از خویش عشق نماد می دهد. پس ویدیوها را در ابتدا لیست کارهایی که برای بازاریابی اجرا می‌دهید قرار دهید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۹:۲۲ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چرا باید استرس خود را مدیریت کنیم؟


همانگونه که اشاره کردیم، شایستگی دیوانه یکی‌از مهم ترین فاکتورهای توفیق در بهینه سازی آموزش سئو در مشهد میباشد. از زخم‌هایی که اضطراب در اختیار گرفتن‌نشده به ذهن و تن وارد می‌نماید صحبتی نمیکنم زیرا کلیه با آنها آشنا هستیم. اینجانب مهارت مدیر ذهن را تحت عنوان یک نکته فنی در لحاظ می گیرم. یعنی در حالتی که بخواهم فهرستی از معیارهای اساسی در توفیق یک دارای تخصص بهینه سازی ارائه بدهم، آن را این چنین استارت میکنم: علم آپ دیت، مهارت‌های فنی، بضاعت رئیس استرس و … .

این ترازو مستقیما روی سود آخری پروژه‌ها اثر می گذارد. برهان آن هم پر‌نور میباشد: seo به حوصله و تحمل بالا نیاز دارااست. هر کس نتواند استرس خویش را رئیس نماید و زیر فشار تصمیم‌های صحیح بگیرد، در‌این عمل برنده نخواهد شد. این موقعیت به تصمیم‌گیری‌های لحظه‌ای سبب می‌گردد. در یک لحظه کاری اجرا میدهیم که کوشش‌های وقت گیر‌بازه‌مان را به باد می دهد در حالی که تنها مورد نیاز بود طاقت کنیم.

کلیه ما با این پدیده مواجه گردیده‌ایم. وقتی که هر کاری موردنیاز می‌دانستیم جاری ساختن داده‌ایم البته سکو تارنما خوب نمی شود که نمی شود، زمانی فشار صاحبکار زیاد گردیده است و هنوز سود‌ای نگرفته‌ایم، حتی زمانی که جایگاه وبسایت‌مان رو به بهبود میباشد و خیلی خوشحالیم! آری خوشحالی زیاد هم می تواند به تصمیم‌های لبریز ریسک لحظه‌ای سبب خواهد شد.

بالا و ذیل شدن نتیجه ها در seo طبیعی میباشد. در شرایطی که هر توشه که با این تغییرات مواجه میشوید، دلهره بگیرید و بخواهید استراتژی خویش را تغییر و تحول دهید، چیزی از پروژه باقی نمی‌ماند. می بایست بتوانید در طی به روز‌ها و فراز و فرود سکو تارنما، ادب خویش را نگهداری فرمائید و دست به کاری نزنید که حالت را بدتر نماید کلیه عملکرد‌های پیشین را به باد بدهد.

بیشتر بخوانید : بازاریابی بهینه سازی چیست؟
چه‌گونه استرس seo را مدیر کنیم؟
مدیر استرس در‌این حوزه، یک فرآیند زمان بر‌بازه میباشد که قبل از بستن تفاهم نامه شروع می شود و تا نقطه نهایی پروژه ادامه داراست. بخشی از آن به تقویت ذهن و شخصیت خودتان بستگی داراست و نصیب دیگر، تکنیک‌هایی میباشد که در حین مسیر بایستی به فعالیت ببندید. راهکارهای هر مرحله را با هم پژوهش میکنیم.

ضمانت و تعهد غیرممکن ندهید!

بخش اعظمی از ما با اشتباهاتی که در مرحله بستن تفاهم نامه مرتکب می‌شویم خویش را در معرض فشارهای خل وچل شدید قرار میدهیم. مواقعی میباشند که با رعایت کردن‌شان می توانید از بروز اکثری اشتباهات در آجل پیش‌گیری فرمایید. مهم‌ترین موضوع، تعهداتی میباشد که به صاحبکار می دهیم. این خلل به ویژه در باب افرادی که جدیدا وارد این حوزه گردیده‌اند و میخواهند به هر قیمتی که گردیده پروژه بگیرند، بیشتر دیده می شود. آنها سوای آنالیز و نظارت کافی، ضمانت‌های خیره کننده و غریب به صاحبکار میدهند و برای مثال درجه یک را در بعضا از کیوردها ضمانت می‌نمایند. همین مورد یکی‌از وسیع ترین عامل ها استرس‌زا در بازه اجرا پروژه میباشد. در اصل ضمانت یک درجه خاص قابلیت و امکان ندارد. به یک برهان تماما معمولی: شما نمی‌توانید چیزی را که کنترلی روی آن ندارید ضمانت نمایید!

گاهی ما از معنی و معنی مهم بهینه سازی مسافت میگیریم. seo یا این که Search Engine Optimization یعنی با صرفه‌سازی برای موتورهای جست‌وجو. این تک تک کاری میباشد که ما قادر خواهیم بود اجرا دهیم. تارنما را به سیرتکامل‌ای باصرفه‌سازی کنیم که موتورهای جست‌وجو آن را خوب ببینند و اعتبار بیشتری برایش قائل شوند.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۸:۰۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

چگونه کلمات کلیدی را در محتوا توزیع کنیم؟


درخصوص کیفیت توزیع لغات کلیدی در محتوا نیز مانند واحد سنجش چگالی کلمه ها آموزش سئو در مشهد کلیدی حیث واحدی نیست. از جمله در همین مسئله گوگل در عصر‌های آموزشی خویش میگوید: «عبارات کلیدی شما بایستی تنها یک توشه و در جای ‌های پایین در هر کاغذ در اینترنت‌وبسایت شما به کار گیری شوند: تیتر اساسی ورقه، تیتر فرعی، گزاره اولیه و فیض گیری»

پس عالی میباشد در آحاد قسمت‌های متن خویش از لغت ها کلیدی استعمال نمایید و آن را تنها به متن مهم و یا این که فیض‌گیری محصور نکنید.
همینطور عالی میباشد برای خودداری از راز رفتن طاقت کاربر و آزرده نشدن یوزرها، پراکندگی لغت ها کلیدی در محتوا را به‌خیر رعایت فرمائید. هیچ کاربری دلش نمیخواهد در یک گزاره 5بار با یک واژه روبرو گردد.

اعتنا به تنوع در کلمه ها کلیدی و به کار گیری از لغات کلیدی فرعی نیز به خوش‌خوان شدن محتوا و ماهر شدن متن شما امداد خواهد کرد.

معرفی ابزارهای بدون پول به حساب آوردن چگالی لغت ها کلیدی
شما میتوانید با به حساب آوردن تعداد تک تک عبارات و کلمه ها کلیدی در هر ورقه در اینترنت‌تارنما خویش، چگالی عبارات کلیدی را به‌راحتی اندازه بگیرید. ولی وقتی که اینترنت‌وبسایت شما پیشرفت پیدا کرده‌با‌شد و وسعت صفحه ها ارتقاء یافته باشد، به فرصت و منابع متعددی نیاز داراست. این‌جا دیگر وقت ماهر شدن میباشد.
ابزارهای به حساب آوردن چگالی کلمه ها کلیدی به معمولی‌سازی این مراحل یاری می‌نمایند. به‌دنبال بعضا از این ابزارهای بدون پول را با هم مرور میکنیم:

1. سئو Review Tools Keyword Density Checker

Keyword Density Checker یک ابزار بدون پول زیر اینترنت میباشد. برای استعمال از آن میتوانید به آسانی نشانی وب سایت یا این که متن ورقه خویش را وارد فرمائید، بعد از آن قسمت «اینجانب ربات نیستم» را کامل شدن فرمایید تا چگالی واژه و کلمه کلیدی را تحقیق نمائید. استعمال از این ابزار تجزیه و ارزیابی عمیق روشی فوق العاده برای به‌دست آوردن یک نمای کلی از چگالی کلمه و واژه کلیدی میباشد.

Keyword Density Checker برای عبارات کلیدی که به‌طور غیر معمولی و به واحد سنجش خیلی متعددی در متن گزینه استعمال قرار گرفته‌اند، یک رنگ هشداری دارااست. براین اساس میتوانید به راحتی مشاهده کنید کدام یک از عبارات کلیدی را بایستی حذف نمایید. همینطور لغات کلیدی را مطابق تعداد کلمه و واژه تفکیک می‌نماید و به شما قابلیت و امکان می دهد لغات خاصی را حذف نمائید.

2. SEOBook Keyword Density Analyzer

شبیه ابزار بالا، SEOBook Keyword Density Analyzer نیز بدون پول میباشد. ولی برای استعمال از آن نیاز به یک اکانت کاربری دارااست. در کنار گزارش‌ تراکم کلیدواژه مهم، این ابزار همینطور به شما قابلیت می دهد واژه و کلمه کلیدی متبوع خویش را در گوگل کاوش فرمائید، داده‌ها را برای پنج ورقه با مرتبه رفیعتر با به کار گیری از به عبارتی واژه و کلمه کلیدی عده‌آوری نمائید و آن‌گاه آن ها را تجزیه و بررسی نمایید. درین‌شکل شما میتوانید مشاهده کنید در کجای متن واژه‌های کلیدی شما روی هم جمع شده میباشد.

3. Copywritely Keyword Density Checker

Copywritely، کلیدواژه‌های بلندتر شما‌را بر پایه ی چگالی علامت میدهد. این ابزار یه خرده محدودتر از سایر میباشد، البته برای استارت یک ابزار بهتر میباشد.
آسانی و کاربرپسند بودن Copywritely آن را به آیتم خیر تبدیل می‌نماید. در‌صورتی‌که در پی نظارت سریع چگالی لغات کلیدی در یک نگاه می باشید این ابزار را به شما سفارش می کنیم. برای به کارگیری از این ابزار و نظارت و تصحیح خطاهای محتوای خویش می توانید یک اکانت کاربری Copywritely گشوده نمائید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۰۸ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

استفاده از عکس های آماده


شما برای طراحی وب خویش دو راه و روش دارید. یک کدام از اینکه از یک عکاس آموزش سئو در مشهد بخواهید به توصیه شما برای وبسایت تان عکس تهیه و تنظیم نماید. رویکرد دیگر این میباشد که از تارنما های آماده کننده عکس استعمال نمایید. هر کدام از این طریق های فواید خویش را دارا هستند. البته ما به شما توصیه میکنیم که از برای سایت خویش عکس های اورجینال و سفارشی تنظیم نمائید.

در طول به کار گیری از عکس های به اصطلاح Stock این خطر وجود داراست که‌این عکس در سایت دیگری مستعمل باشد. این اورجینال نبودن به راحتی به دیده یوزرها خواهد آمد. و میتواند به پشت گرمی یوزرها به سایت زخم بزند. مثلا این حادثه در وبسایت ها در نصیب تماس با ما حادثه می افتد. اکثر وبسایت هایی که از این نوع تصاویر به کارگیری می نمایند در‌این نصیب اورجینال نبودن تصویر بخاطر استعمال های مکرر از یک نوع تصویر به راحتی دیده می‌خورد.

قضیه دیگری که احتمالا شما در به کارگیری از تصاویر Stock خواهید داشت حق نسخه برداری آن میباشد. شما هرگز در‌این نوع عکس ها از جانب دستمزد تالیف کننده یقین نخواهید داشت. با این حالا این تصاویر ارزان بوده ولی در بلند برهه زمانی بخاطر به کارگیری های گوناگون اثر خویش را از دست می‌دهند.

به کار گیری از تصاویر اورجینال می‌تواند به شما در ایجاد کرد یک مارک و گوناگون بودن بسیار یاری دهد. در‌این شیوه شما هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. البته فیض شغل یک تاثیر رشته ایی و منحصربه‌فرد خواهد بود. مطمئن باشید که یوزرها این تفاوت را در به عبارتی نگاه نخستین حس خواهند کرد. بخصوص در مملکت ما که تفاوت های هنری و فرهنگی در عکس ها و تصاویر های مستعمل به نیکی مشخص و معلوم میباشد و در صورتی تصاویر Stock از تارنما های فرنگی تنظیم گردیده‌است.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۳۲:۱۷ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سایت مپ چیست؟


تارنما مپ چیست؟ site map
sitemap فولدر متنی میباشد که در وبسایت شما نشانی تک تک صفحه های تارنما را در آموزش سئو در مشهد بر داراست. وبسایت مپ داده ها هر ورقه از وب سایت را در خویش حفظ می نماید، این پوشه بروزرسانی و مداقه و طریق رابطه با صفحه ها دیگر را نیز در برمیگیرد.

نقشه تارنما یک پوشه XML میباشد که URL های یک تارنما را لیست می نماید.
اعتنا فرمائید: وبسایت مپ را با نقشه وبسایت هایی که در قبل در تارنما ها برای یوزرها پیاده سازی می کردند نادرست نگیرید. آن‌ها صفحه ها تارنما را به کابران اکران می بخشید ولی در اینجا حرف از برگه و یا این که آدرسی میباشد که نشانی تک تک صفحه ها وب سایت را به موتور های کاوش میدهد تا در شرایطی‌که به هر برهان حتی کاغذ ای یتیم بود از جمله گوگل بتواند آنرا پیدا نماید… توصیه ما این میباشد که Orphaned content چیست را تحقیق فرمائید.

sitemap به موتورهای کاوش مانند گوگل یاری می نماید صفحه های تارنما ما‌را عالی پیدا نمایند و از به وجود وارد شدن ورقه نو و تغییرات در صفحه های کهن شما و موتورهای کاوش را باخبر می سازد. همینطور شانس شمارا برای ایندکس شدن بیشتر خواهد کرد البته تضمینی برای اینکه صفحه های عالی ایندکس شوند نیست، البته بودن sitemap در صورتی قرار باشد یک ورقه از وبسایت ایندکس خواهد شد، به‌این فعالیت سرعت خواهد اعطا کرد.


Sitemap

Sitemap چه فولدر‌هایی را هواخواهی میکند
گوگل توانگری این را دارااست که پسوندهای گوناگون را در Sitemap شناسایی نماید. و این دستور به محتویات وبسایت متعلق میباشد و شما می‌توانید با Sitemap این فعالیت را برای موتورهای کاوش و گوگل آسوده فرمایید.
نقشه وبسایت یا این که به عبارتی Sitemap می‌تواند پسوندهایی مانند HTML، Video، Image، Mobile و News را جانبداری نماید.

برای ادراک بی نقص تری از تارنما مپ می بایست این را اظهار‌کرد که اساسا با ساخت‌و‌ساز وب سایت مپ، یک generator در تارنما ساخت و ساز می‌گردد و این generator بایستی با گویش تارنما شما و قسمت های گوناگون آن سازش داشته باشد، مثلا در‌صورتی‌که وب سایت شما با asp.net ساخت گردیده باید این generator هم مطابقت با لهجه asp.net باشد. این زمینه برای cms ها بی آلایش خیس میباشد، به این دلیل که برای هر یک تیمی در قبل ماژول مایحتاج برای ساخت‌و‌ساز وب سایت مپ را ساخته و صرفا کافی میباشد شما آنرا در تارنما خویش نصب کنید.

وب سایت مپ ها در کل سبک های طراحی وب سایت وجود دارا‌هستند و به نوعی راهنمای وب سایت ها برای موتور های کاوش می‌باشند. برای وردپرس، وبسایت سازها، cms هایی مانند لاراول و بقیه قاب ورک های طراحی وب، وب سایت مپ هایی وجود دارااست که می‌توانید آنان را برای وب سایت خویش به کارگیری نمائید. اثر وب سایت مپ بر روی بهینه سازی وب سایت حقیقتا چشمگیر میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۸:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

سایت واکنش گرا چیست؟


این روز ها یک کدام از مزیت‌هایی که برای پوسته‌های وردپرسی در حیث گرفته میگردد برخورد‌گرایی آموزش سئو در مشهد یا این که به اصطلاح رسپانسیو میباشد. اساسی میباشد که بتوان وبسایت‌های متفاوت را با اعتنا به گجت‌های متعدد و صفحه های اکران آنان سازگار نمود تا بتوان رضایت همه یوزرها را به هنگام عمل با وبسایت جلب نمود. اصلی میباشد که به واسطه پیاده سازی ریسپانسیو و طرح بندی‌های مختلف و جدا از هم، محتوای خویش را متناسب با برگه اکران دستگاه‌های متفاوت اکران دهید. دقت داشته باشید که ساخت سایت شما می بایست با برگه اکران تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترها سازش بی نقص داشته باشد.

تمامی ما حدودا می دانیم برخورد‌گرایی یعنی چه البته داده ها جامعی از آن نداریم. امروز میخواهیم در زمینه‌ی تارنما عکس العمل گرا و فواید آن به طور بی نقص توضیح دهیم و با آن آشنا شویم.

وبسایت عکس العمل گرا
وب سایت برخورد‌گرا نخستین دفعه در سال 2010 میلادی بوسیله Ethan Marcotte پیاده سازی شد. این پیاده سازی به خواسته اکران تارنما در همه دستگاه‌های گوناگون مانند کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل‌های گوشی و تبلت‌ها اجرا شد تا یوزرها با هر امکاناتی که دارا‌هستند به راحتی بتوانند سایت‌ها را مشاهده کرده و از سرویس ها آن سود‌مند شوند. نکات جالبی را درباره‌ی اصول وب سایت عکس العمل گرا در ذیل آورده‌ایم و سفارش می کنیم آن‌ها‌را تفحص فرمائید.

1- اکران کانال‌ای
عنصرها را به نوعی در صفحه ها جالب کنار هم می‌چیند و یک طرز بصری دیدنی اخلاق می‌نماید. اکران کانال‌ای تصاویر، محتوا و… به سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردیده که با هر شیت نمایشی خرد و گرانقدر می گردد و در گیر بهم ریختگی نمیشود.

 

 

2- کوئری‌های رسانه‌
این خصوصیت به ظواهر فعالیت جذابیت ویژه‌ای می بخشد و در پیاده سازی برخورد گرا به یاری شما میاید. کوئری‌های رسانه بخشی از پیاده سازی میباشد که در سی اس اس ظواهر می گردد.

3- رسانه‌های برخورد گرا


سومی هسته در یک تارنما برخورد گرا ، برخورد‌گرایی رسانه‌هاست. در سایت‌های تازه و مدرن تعداد متعددی تصویر، کلیپ و بقیه پوشه‌های رسانه جانور میباشد. قطعا این قسمت نیز می بایست دارنده خواص عکس العمل‌گرایی باشد تا در هر دستگاهی مشاهده خواهد شد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۴۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

هدینگ ها را برای فیچر اسنیپت ها بهینه سازی کنید


یکی‌از جاهایی که تگ های هدر در آن قرار می‌گیرند، فیچر اسنیپت ها (Featured Snippet) می‌باشند. آموزش سئو در مشهد این عمل به دو طرز شکل میگیرد:

او‌لین شیوه seo تگ هدر برای واژه و کلمه کلیدی بلندیست که در جستجوهای صوتی گزینه به کارگیری قرار میگیرد. بعد از آن می‌توانید جواب پرسش را صحیح تحت آن و در تگ های جمله قرار دهید.
طرز دوم استعمال از تگ های هدینگ برای لیست کردن گزینه هاست. گوگل از این هدرها برای ایجاد کرد لیست های گلوله ای و اکران آن ها در فیچر اسنیپت به کار گیری می نماید.
متاسفانه تا به امروز مثال فارسی برای فیچر اسنیپت مشاهده نشده میباشد. براین اساس مثالی در لهجه انگلسیس برایتان می‌زنیم. با جستجوی what is h1 tag به فیچر اسنیپت تحت میرسیم. گوگل از جمله ذیل تگ H1 برای اکران فیچر اسنیپت به کارگیری نموده است.

 

 

نمونه دوم موقعیت لیست دارااست. عبارت best essential oil for first aid را کاوش می‌کنیم و به فیچر اسنیپت ذیل می رسیم. گوگل لیستی از جواب ها را که با تگ H3 ساخت و ساز گردیده اند را اکران خواهد اعطا کرد.

 

 

5. صرفا از یک H1 به کار گیری فرمائید
در اینجا به توضیح یک کدام از مسائل مرموز seo میپردازیم. گوگل ذکر نموده است که هیچ مشکلی با استعمال از یک سری H1 ندارد.

 

با این حالا به کارگیری از چندین تگ H1 در یک شیت طریق نیکی در seo محسوب نمی‌شود. البته چرا؟

تگ های H1 به مانند تیتر ورقه برای یوزرها می باشند. به کارگیری از یک‌سری H1 در یک برگه موجب بیرون شدن در اختیار گرفتن از دستانمان میشود. در‌حالتی که می‌خواهید بدانید که آیا اینگونه مشکلی در صفحه ها سایتتان وجود داراست یا این که خیر میتوانید از ابزارهایی مانند Screaming Frog به کارگیری نمایید.

دامین خویش را در‌این وب سایت محاسبه کرده و پس از اتمام رسیدگی به تب H1 بروید. در اینجا صفحه های دارنده چندین H1 به شما گزارش می‌شوند.

5. از تگ های هدر به طور اصولی استعمال نمایید
یک کدام از راه حل های افزایش تجارب کاربری ارائه یک شماتیک اثبات در ارائه صفحه ها به یوزرها میباشد. این موضوع راجع‌به تگ های هدر نیز وجود داراست و خوب میباشد در به کار گیری از آن ها ثبات گام داشته باشید.

در شرایطی که از استایل مشخصی برای این تگ ها استعمال می‌کنید، عالی میباشد که‌این استایل در تک تک صفحه ها رعایت گردیده باشد. همینطور رعایت ارتفاع آن نیز فرمان مهمیست. خوب میباشد ارتفاع هدینگ ها نیز شبیه تیتر کاغذ نهایتا 70 کاراکتر باشد.

6. آن‌ها را جذابتر نمائید
این ضابطه برای کلیت محتوای تارنما برقرار بوده و مختص هدرها وجود ندارد. همواره بعداز تایپ کردن یک محتوا به پژوهش دوباره هدرهای آن بپردازید، به نحوی که برای یوزرها دیدنی باشد.

تگ های هدر او‌لین چیزهایی میباشند که بوسیله یوزرها چشم میگردند و از این رو بایستی آنان را متقاعد به قرائت محتوا نماید. مخصوصا در تایپ کردن تگ H1 توجه متعددی نمایید. یوزرها به آن دقت متعددی می نمایند. در وضعیت کلی H1 ممکن میباشد باعث به اسکرول کردن یک مخاطب و قرائت مقاله یا این که عدم اعمال این فعالیت به وسیله وی گردد.

غایت سعی خویش را برای تایپ کردن یک تگ H1 فوق العاده دیدنی فرمایید، به نحوی که استفاده کننده را متقاعد نماید که‌این محتوا به پرسش آن ها جواب خواهد بخشید.

تگ های H را به صورت با صرفه به شغل ببرید
چنانچه می‌خواهید به یک سئوکار ماهر تبدیل گردید، حتی کوچکترین مورد ها را از حافظه نبرید. اصلی وجود ندارد که آنان چقدر خرد می باشند. به تگ های هدر اعتنا ویژه ای کرده تا زحمات شما به هدر نرود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۰۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)

کلمات کلیدی و اهمیت آن در سئو سایت


لغت ها کلیدی بهینه سازی، کلیدواژه‌ها و عبارت‌هایی در محتوای وب سایت شما آموزش سئو در مشهد می باشند که اشخاص با جستجوی آنها در موتور کاوش، وب سایت شمارا پیدا می‌نمایند. به عبارت دیگر به عبارت دیگر، شما اولیه پژوهش میکنید که اشخاص با چه کلماتی تولیدات، سرویس ها یا این که داده ها متبوع خویش را در موتورهای جستجو گر، کاوش می‌نمایند؛ آن‌گاه لغت ها اساسی و پرسرچ را در محتوای آنلاین خویش قرار می‌دهید؛ زمانی مخاطب این کلمه ها را در گوگل کاوش می‌نماید، گوگل آنها‌را به محتوای یا این که شیت شما (که روی این لغت ها باصرفه گردیده‌اند) مرتبط می‌نماید و در حاصل به استفاده کننده آرم می دهد.

شما با عبارات کلیدی بهینه سازی میتوانید، وب سایت خویش را به سیرتکامل‌ای باصرفه‌سازی نمایید که یافتن آن از روش موتورهای کاوش گر شل‌خیس باشد. در صورتی‌که صحیح این عمل را اجرا ندهید، یوزرها با هزاران نتیجۀ مو جود دیگر در موتورهای جستجو گر روبرو میشوند؛ بدین ترتیب هیچ‌استخراج وبسایت شمارا نمی‌بیند.

به همین خیال ساخت‌و‌ساز کردن فهرستی از عبارات کلیدی مرتبط، مهم ترین کاری میباشد که برای seo تارنما بایستی صورت بپذیرد تا با به کارگیری از آنها جایگاه بهتری از رقبایتان داشته باشید.

وقتی که سخن از توفیق یک کمپین بازاریابی به دربین میاید، لغات کلیدی و seo دو موردی میباشد که به صورت بدون واسطه به هم گره خورده‌اند. از آنجایی که seo مبنی بر لغات کلیدی پیش می‌رود، سرمایه‌گذاری و صرف طولانی روی کلمه ها کلیدی و رابطه آن با مخاطبان امری بسیار اصلی میباشد.

در‌این نوشته‌ی علمی قصد داریم در باب روش جستجوی مشتریان راجع‌به تولیدات، سرویس ها یا این که داده ها شما، کشف کلمه ها کلیدی مرتبط با آن و به کارگیری از این کلید کلمه و واژه‌ها برای محتوای آنلاین حرف کنیم.

به چه شکل لغت ها کلیدی مطلوب را پیدا کنیم؟
بیشتر بازاریابان مبتدی در حوزه seo، غلط متداول و یکسانی را در ارتباط تفحص و مطالعه بر روی کلمه ها کلیدی مطلوب ایفا می دهند. این خطاها عبارتند از:

فقط یکبار استیناف لغت ها کلیدی جاری ساختن میدهند.
به خویش زحمت نمی‌دهند کلمه ها کلیدی خویش را به روزرسانی نمایند و لیست کلیدواژه‌های خویش را گسترش دهند.
لغات کلیدی را مقصود قرار می دهند که بسیار دوستداشتنی و رایج می‌باشند. این مورد به این معنا میباشد که وارد روش رقابتی میشوند که خریداری کردن مرتبه‌بندی در آن بسیاردشوار میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۷:۱۶ توسط:علی سلطانی موضوع: نظرات (0)